Hakutulokset

  1. Raitapaitainen

    kulttuuriseteleillä elokuviin??

    Antaakohan ne maksaa lastenkin liput niillä? Tai saakohan sarjalipulla maksaa lapset ja kaverinkin?
  2. Raitapaitainen

    4veellä alapäässä hiiva?

    Tottakai voi olla hiiva ja noilla oireilla hyvin todennäköisesti on. Lääkärille vaan uusiksi.
  3. Raitapaitainen

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Tässä on linkki Mitäs nyt-puolen keskusteluun aiheesta. :) http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2094433-tv1-hiljaa-toivotut-seuraako-kukaan-kyseista-ohjelmaa/
  4. Raitapaitainen

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    Paljon onnea raskaudesta Marjaana71! Ja jaksamista viime metreille! Muistan vielä miltä se viimeinen pari viikkoa tuntuu, kun olin Severistä viimeisilläni heinäkuun lopun ja elokuun alun viime kesänä. Oli "vähän" lämmin. ;) Miltä tuntui katsoa..? No ei se tunnu oikein miltään. Ekan kerran kun...
  5. Raitapaitainen

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    Tässä mukuliinit.. :heart: Severi Miona
  6. Raitapaitainen

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    Kiitos Pieni Tähtönen! Mitä sulle kuuluu? Tule ihmeessä meidän elokuisten fb-ryhmään, siellä on kaikki tutut viime kesältä! :) Heh joo.. On meidän lapsiraukoilla mun nenät. Tosin paljon nätimmät versiot, mutta omaksi ne tunnistaa. ;)
  7. Raitapaitainen

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    No, ainut riita mikä meillä on koko aiheeseen liittyen koskaan ollut ja saatiin sopivasti nauhalle ja hyvin leikaten näytti varmaan pahemmalta kuin oli. Se siitä. Mutta tuosta Miona ja Severi vs. Harry Potter.. Onko siellä jotain sellaisia nimiä? :D Kerro lisää! En ole koskaan avannut...
  8. Raitapaitainen

    TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

    Kiitos ihan hurjasti positiivisesta palautteestanne! =) Pikaisesti luin tämän ja Vauva-palstan, että millaista palautetta tuli ja täällä on PALJON positiivisempaa. Meille ei tosiaan silloin kaksosia tullut, kun toisen kehitys pysähtyi rv11. Miona syntyi ja on nyt 3v3kk. Mentiin uudelleen...
  9. Raitapaitainen

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Iinamiina: :hug: Elämä ei ole helppoa. :(
  10. Raitapaitainen

    Nettikirppiksistä ketutusta *turhis*

    Millaisia etsit?
  11. Raitapaitainen

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Ja taas on siirtynyt.. Uusi ajankohta ja toivottavasti se viimeinen eli ensi maanantaina 6.2 klo 21.30. Iinamiina: Dokkariin ei voi valita ihmisiä sen mukaan, että koska ne onnistuu hoidoissaan. Tulijoita ei ole jonoksi asti ja kukaan ei kuvauksia tehdessä tiedä lopputulosta. Eikö tämä...
  12. Raitapaitainen

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Ylläolevien paikkakuntien lisäksi mm. Seinäjoki on listalla. Täällä päivitetyt näytöspaikkakunnat ja nuo päivät on tosiaan ne, milloin esitykset kyseisellä paikkakunnalla alkavat. Tarkemmat tiedot leffateattereiden omilla sivuilla. :) Näytökset
  13. Raitapaitainen

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Moi! Mä en ole ehtinyt käydä täällä piiiitkään aikaan. : / Mulle voi laittaa täällä yksärillä viestiä, niin liitän kaveriksi ja poimin fb-ryhmään. :) Meidän poikanen on nyt 5,5viikkoa ja on ottanut hyvän kasvuspurtin. Oli tänään neuvolassa 4740g ja 56cm, kun syntyessään oli 4130g ja...
  14. Raitapaitainen

    Näkeekö tulevat veronpalautukset/mätkyt muka jostain netistä jo?

    Joku oli saanut jo ainakin kotiin.
  15. Raitapaitainen

    Muksumessut 2011???

    Nostan tätä..
  16. Raitapaitainen

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Ulleli: Pissaa käsisuihkun kanssa.. Oot varmaan jo niin tehnytkin, mutta piti silti kirjoittaa. :) Se on mulla aina hyvä apu, kun paikat on rikki eli aika usein kun ei ole omaa hormonitoimintaa nimeksikään..
  17. Raitapaitainen

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Kirjoitan ensin, luen sitten, että tulee edes jotain kirjoitettua.. :) Onnea vauvautuneille! Ja Miimiille jaksamista loppumetreille! Kiitos uudesta pinosta Vauva-10!! Meillä on käytössä Pampersit, mutta kunhan nuo loppuu, niin ostan Liberoja. Miten mä muistin, että tykkäsin noista...
  18. Raitapaitainen

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vauva-10: Mä en ole pitänyt mitään nostorajoitusta. Kun perjantai-iltana leikattiin, niin sunnuntaina nostin jo 12kg esikoista sairaalassa vessanpöntölle. Oon leikannu nurmikkoa 6päivää leikkauksesta, nostanut molempia lapsia yhtäaikaa jne, ei ole tuntunut pahalta. :) Mut sen sijaan tuntuu...
  19. Raitapaitainen

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Fb-ryhmään haluavat: Pitää olla jonkun ryhmässä olevan kaveri, että tämä kaveri voi sitten kutsua ryhmään. Mulle voi laittaa täällä yksäriä, jos haluaa ryhmään, niin voin ottaa kaveriksi ja lisätä sinne elomasuihin. :)
  20. Raitapaitainen

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvautuneille ja tsemppiä Ulleli, taidat olla jo tositoimissa! Tsemppiä Sammeli ja Sintti! :hug: Joko kaikki halukkaat pääsivät fb-ryhmään? Täällä nukutaan yöt, 1-2 kertaa herätän Mangustin syömään eli noin 2-3 aikaan ja sitten seiskan pintaan aamulla, josta jatketaan vielä unia...

Yhteistyössä