Hakutulokset

  1. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä taas ilmoittaudutaan kesätauon jälkeen :) Huomenna alkaa terolut ja sitten Puregon. Eli lyhyellä kaavalla mentäisiin.... muutama kysymysmerkki on ilmassa alkaako tämä pistely tässä kuussa vai ensi kuussa? Montako päivää olette pistelleet lyhyessä kaavassa ennen punktiota?
  2. T

    G: IVF lyhytkaava, montako päivää pistoksia ennen punktiota?

    Tälläisiä pohdiskelin..... :)
  3. T

    Kesän nassukka kuvaketju

    SANGRIA: Nätti oot :p Pitkästä aikaa tulin piipahtamaan tällä palstalla :D
  4. T

    Kuopio

    No, ikea täytyy ainakin laittaa listalle :D ja mies tykkää... ;)
  5. T

    Kuopio

    Voih, kiitos :) Paljon sain uusia kohteita listaan :)
  6. T

    Kuopio

    Kiitos :) Maanantaina vasta olemme lähdössä :)
  7. T

    Kuopio

    Kiitos vinkistä, laitetaan listaan ylös :) Onkos muuten Kuopiossa mitään hyviä kirppiksiä missä kannattais poiketa? esim. lastenvaatekirppistä jne?
  8. T

    Kuopio

    Ollaan lähössä Kuopioon muutamaksi päiväksi..mitä kivaa tekemistä sielä on lapsiperheelle? vinkkejä otataan vastaan ;)
  9. T

    Serla kirjakampanja

    Muistaako kukaan montako koodia pitäisi saada jos on kerännyt sen keräilyvihkosen täyteen? En löytänyt enää tulostettavaa keräilyvihkosta serlan sivuilta. Haluisin tarkastaa sainko oikean määrän koodeja....
  10. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Miles :hug: Olen ihan varma että teidän vuoro tulee vielä saada oma pikkuinen :heart: Tänään pp15 testasin negan ja lopetin lääkkeet. Kesäkuussa on uuden hoidon suunnittelu ja elokuussa päästään tositoimiin :)
  11. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä testattu pp15 nega ja lääkkeet lopetettu. Kesäkuussa on uuden hoidon suunnittelukäynti ja päästään heti kesätauon jälkeen elokuussa uuteen hoitoon. Palailen tähän ketjuun sitten syksyllä :wave:
  12. T

    Hoidot jatkuu 2012

    miles Mulle kans siirrettiin blasto tässä PAS:sisssa, testasin tänään pp13 negan mutta ajattelin että testaan vielä tiistai aamuna uudelleen kun pääsen maanantai iltana hakemaan apteekista testin... noi liuskatestit jotka tilasin netistä niin ovat aika huonolaatusia, siis kyllä ne raskauden...
  13. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Täällä tosiin pp12.. muutaman kerran oon testannut :ashamed: negoja ovat olleet ja pari roskishaamua joten toiveet eivät kauheen korkeella ole...hyvin vahva tunne siitä että raskaana en ole, eipä oikein mitään oireitakaan. Ehkä menkkajuilinnat alavatsalla ja alaselässä on olleet kp 5 lähtien...
  14. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Lion33: Paljon onnea :flower: Ihanaa että onnitumisia tulee meidänkin ketjuun! MestariMuumi: Täällä kans vähän samanlaisia ajatuksia, tänään alkoi vähän jo vuotelemaan ( pp12 ) muutamia muutamia kertoja olen jo testaillut :ashamed: pari ihan täysin negaa ja parissa ollut "roskishaamu".. mut...
  15. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Piti vielä lisätä että en tiedä hoitopaikkojen suosituksista ja käytännöistä mutta meidän hoitopaikasta on ohjeistettu että tukilääkitystä täytyy käyttää rv9 saakka. Omalla plussakierrollani käytinkin lugeja rv 8 saakka, ja siitä pikkuhiljaa määrää vähentäen lopetin.
  16. T

    Hoidot jatkuu 2012

    TanZZZku Älä vaan lopeta tukilääkitystä vielä.... monella on ollut ihan kuin tavalliset kuukautiset raskauden alussa! Ja silti raskaus on edennyt ihan normaalisti :)
  17. T

    Hoidot jatkuu 2012

    TanZZZku Phoittelut vuodon alkamisesta :hug: alexsandria Koskas meinaat testailla..? Hyvin oot jaksanut odottaa testaamista :) HalleB Mulla ei oo ollut lugeista hikoilua..joten vaikea sanoa johtuuko lugeista :) Mequ nHurjasti onnea plussasta :flower: miles: Plussapuhureita sinne...
  18. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    MestariMuumi Olisikohan tosiaan ollut kiinnittymisvuotoa ?! =) Ainakin kuulostaa lupaavalta. Mites Lion, onko ollut oireita? Itse hätähousuna testasin jo aamusta (pp6) aamusta erittäin herkällä testillä aivan selkeän negan :ashamed: Juu, jatkan kyllä lugeja ja zumeja ens viikon...
  19. T

    Hoidot jatkuu 2012

    Rödluvan: Hirmuisesti onnea pikkuisesta ihmeestä :heart: alexsandria: Lueskelin itse just vuoden 2009 ketjua jossa piinailin tuore siirrosta... löysin ketjun niin että kirjoitin tuonne yläkulman hae kenttään nimimerrkini niin ketju tuli aika äkkiä vastaan :) täällä kans normaali olo...ei...
  20. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä ei mitään oireita... olo on ehkä jotenkin normaalimpi kuin aikoihin :laugh: Jotenkin on vaan tunne että nyt ei tärpännyt. Onneksi sekin selviää ensi viikolla :) Tiinuli pp3

Yhteistyössä