Hakutulokset

  1. V

    Karmea tilanne tuplien 2,5kk kanssa!!!

    Meillä on 2,5kk ikäiset kaksoset, jotka syntyivät rv 34+ etisen istukan ja lapsiveden tihkumisen vuoksi. Kyseessä ovat ainokaisemme, kauan kaivatut ja odotetut lapset, jotka saaneet alkunsa IVF -hoidolla ja 4 keskenmenon jälkeen. Koko kaksosraskaus ja siihen liittyvät kysymykset ovat olleet...
  2. V

    kivuttomat harjoitussupparit jo rv 15+

    Hei, Voisitteko auttaa hysteeristä odottajaa? Eli kyseessä kaksosraskaus, joka saanut alkunsa 2.IVF:n 2 alkion tuoresiirrosta ja viikkoja nyt 15+2. Nyt on meinaan iskenyt pienoinen paniikki ja hätä: olen nimittäin eilisestä lähtien huomannut kärsiväni ilmeisesti kivuttomista...
  3. V

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Kirjoitan tämän viestin silläkin uhalla, että saan nyt hirveät haukut ja "sormen heristelyt" ja vaikka mitkä osakseni. Eli tilanne on seuraava: meillä on lasta toivottu kesästä 2007 lähtien. Hoidoissa on juostu yli kaksi vuotta ja takana 2 biokemiallista raskautta, 1 keskeytynyt km rv 10+4 ja...
  4. V

    Useampi varhainen keskenmeno - onko toivoa?

    Kyselisin sellaista, että onko täällä ihmisiä, jotka olisi kokeneet useita varhaisia keskenmenoja aivan raskauden ensimetreillä, tyyliin rv4-6.? Omasta taustasta sen verran, että vauvatoiveita 8/2007 lähtien, tutkimukset yksityisellä 8/2008 ja siellä vakuuteltiin, että ei mitään vikaa...
  5. V

    Apua: Menopur ja ovulaatio!

    Lääkäri määräsi minulle Menopur pistokset 75iu alkaen kp5 ja nyt kp8.Ovuloin luomukierroissakin jo yleensä kp12 tai kp13.Nyt huolestuttaa sellainen, että voivatko munikset irrota jo ennen kuin Menopur pistokset päättyvät? Vai irtovatko munikset Menopuria käytettäessä vain irrotuspiikin - mulla...
  6. V

    Auttakaa epätoivoista: clomit ja verinen vuoto ovulaation aikana!

    Hei, Auttakaa vasta-alkaajaa seuraavassa tilanteessa: Mulla on menossa eka clomikierto (1tbl kierron kp3-7) ja eilen sain digitaalisella ovistestillä plussan ja tänään on ollut tosi kivulias olo alavatsasta, erityisesti vasemmalta puolelta. Ajattelen sen kertovan muniksen irtoamisesta, sillä...
  7. V

    teroluteista kysymys

    Hei, Meillä nyt virallisena diagnoosina selittämätön lapsettomuus ja mulle lykättin kouraan terolut -resepti, jota pitäisi kokeilla nyt 2 kiertoa ja sitten siirtyä clomeihin, jos ei raskaus ala. Millä perusteella näitä lääkkeitä oikein määrätään, jos mitään vikaa ei ole? Onko muita, joilla...
  8. V

    simppatestin tulosten tulkinta: auttakaa!

    Hei viisaammat ja kokeneemmat "kotilääkärit"! Saatiin just miehen simppatulokset postissa ja niissä todetaan seuraavaa: siittiöiden liikkuvuus: nopeasti suoraan etenevät 44%, hit. etenevät, kaartelevat 23%, paikallaan liikkuvat 17% ja liikkumattomia 16%. Siittiöiden lkm 120 miljoonaa/ml...
  9. V

    Kysymys labroista!

    Auttakaa nyt viisaammat vasta-alkajaa...Sain YTHS:n lääkäriltä lähetteen labratutkimuksiin kun ei vaavia näy ja kuulu ahkeran yrittämisen jälkeen. Lääkäri määräsi otettavaksi seuraavat kokeet: S-TSH, B-PVK+T, ChtrNhO ja S-PRL. Onko nämä nyt ne yleiset vai jäikö jotain puuttumaan? Itse mietin...
  10. V

    kummallinen tulos - auttakaa!

    Hei, Miten pitäisi tulkita clear bluen raskaustestiä tällaisessa tilanteessa: Tein siis clear bluen herkän testin, jonka voi tehdä 3pv ennen menkkoja (kp 23/25).Nyt ihmettelen kovin tulosta, sillä tarkistusikkunaan tuli ihan normaali viiva, mutta tulosikkunassa tuli viiva ja lisäksi sen...

Yhteistyössä