Hakutulokset

  1. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    jokainen sana on aivan totta :flower:
  2. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Voi olla että olen antanut kuvan että ajattelen noin (jossain joku parempi), mutta kyllä se mitä ajattelen päällimäisenä on se että mun olis parasta olla nyt yksin ja keksittyä itseeni.. katsoa sitten josko joku joskus löytyisi :)
  3. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Kiitos sanoistasi :flower: näinhän se on että kerran täällä vaan ollaan. Jos ei tunnu nyt hyvältä, se tuskin tuntuu myöhemminkään, ja silloin asiat voi olla paljon monimutkaisempia.. jos on siunaantunut lapsia tms. Kyllä se kaikki tuleva toki pelottaa ja mietityttää, mutta toisaalta taas...
  4. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    :attn: olisko jollain vielä jotain sanottavaa..
  5. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    kylläpäs helpotti oloa se, että sai purkaa ajatuksia tänne. Ja ihan todella, nöyrimmät kiitokset kaikille teille sanoistanne :hug: :flower: Mun päivä parani huomattavasti monen teidän sanoista, mä sain uutta toivoa itselleni ja sille että mä olen menossa elämässäni oikeaan suuntaan...
  6. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    No tämäkin on taas aivan totta - ja niinkun jo sanoin, ei musta loppujen lopuks mihinkään yhden illan juttuihin ole. Kyllä mä sen tiedän tai ainakin luulen niin, etten varmasti tule kauaa (siis puhutaan nyt sitten vaikka vuosissa) yksin olemaan. edit. mutta se mitä mä tässä eniten mietin...
  7. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Juuri näin se tuntuu nyt olevan, kuin kavereita enemmänkin oltaisi, ja että yhdessä ollaan vaan sen takia, että siihen toiseen siinä rinnalla on tottunut. Ja kyllähän mä sen myönnän, että pelottaahan se yksin asuminen ja yksinäisyys, välillä ihan hirveästikin. Mutta taas toisaalta, mulla on...
  8. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Voi tää viesti sai kyllä todella tunteet pintaan, niin herkässä tilassa kun sitä tuntee nyt olevansakin :hug: Noin mäkin haluisin että asia menis, että mä uuteen kotiini muutettua, ja sitä eroa ja yksinäisyyttäni hetken mietiskeltyä ja itkettyä, osaisin ruveta nauttimaan itsestäni ja omista...
  9. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    no sepä se, piinattu 7vuoden kriisi.. Mäkin uskon, tai ainakin haluan uskoa, että ero on oikea ratkaisu.
  10. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Kiitos vastauksista. Itsekin olen periaatteessa sen kannalla, etten usko että nuorena aloitetut suhteet - ainakaan useimmiten - kestää. Omat vanhempani on aloittaneet seurustelun todella nuorina, ja niin vaan ovat edelleen yhdessä, mutta kyllä niilläkin varmasti vaikeaa on ollut.. ja tottakai...
  11. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Eli lyhykäisesti yritän, mutta luultavasti romaani tulee. Kiitos jos joku jaksaa lukea ja vieläpä kommentoida :flower: Taustaa; suht nuori pariskunta ollaan (päälle parikymppisiä kuitenkin), ei lapsia. Seurusteltu ihan kakaroista asti ja suhdetta takana kohta 7vuotta. Kerran aikasemmin...
  12. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    heipsan hetkeen! =) voisin tiputtautua pois joukosta - täällä siis ei enään yritystä :/ Asiat meni uuteen järjestykseen, ja nyt aika aloittaa elämä yksikseen - mutta onneksi se alkaa loppujen lopuksi hyvillä mielin :) Onnea, tsemppiä ja plussatuulia kaikille sitä tarvitseville :hug:
  13. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Heippa pitkästä aikaa! =) Mulla menossa tänään kp3. Taidan jäädä nyt vähän takaa-alalle.. tapahtunut paljon tässä tauon aikana omassa parisuhteessa, eikä taida se pikkunen olla nyt ainakaan hetkeen ajankohtainen :/ niinkun ei mikään muukaan.. Halit ja jaksamiset kaikille sitä...
  14. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Anteeks omanapaisuus, paremmalla ajalla sitten tuun kirjoittelemaan lisää! Jaksamisia kaikille sitä tarvitseville! :hug: Mutta siis niin, tänään kp1 =) :wave: josko se tästä nyt sit lähtis normalisoitumaan!
  15. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Heipsan! Halille tervetuloa joukkoon! =) Jeppis ei kiva juttu ollenkaan :hug: toivotaan et täti olis vaan jääny pois kokonaan ja nyt olis uus kierros menossa. tsemppiä! =) Mä kävin myös perjantaina verikokeissa, ja negaa tuli kans.. tällä viikolla pitäis soitella neuvolaan ja kysellä...
  16. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Jeppis toivotaan et sun tuntemukset osoittuu oikeaksi ja pikkanen olis kyydissä mukana :heart: =) Mä meen huomen aamulla verikokeisiin, selvinee sitten lisää.. vähän jännittää :/
  17. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    kylläpäs meni taas pääsiäisen pyhät nopeesti. Olis voinu jatkaa vapaita vielä =) Jeppikselle nyt vaan ihan hirveästi plussatuulia ++++++++++ :whistle: tuu heti kertomaan kun testailet uudemman kerran. ).( täällä ei mitään uutta.. tätiä, eikä mitään muutakaan, ei kuulu eikä näy. Pitäis...
  18. B

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    joo ei tää oo enää yhtään kivaa ku kierto heittää ihan miten sattuu :kieh: :/ Tulis nyt jotain merkkiä suuntaan tai toiseen! Jeppis mulla kans tosiaan oli su ja ma sellasia menkkamaisia kipuja, ja nyt ei taas mitään oo ollu. Toivotaan että teillä nyt olis se pien siemen lähteny kasvamaan...

Yhteistyössä