Hakutulokset

  1. M

    Polkupyörän peräkärry!

    Olen miettimässä polkupyörän peräkärryn ostoa, kahden lapsen istuttavaa. Onko antaa vinkkejä ja merkkiehdotuskia.. tosin mitään 1000e en ole siihen ajatellut sijoittaa :) . Onko esim. tästä mallista/merkistä tietoa, olis aika edullinen.. http://www.aavamaa.fi/pyoraily.htm
  2. M

    syyskuu 2007- vauvojen kerhosta!!

    Voisko joku jäsen laittaa mulle vaikka yv:nä salasanan! Mulla mennyt salasana ihan ohitse ja nyt kerho vaatii jäseniltä salasanan, vaikka olen jo siis jäsen. En pääse mitään muuta kautta salasanaa pyytämään, kuin täältä..
  3. M

    Lapsen änkytys

    Meillä tyttö 2v1kk ja on puhunut mielestäni ikäisiään paremmin jo puolisen vuotta. Nyt on myös oppinut taivuttaan sanoja ihan oikeisiin muotoihin lauseissa, mutta samalla mukaan on tullut änkytys. Tätä on nyt jatkunut parisen viikkoa. Välillä voi olla hetkiä, että puhuu ihan selvästi, mutta...
  4. M

    Ostetaan Herqules- tuplarattaat!!

    Ostaisin siistissä kunnossa olevat Herqules- merkkiset tuplarattaat, väri red/grey.
  5. M

    Ostetaan Herqules tuplarattaat!!

    Ostaisin hergules- tuplarattaat, väriltään red/grey. Jos sinulla olisi myydä, niin laitahan yv:tä tulemaan, Kiitos! =)
  6. M

    Milloin sairaalaan, (suun. sektio)

    Eli milloin mennään sairaalaan, jos on tiedossa sunniteltu sektio? Näin kohdallani tulee kenties olemaan ja olen jostakin lukenut, että edelliseksi yöksi mennään jo osastolle, onko näin?
  7. M

    suuniteltu sektio

    Tällaista olen pohtinut, että jos sektioon on jo aika varattu, mutta jostakin syystä synnytys käynnistyisi kotona, niin miten nopeesti pitää lähteä sairaalaan ja tekevätkö sitten sektion sairaalla samantien?
  8. M

    Synnytystapasuunnittelu

    Kysyisin, että mitä pitää sisällään käynti sairaalaan synnytystapasuunnitteluun, joka on n. rv 36? Tiedän sen, että ainakin siellä ultrataan, mutta mitä muuta kaikkea käyntiin kuuluu?
  9. M

    jalkojen puutuminen..

    Nyt rv 24 ja on todella voimakasta jalkojen puutumista! Välillä myös jalat tuntuu ihan voimattomilta, eli ihan kuin ei jaksaisi edes kävellä.. Mistähän tämä johtuu, oisko jotakin turvotuksen oireita tai jotain?? Huomattavaa turvotusta ei ainakaan ole, pientä kylläkin, huomaan se sukkien...
  10. M

    Sosiaalietuuksista!!

    Elikkäs: Nyt yksi lapsi, toinen lapsi syntyy, kun esikoinen n. 2v2kk. Syntyvästä vauvasta tulen saamaan äitiys/vanhempainrahaa ja esikoinen tulee olemaan kotihoidossa. Mitä tulen saamaan esikoisesta?? Olin ymmärtänyt asian näin: toisesta alle 3v.:stä saa sen n. 90e, mutta nyt luin kelan sivuja...
  11. M

    Synnytyspelkopolilla käyneet!

    Te, ketkä olette käyneet tai olette menosa synnytyspelkopolille, niin monta käyntiä siihen kuuluu, mitä pitää sisällään, keden kanssa siellä jutellaan jne? Jos olis vielä Tayssissa käyneitä, niin sieltä haluaisin kokemuksia! Mulla lähete odottamassa pelkopolille ja vähän jänskättää sinne...
  12. M

    Lapsi ruoka- ainedieeteillä, allergiaepäilys

    Meillä tyttö 1v8kk ja vauvasta asti ollut atooppista ihottumaa, joka lähinnä sijoittuu taipeisiin. Nyt sitten olemme päässeet allergiatutkimuksiin ja IIK!! Mä on ihan että :o ! Mitä mun tyttö enään saa edes syödä! Tätä dieettiä noudatetaan ainakin tonne 13.4 asti, jolloin on kontrolli. Eli...
  13. M

    Sektio pelon vuoksi? (toinen raskaus)

    Moi, Mulla on todella huonot muistot esikoisen synnytyksestä. Kaikki vain meni niin, kuin ei olisi pitänyt mennä.. Mulla voimat loppuivat ja kätilö(t) olivat hirveet. Loppuenlopuksi esikon synnytys 14,5h ja 1,5h ponnistuksen jälkeen päättyi kiireelliseen sektioon. Eli loppuvaiheessa, kun...
  14. M

    Yökylään?

    Mistä se johtuu,että toiset jaksavat lastensa kanssa kotona kuukaudesta toiseen,viemättä heitä välillä hoitoon? Minulla on kaksi lasta (3v ja 6kk) ja nuorempikin on jo ollut yökylässä mummulassa moneen otteeseen. Minulla on mieskin kotona auttamassa mutta silti minusta tuntuu melkein joka viikko...

Yhteistyössä