Hakutulokset

  1. M

    Vauvan kävelyrefleksin puuttuminen

    Hei! Onko kenelläkään tietoa/kokemusta tällaisesta. Vastasyntyneemme lääkärin tarkastuksessa ei "tehnyt" lainkaan kävelyrefleksiä. Lääkärin mielestä tämä johtui siitä että vetää liikaa päätään taaksepäin (ilm, yläselkä jotenkin jäykkä ). Itse en huomaa lapsessamme mitään erityistä (pitää...
  2. M

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Aikaisemmin olen kirjoitellut nimimerkillä: Pikkuinenko. Ja tuolla listassakin jo olen sillä nimimerkillä. Kesästä asti olen kirjoituksianne lukenut ja moni nimimerkki on tuttu, teille olenkin sitten hieman tuntemattomampi mutta kyllähän tässä vielä ehtii! Olisinkin kysellyt millaisia...
  3. M

    Raskauspahoinvointi loppuraskaudesta!

    Onkos täällä muita, jotka ovat alkaneet kärsiä raskauspahoinvoinnista uudelleen näin loppuraskaudesta? Itselläni ollut nyt n. viikon verran jatkuvaa pahoinvointia, aikaisemmissa raskauksissa tällaista vaivaa ei ole ollut vain alkuraskaudessa on ollut pahoinvointia (2 lasta ennestään) Olo...
  4. M

    Spinaalipuudutus!

    Mitä eroa on epiduraalin ja spinaali puudutuksen laitossa? Eikös molemmat laita anestesia lääkäri selkään? (olen kuullut ett joillekkin voidaan laittaa spiaali, muttei epiduraalia. Mistä tämä johtuu?)
  5. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Neuvolassa vaaka näytti 85,1 kg. Eilen aloitin taas pisteiden laskun...nyt imettävän äidin pisteillä. Kahden viikon pästä neuvola...silloin seuraavaksi vasta menen vaakaan. Toivottavasti nyt pysyisi edes tuossa 85kg! Raskausdiabeteskin alkaa pukkaamaan päälle...arvot olleet nyt parina päivänä...
  6. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Tilasin muuten minäkin tuon uuden CD:n kun sai noin edullisesti..vanha kun oli jo TOSI naarmuttunut..olen pitänyt sen ilman kansia... :ashamed: Jos tämän nyt pitäisi paremmin... tilasin samalla niitä tarjous suklaa patukoita. suklaa kun on himoni :D Ajattelin et kokeilen pitää pisteet...
  7. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    PERLOS: hienoa! Sait muuten kivaan hintaan tuon...itselläni on tuo vanha versio ja nyt vakavasti mietein et täytyskö tilata tuo uusi! Joo, täytyyhän sitä kehua kun hyväksi on havainnut! Tällä ei ole pisteitä laskettu...tänään olen taas syönyt kuin hevonen eli helposti paukkuu 86kg rikki...
  8. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    PERLOS: Joo, eli sinne syötetään kaikki tiedot. Oma paino, pituus, tavoitepaino jne.. ja se laskee paljonko pisteitä sulle tulee käytettäväksi. sitten sieltä täytetään päivittäin syödyt ruuat ja se laskee pisteet. (laittaa hakusanaksi esim. lihapulla, niin tulee paljon erivaihtoehtoja ja sieltä...
  9. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Oho..olipa taas kamalaa tekstiä, kun kirjaimia puuttuu lähes joka sanasta. Sori!
  10. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Hei taas kaikille! Ja muavaa että uusia tulee jatkuvasti...olisi meinaan kiva että tällä olisi ensi keväänäkin vielä tuttuja ja tietty myös uusia tuttuja. Itse kun silloi täällä vielä varmasti epätoivoisena kärvistelen. LA kun mulla on vasta tammikuussa niin oikeastaan maaliskuussa pääsen...
  11. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Pitkään aikaan en ole kirjoitellut koska pisteidenlaskeminen on lipsunut ja pahasti... viimeksihän olin saanut vähän pois ja nyt sitten onkin tullut lisää ja paljon... :'( Lähtöpaino 84,7 kg Paino viimeksi 83,9 kg Paino nyt 85,7 kg Eli ei vahvasti mene... :headwall: Katsotaan...
  12. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    HÖHLÄ: Tervetuloa! Tänne vaan mukaan!!! PERLOS&YHDEN IEHEN NAINEN&RED DREGON: Myös täällä ollaan TAAS herkuteltu..siis ihan lähtenyt vanttuusta. Siksi en ole täällä käynytkään kirjoittelemassa muutamaan päivään, koska olen ollut syömässä :laugh: Siis tuntuu että olen vaan syönyt ja...
  13. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Enhän mä itseäni saanut pidettyä aisoissa vaan herkuttelin leffassa...samapa tuo päivän ruoka kun koostui salaatista ja tuosta kevyestä tonnikala/katkarapukeitosta(jossa siis vain keitettyjä kasviksia ja vähän tonnikalla ja katkarapuja). Mietein tässä, että hankkisiko sen...
  14. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Mun täytyy kyllä varmaan hankkia uusi vaaka..tuo vaaka kun voi samana päivänä heittää 3kg!! Minkäs ikäinen pikkuinen sulla PERLOS on? Imetätkö vielä(ilmeisesti kun tuosta maidosta juttelet) ? Onko imetys vienyt hyvin kiloja? Tänään onkin sitten eka testi, miten päätös pitää...menen meinaan...
  15. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    RED DRAGON: Täytyy tosiian harkita tuon stepperi hankintaan. Kuntopyörä meiltä jo löytyykin, mutta enää sen polkeminen ei tunu kvi mieluisalta(vatsa osuu jalkoihin) Kuntopyörä vie myös valtavan tilan ja on hankala liikuteltava. KULTAKALA: Sulla on kyllä tosi hyvin lähtenyt painoa!! Ajattele...
  16. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Itse kun tuota painoa keräsin ensimmäisessä raskaudessa sen n. 35kg, voitte kuvitella miten nahka veyi ja paukkui. Eniten olenkin kärsinyt siitä ylimääräisestä nahasta. Liikuntahan auttaa painonpudotuksessa ihoa myös kiinteytymään. Joten jos pudotettavaa on paljon kannattaa tosiaan yrittää...
  17. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    PERLOS: Joo, en minä ihan vakavissani pudotuksen suhteen ole näin raskausaikana. tosiasia on kuitenkin se että nyt jo tullut aivan liikaa...moni tässä vaiheessa raskautta on kerryttänyt painoa vasta n. 6kg jotkut jopa alle. Minä jo komiat 16kg, joten varaa on kyllä jo nyt poiskin saada...
  18. M

    Vesijuoksu

    Itse olen käynyt vesijuoksemassa jo muutaman vuoden ajan...välillä säänöllisemmin ja vlillä vähemmän säännöllisesti. Suosittelen lämpimästi, itse pudotin painoa yhdessä vaiheessa (toisen lapsen syntymän jälkeen) n. 25 kg ja vesijuoksu oli hyvää liikuntaa pudotuksen tukena. Tosi tehokasta...
  19. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Ajattelin sellaisen ostaa, kun menee aika pieneen tilaan...mahtaako olla tehokasta? Liikunnasta sen verran, mites te muut liikutte? Itse käyn tällä hetkellä salilla n. 2krt/viikko, uimassa tai vesijuoksemassa n. 2-3 krt/viikko ja joogassa 2 krt/viikko. Kotona myös jumppalen lähes...
  20. M

    kaveria 10kilon tiputukseen?

    Heips! Ilmoittaudun tännekkin mukaan...olen etsinyt aktiivista keskustelua johon voisi päivittäin laittaa kuulumisia ja tietenkin saada tukea! Täällä näytäää ainakin RED DRAGON kirjoittelevan aktiivisesti! Eli täällä siis tavoite olisi nyt ensin 80 kg ja se kun pysyisi tuonne tammikuun...

Yhteistyössä