Hakutulokset

  1. T

    Clearblue liikaa viikkoja

    Tulkaahan tänne sit ilmottelemaan mitä selvis niin päästään yhdessä ihmettelee tätä.huh mulla vielä pitkät 2vkoa ennen kun uskaltaa ultralla kurkata
  2. T

    Clearblue liikaa viikkoja

    En oo vielä neuvolaa varaillut mutta ajattelin käydä alkuraskauden ultrassa yksityisellä kun vkoja on se 7 suunnilleen..nyt vasta 5+(0-2) Mitens sulla oletko menossa ultraan?koska olisi laskettu?
  3. T

    Clearblue liikaa viikkoja

    Mä kanssa tuun ihmettelemään samaa. Testasin digillä raskaana 2-3 neljä päivää ennen kun kuukautisten olisi pitäny alkaa ja 3+ kun oli tasan rv 4+0 Itse tiedän että ei ole voinut alkaa aiemmin koska seksiä tasan kerran harrastettu ja edellisestä kierrosta en ole raskautunut koska aiemmat testit...
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    lisää lisää porukkaa vaan tammikuisiin niin saadaan kohta pino pystyyn :D hirmuisesti vahvistumisia viivoille :D ja sitten tietysti toivotaan että meiän pienet pysyy mukana <3
  5. T

    <3 onko täällä jo TAMMIKUISIA 2014??? <3

    heippa!mäkin plussassin tossa viime su ja ma nyt olis rv4+3 eli laskettuaika olsi 1.1.2014 ihanaa jos joku jaksaisi tehdä meillekin kohta oman pinon! toivotaan että kaikki pienet pysyy mukana :D
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    heh jokohan tonne odotuspuolelle tulee kohta tammikuisten pino :D tosin mä en uskalla varmaan ees neuvolaa varailla pariin viikkoon kun pelkään et menee kesken ja sit inhottava perua se :/
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mamuska!!samanlailla mulla menee toi ei oo oireita ja tunti ni johan taas on..ja itsekin meinaan mennä yksityiselle ultraan jos sinne saakka päästään en kestä odottaa sinne rv12 asti..mutta ajattelin mennä vasta kun viikkoja oli lähempänä 8 et varmasti sitten sais siellä sen sykkeen näkyviin.
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    RALLIRUUTU ei mullakaan vielä näillä viikoilla ekasta lapsesta muistaakseni ollut muuta kun tissit kipeenä mut nyt tuntuu et olen yx kävelevä oire!!hui apua toiv siellä ei ainakaan mulla ole kun yksi,meillä suvussa kaksosia!!
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MIWWI yliopiston apteekista olen noita hakenut. ja hyi hemmeti muutenkin kun ollut vahvat oireeet niin rv4+0 kunniaksi ihan järkyttävä päänsärky ja posliinia saa halailla!!
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MIWWI ootko testannu first signallin herkällä?se anto mulle ekana plussan kun muissa ei vielä näkyny,ja toihan on ihan yksilöllistä miten nousee,niin kauan kun menkkoja ei näy niin toivoa on :D
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MIWWI et kyllä nyt yhtään hyppää kelkastasta pois!!!meillä olis MAMUSKA kaikilla siis myös mulla laskettu 1.1 :D tosin itselläkin täällä pelko perseessä..koko ajan ravaan kattomassa vuotaako veret ja mulla kaiken lisäx kylläkin alusta asti kun oireet tuli ja viiva senkun vahvistunut,eilen CB...
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MAMUSKA7 onnea!!mä tuun kanssa tammikuisiin enkä aio sieltä lähteä mulla L.A taitas olla 1.1.2014 :D niin ja MIWWI tossahan toi mun LA tulikin jo..nonni nyt zempillä hirmuisesti porukkaa tammikuisiin :D
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    jennii90 tommosia mä sain vielä esim viime pe kp23 ja dpo oli joku 9/10 toivotaan että vahvistuu..nyt lisää tammikuisia tänne siidaan perustaa oma pino odotuspuolelle :D
  14. T

    Pupuilut, ovulaatio ja plussaus -ketju

    ovis tuntemukset kp 11-13 kierto 28pv pupuilut kp 8,11 ja kp 12 ja thats it..seuraava kerta oli vasta kp 17 ja nyt kävi niin että kp 26 pari hentoa plussaa ja kp 26 ihan selkeä plussa. yk1 ja toivotaan että pysyy mukana nyt siis rv 3+5 :D plussa tuulia muillekin :D
  15. T

    onko tämä jo plussa?

    voi kiitos kiitos johan tässä ihan tippa tulee linssii (ne hormoonit ) :D yksi keskenmeno takana vkolla 7-8 ja yksi onnistunut raskaus tässä välissä,huh ei auta kun toivoa että pirpana pysyy kyydissä mukana <3
  16. T

    onko tämä jo plussa?

    niin en tiedä lasketaanko tuo vielä haamuksi vai jo ihan plussaksi,siitä oli kyse :D
  17. T

    onko tämä jo plussa?

    huokasen edes pikkuisen..ja sit rupeen panikoimaan pysyykö mukana :D kiitos teille onnitteluista <3
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    miwwi kyllä toi mun mielestä haamuilee jo lupaaavasti ja näin siellä viivan alkua :D koskas sulla olis LA :D toiv päästään yhdessä odottamaan :D
  19. T

    onko tämä jo plussa?

    eli ylimmät testattu kp 25/26 ja alimmat tänään kp 26/28 ja alin nyt illalla..keskimmäiset ei ole kovin herkkejä testejä ja niissäkin näkyy kyllä livenä jotain muttta toi kuva on niiin mega huono kun kännyllä yritin ottaa ja siitä on salama rikki!!mutta viimesin viiva piirty jo minuutissa...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    niin eli alemmat kp 26/28..niin ja keskimmäiset ei ole niin herkkiä testejä kun alin ja ylin,tosin toi kuvakin mega huono hyvä että ees saa selvää että niissä lukee hcg,kännyllä otettu,ja siis tosiaan livenä kaikissa näkuu edes haalea viivaa ja toi viimenenkin on selkeempi livenä kun toi kamera...

Yhteistyössä