Hakutulokset

  1. J

    Kolahti miehelle pikkasen ku annoin yhden artikkelin luettavaksi

    Tuo tauti on kyllä kauhia. kummisetäni sairastaa sitä ja keuhkot toimivat enään 14%.sesti. On onnellinen jos jaksaa nousta sängystä ylös. oikein hyvinä päivinä kävelee jopa 1km.n lenkin, mutta kauppoihin ei ole asiaa kun siellä kaikki hajut korostuvat. ei todellakaan ole leikinasia.
  2. J

    Ketju jälleenmyyjille!

    Oletko Kokkola,Kruunupyy,Pietarsaari,uusikaarlepyy,Alahärmä,Ylihärmä,Kauhava, Lapua,Teerijärvi,Veteli,Kaustinen,Evijärvi,vaasa ja sen ympäristöstä. Täällä konsultti kaipailee uusia emäntiä. helmi,maalis,huhti toukokuulle. Aina normaalit Pl.n emännähyvitykset+ itse annan kyseisellä ajalla...
  3. J

    Kuuluuko hiivatulehdus voiteen polttaa alapäätä kun sitä laittaa?

    Mulla polttelee jotkut rasvat ja emätinpuikot. Olen vaihtanut merkkiä koska ainakin emätinpuikoissa tuo polte on merkki yliherkkyydestä. Näin mulle ainakin lääkäri sanoi.
  4. J

    kotiäiti pakosta

    Jossu. voimia työn ja koulupaikan hakuun. olisko sinulla mahollista alkaa iltatöihin tai edustamaan jotain kotimyyntijuttua? Siinä pääsee ainakin tapamaan muita aikuisia ihmisiä ja saa ja voi päivisin olla lapsen kanssa. Pääsee välillä irtautumaan omista ajatuksista ja tulee uutta sisältöä...
  5. J

    Saanko mä olla isona Down?

    Ihanaa kun lapset ovat vielä niin viattomia.
  6. J

    Enpäs sit rohjennut antaa sitä kirjettä miehelle..

    Tuo on varmaan hyvä keino. Tulee puhuttua kaikki kerralla, eikä käy niin, että kokoajan putkahtaa uusia ja uusia asioita joita olisi pitänyt puhua. Voihan sitä miestäkin pyytää laittamaan paperille asioita joista hän haluaa puhua. On sitten kummallakin lista muistettavista. Toivottavsti asiat...
  7. J

    Kun nyt täällä näyttää noita partylite-ihmisiä olevan paikalla

    Tässä kuussa on ystävän päivään asti voimassa: kaksoset hopeasomiste 20,90, Kirkkaus-somistetrio pallokynttilöille 12,90, Monimuotoisuus-votiivisomistepari hopeaa 20,90 ja tuikkivapaketti:6kplmansikkamaa tuikkivia, 6kpl shampanjapäärynä tuikkivia,6kplkookos&kaakao tuikkivia eli ynt 18kpl...
  8. J

    Partylite ja Y-tunnus

    Jokos ap on aloittanut+ Sinähän voit vaikka vain kokeilla ja jos ei tunnu omalta niin lopeta.
  9. J

    TIENAAKO tolla PARTYLITE -hommalla oikeasti?

    Haloo!!!!! Emme maksa postimaksuja itse. Tarkistappa tietosi.Postimaksut tulevat vain jos tilaus on alle 100?. Emännän lahjat maksaa myös partylite, mutta varauslahjat jotka tulevat kun tulee kahdet, kolmet tai neljät jatkokutsut maksaa kyllä konsultti. Meillähän on se hyväpuoli, että posti...
  10. J

    ihme kohtaus viimeyönä

    Heips ap. Hyvä ettei ole tuon pahempaa. Hartiat kuntoon jos ne siitä johtuu. Hierontaa,venyttelyjä ja sauvakävelyä. Tsemppiä
  11. J

    Onnistuuko laihduttaminen kiloklubissa tosiaan??

    Ite sain myös painoa alaspåäin kiloklubin kannustamana. Sen ohjelman mukaan syödään riittävästi, eikä kuten Pv.ssa jossa paino myös laskee, mutta minulla on aina myös tullut taukoa pitemmäksi ajaksi. Kaikkihan kyllä on itestä kiinni. Suosittelen Kiloklubia
  12. J

    ihme kohtaus viimeyönä

    Itse en aikailis lääkäriin menon kanssa. Mene ja heti!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nuiden oireiden kanssa ei ole leikkimistä, tiedän kun kummallakin vanhemmista on ollut saman tyyppisiä oireita ja lopulta tullut paha tukos aivoihin. NuO ovat aina vakavasti otettavia oireita!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. J

    G: Monetko häät ja hautajaiset elämääsi mahtuu?

    Viimisen 10 vuoden aikana 7 hautajaiset ja 16 häät. Onneksi nuo ilojuhlat ovat enemmistönä. Nuista hautajaisista neljät olivat samana vuonna, joten silloin oli raskasta.
  14. J

    Jättikiitollinen hedelmöityshoitolapsestaan, mutta

    Ymmärrän. Kyllä lasten kitinä ja ininä voi ja saakin ottaa hermoon. Ei sitä' tarvi kaikkea jaksaa. Aivan, ei se kitinä loputtomiin kestä, vaihtaa yleensä vain muotoa kun kasvavat isommiksi. Kun ajattelee tarkemmin, niin on nuiden lasten kanssa enemmän hyviä aikoja kuin niitä ininä aikoja...
  15. J

    Aiheuttaako limppu närästystä?

    Kyllä ja jos menet syömään samalla kun juot kahvia niin aina vain pahmmasti. samoin illalla minun täytyy välttää, muuten yö on kamala.
  16. J

    toinen nainen......

    Samaa mieltä. Et varmaankaan haluaisi, että miehesi pettäis sinua.
  17. J

    Kertokaas miten muuten voi tienata rahaa olemalla kotona...

    Liputan Partyliten puolesta. http://www.partylite.fi/fi-fi/Pages/becomeaconsultant/becomeaconsultant.aspx
  18. J

    Sain kutsun partylight- kynttiläkutsuille

    Jäitkö koukkuun, mielenkiinnosta vain kyselen?
  19. J

    Onko kenelläkään vanhaa PartyLite kuvastoa/varaosalistaa?

    Vieläkö täällä tarvitaan apua? Tuo s-lampettihan on poistunut myynnistä, saakohan enään varaosistakaan. Tilausnumero koko lampetille on ollut P0121, en löytänyt enään vanhaa varaosaluetteloa. Jos haluat niin voin kysellä omilta konsulttikavereilta, että löytyisköhän heiltä kyseistä tuotetta...

Yhteistyössä