Hakutulokset

  1. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Hellurei!!! Pitkästä aikaa. :D :whistle::snotty: NEiti81 ONNEA tuplauutisista! Mahtavaa!!! Muutenkin täällä näyttäisi olevan hyvä tunnelma... :) Mulla on nyt viikkoja 36+1 ja yhdessä kasassa vielä ollaan. POika möyrii koko ajan ja KOVAA auh. :/ Mut hyvähän se kai on...
  2. E

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heippa elomammat! ONNEA hirmusti jo vauvansa syliin saaneille! NIIN mahtavaa!! Olitte pyytäneet meiltä listan "hiljaisilta" että käytäisiin kertomassa kuulumisia joten minäkin tulen kertomaan juttuja... tosiaan tuolla toisessa ryhmässä kirjottelen enemmän niin ei tänne oikein kerkiä. :D...
  3. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Huomenta!!! Mä olen ollut niiiiiin puhki töiden ja muun kanssa mut TÄNÄÄN jäin saikulle ja sit alkaakin äitiysloma heti perään!!! :heart: Emby oiiiiih!!! Onks sulla sektioaika päätetty vai? :D :D Omanapa: Kaikki on hienosti. Poika on hyvin vilkas tapaus ja ei tarvitse yhtään olla...
  4. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Emby no hyvä ettet pelkää. :) No siinäpä onkin pohtimista sitten! VArmasti alatiesynnytys vois olla parempi jos se menis varmasti hyvin, mut kun sitäkään ei voi etukäteen tietää. Eikä voi tietää että meneekö se sektio hyvin... Mä oon kuullut että perätilasynnytyksessä sitä lasta ei tosiaan...
  5. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Emby mun esikoisen havaittiin olevan perätilassa vasta rv 38+3. Sitä yritettiin vähän kääntää vielä noillakin viikoilla, mut eihän se mihinkään enää kääntynyt. No, siitä sovittiin sitten sektioaika viikon päähän. Sektio on aina tietenkin iso leikkaus, mut ei sitä pelätä kannata jos se tulee...
  6. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    HELLOU! Elossa ollaan... :D En vaan oo saanut aikaseksi taas tänne kirjoitella. Laiskimus. :) malttamaton, älä vielä luovuta. :hug: ipna mulla kuului neuvolassakin sydänäänet ekan kerran vasta joskus rv 15 ehkä. Et älä huoli! Täällä voidaan paksusti. =) EM & herra hakkarainen rv 22+1
  7. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Emby hienoa ja tervetuloa poikakerhoon. :D :D Ja kun se kerran istuu siellä (esikoinen istui koko raskausajan ja lopulta tuli sektio kun ei kääntynyt lainkaan...) niin ne potkutkin tuntuu vähän vaisummilta kun potkii tuonne alaspäin. :) Eli ei tarvii niistä liikkeistä huolehtia. nelliellille...
  8. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kaktuspiikki voi miten hienoa!!!!!! :heart: kyllä siellä nyt on kaikki hyvin, samoin oli meillä silloin rv 15 ultrassa - rakko löytyi eli siellä on ainakin se yksi toimiva munuainen! uskon ja tiedän ettei täysin voi ennen rakenne uä:tä rauhoittua, mut mä uskon et teillä on kaikki hyvin nyt...
  9. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kaikki hyvin! Masussa köllöttelee täydellinen pieni poika! <3
  10. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Moikka! En oo paljoa käynyt kirjottelemassa... jotenkin nyt vaan odotan sitä huomista rakenneultraa järkyttävän pelon kanssa. tai ei, toisaalta en ajattele siitä mitään, meen vaan. Mut jossain häälyy koko ajan se kaamee pelko et taas kuulen lääkärin sanat:" joo ei täällä kyllä tätä vettä...
  11. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Missy joo mulla on ihan selvä et se rajapyykki on rakenneultra. Sen jälkeen uskallan hengittää. kaktuspiikki mä tosiaan toivon että siellä näkyis teillä se rakko täytenä ja munuaiset. :heart: meillä on n.7 min matka sairaalaan. :) Et lähellä on. LuvLucy peukut onnistuneelle...
  12. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Voi ei neiti-81!! :hug::hug: Olen pahoillani!!!
  13. E

    Mitä teet vanhoille/pieneksijääneille villasukille, -lapasille, -pipoille...?

    vien kierrätykseen. esim punaiselle ristille tai uffille. :) Niinkuin muutkin vaatteet joita ei säästetä tai myydä. Risat ja lumput menee roskiin.
  14. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Quu :hug::hug::hug: olen kovin pahoillani. :'( Täällä poksutaan tänään! rv 18+0!!! :O:D Mut nyt tuntuu kyllä Quun puolesta surulliselta. :( -EM rv 18+0 POKS
  15. E

    Tuo Voicen laulaja laulaa ihan persiilleen, ja tuomarit kehuu silti?

    muistakaa et se kuulostaa ihan erilaiselle sinne katsomoon kuin telkkarista. Kun telkkarista sen kuulee niin se ohjataan suoraan siitä mikistä mut siellä paikan päällä on yleisö ja se itse tila joka vaikuttaa siihen miltä kuulostaa. :) Musta kaikki jatkoonmenijät oli hyviä. Siitä Kimmosta en...
  16. E

    Imetys on JOKAISEN lapsen oikeus (kaveri pistää nyt vihaksi...)

    haahahaa! Loistava aloitus!! :D :D Varma tapa saada tappelu aikaiseksi. Mitä se ketään haittaa jos joku ruokkii lapsensa eri tavalla? Pääasia että saa ruokaa. Kasvun paikka teille kapeakatseiset naiset. Jokainen valitkoon oman perheensä tavat ja saakoon tehdä sen valinnan ilman...
  17. E

    Ehdottakaas mitä voisi leipoa.

    me tehtiin tänään perunamuusin jämistä perunarieskaa... nam. :)
  18. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Hienoa Riikka! Onnea! :heart: Emby onneks kaikki oli ihan hyvin kuitenkin. Nyt lepoo vaan, eiks nii? :) :heart: (.) Olin pari päivää huolissani kun jotenkin vauva ei liikkunut niin jopas tänään kun töiden jälkeen istahdin sohvalle niin alkoi oikein kunnon potkuja tuntumaan. :heart...
  19. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kiitos uudesta pinosta Sanmar! :flower: Tervetuloa uusille... eli idylli ja ipna! :heart: |O|O|O *Haukotus* Väsyttää, väsyttää, väsyttää. Mä en tajua, nukun öisin nykyään niin levottomasti. Heräilen koko ajan ja näen ihan friikkejä unia. Viime yönä näin unta, että mut oli siepattu...
  20. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Imoen ONNEA!! :heart::heart: Sanlelle toipumisia flunssaan! :flower: Aivot ei kykene nyt muuhun.... EM & mokkonen rv 16+6

Yhteistyössä