Hakutulokset

  1. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Vauva-arki on lähtenyt odotusten mukaan liikkeelle, vielä ei mitään rytmiä ole, mutta ihan kiltiltä tapaukselta vauva vaikuttaa. Paino laski ensin niinkuin tyypillistä on, oli pari sataa grammaa syntymäpainoa alhaisempi, eilen kävi neuvolan terkka...
  2. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Meille syntyi tuskallisen odottelun jälkeen torstaina 11.8.2011 poikavauva, mitat 3720g ja 52cm rv 42+2!! :heart: Pääsin keskiviikkona kalvojen puhkaisuun, kun vaatimalla vaadin lääkäriltä, että eikö nyt oikeesti voi mitään muuta kokeilla kun sitä sytotec-käynnistystä. Kalvot puhkaistiin...
  3. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Meille syntyi tuskallisen odottelun jälkeen torstaina 11.8.2011 poikavauva, mitat 3720g ja 52cm rv 42+2!! :heart: Pääsin keskiviikkona kalvojen puhkaisuun, kun vaatimalla vaadin lääkäriltä, että eikö nyt oikeesti voi mitään muuta kokeilla kun sitä sytotec-käynnistystä. Kalvot puhkaistiin...
  4. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Onnea Huldis kotiinpääsystä!! Mä tulin sitten taas vuorostani tänne osastolle eilen. Tänään 42+0 eli ollaan virallisesti yliajalla! :headwall: Eihän tää nyt näin hankalaa pitänyt olla!? Verenpaineet mulla palautuneet normaaliksi ja pissa taas puhdasta eli lääkärit eivät hätiköi mun suhteen...
  5. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    42+0... hoh hoijaa!! :headwall: Eihän tää nyt näin pitänyt mennä! Esikoinen tosiaan syntyi sektiolla rv 30+3 ja tätä toista kun aloin oottaa, niin sanoin kaikille, että nyt haluaisin kokea myös sen täysiaikaisen raskauden, mutta en mä tarkoittanut YLIAIKAISTA!! Anu mulle annettiin viime viikolla...
  6. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Jokohan kaikki muut on meidän pinossa saaneet pienokaisen? Täällä edelleen ODOTELLAAN, ei yhtä ainoota supistusta vaan ole tullut, vaikka viikonloppuna pesin mattoja, kitkin kukkapenkin, tasasin pihatien sorastusta lapiolla ja rautaharavalla, siivosin auton sisältä ja eilen käytiin vielä koko...
  7. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tosiaan Tiinu, joko jäit sille reissulle? :wave: Mä olen edelleen kotona, kävin äitipolilla kontrollissa, mutta koska kaikki oli suht ok (pissa vaan yhdellä plussalla, paineet 144/90, turvotukset vähenemään päin) ja vauva voi mainiosti, niin kotiin passitettiin, maanantaina takas ja sit...
  8. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Kiitos Huldasharks hurjasta synnytyskertomuksesta! Onneksi tosiaan olit jo sairaalassa, kun nuo valtavat hyytymät lähtivät liikkeelle, muuten olisi saattanut olla todella kohtalokasta. :hug: Varmasti järkyttävä kokemus kaiken kaikkiaan ja toivottavasti saat käydä synnytyksen läpi vielä jonkun...
  9. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnea kaikille vauvautuneille! Mä niiiiiin haluan jo sen vauvan!!! Käynnistystä yritettiin 3 päivää sytotec-lääkkeellä, pieniä supistuksia ja menkkamaista kipua tuli, mutta siihen se jäi. Kohdunsuu edelleen täysin kiinni, vaikka limatulppaa tullut jo sunnuntaista asti. Ja niin kauan, kun...
  10. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Onnea Huldasharks! Ollaan siis samalla osastolla, kun etkös sä synnyttänyt kanssa Hämeenlinnassa? Mä olen ollut täällä osastolla perjantaista asti, neuvolasta passitettiin äitipolille ja sieltä otettiin suoraan osastolle, raskausmyrkytys. Käynnistys aloitettiin lauantai aamuna sytotec-...
  11. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Kuu sitten vaihtui, arvasin sen! Eli ei tullut heinävauvaa meille... sairaalassa olen ollut synnäriosastolla perjantaista asti eli siitä kun neuvolasta laitettiin raskausmyrkytysepäilyn takia äitipolille. Siltä keikalta jäin tosiaan osastolle, perjantaina vaan seurattiin, kun salit oli niin...
  12. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Terkut neuvolasta, menin ihan sillä ajatuksella, että turha käynti, mutta tässä voikin päästä vielä tositoimiin... Verenpaine 157/110, pissan proteiini plussalla, paino noussu maanantaista 800g, järkky turvotus ja päänsärky eli sain lähetteen suoraan äitipolille raskausmyrkytysepäilyn takia...
  13. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Suttura ja Niq on ainakin saaneet nyytin jo syliin, kovasti onnea!! :heart: Tiinu mä kanssa tuun teidän muiden kanssa varmasti sinne elokuisiin, vaikka vielä on toiveet korkealla heinävauvan suhteen. Oon nyt kaks päivää siivonnu vielä viimeisiä nurkkia kuin heikkopäinen, tuon meidän...
  14. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tiinu täällä ollaan vielä yhdessä koossa! :wave: Mä jo niiiiin toivoin, että tänään ois päässy tositoimiin, olen ite syntynyt laskettuna päivänä ja illalla oli jotenkin niin sellanen olo, että yön aikana jotain tapahtuu, sitä paksua veristä vuotoa tuli aina vaan (alkoi siis alatutkimuksen...
  15. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Ooh, täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Manzulle ja Kristenille sylin täydeltä onnea!! Hurja tuo Kristenin synnytyskertomus, miksei lääkäri voinut jutella sun kanssa paremmin suunnitellusta sectiosta, kun kuitenkin hätäsectioon jouduitte ja se on varmasti aina paljon traumaattisempi kokemus...
  16. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tervetuloa Ontherocks ja tervehdys teille muillekin, jotka vielä roikkuu mukana täällä odottajien pinossa! Mä olen täällä kans varmaan vielä pitkälle elokuulle... huomenna laskettuaika, aamulla kävin ihan turhan keikan keskussairaalan äitipolilla. Käyrää otettiin, hyvät oli sykkeet, verenpaine...
  17. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnittelut kaikille jo vauvan saaneille, oon niin kade! Täällä myös yhtenä kappaleena, samat "oireet" kun teillä muillakin loppusuoralla olevilla, jaloissa ihan järkky turvotus ja särky, yöt on ihan risaisia, supistelee mut ei kipeesti että jotain kunnollista tapahtuisi ja hermo on tässä...
  18. S

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Kiitos uudesta pinosta, tätä onkin nyt helpompi seurata! :) Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena, tänään ois menkkojen mukaan laskettuna laskettuaika, ultrassa tarkentui, että ovis tais olla muutamaa päivää myöhemmin eli virallinen laskettu aika on tuo 26.7. eli tiistaina. Parina yönä on...
  19. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Hjannah tais tosiaan päästä tositoimiin, samoin Milja, onnea molemmille hurjasti matkaan! Neuvolassa käyty taas näytillä, verenpaine koholla 130/88, pissa kuitenkin onneksi puhdas ja turvotuksin ihan ok. Painoa tullu koko raskausaikana yht. 3 kg, mikä on oikein hyvä, sillä lähtöpainoa oli jo...
  20. S

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Knoxille roppakaupalla tsemppiä tulevaan yöhön, toivottavasti saat edes hetken nukuttua ja kerättyä voimia, vaikka varmasti jo tuleva synnytys pyörii mielessä! Ja tietysti tuplatsemppi huomiselle, peukut täällä ylhäällä, että kaikki sujuu hyvin!!

Yhteistyössä