Hakutulokset

  1. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Annabell, onnea sinulle kakkosen tuunailuun:wave:
  2. K

    Nukahtamislääkkeet tms. raskausaikana

    Moi, minä myös kuulun huonosti nukkuviin ja unettomuuskierre jää helposti päälle. Raskausaikana käytin opamoxia, sitä meillä saa osastollakin synnytyksen jälkeen. Ja oli ainut lääke lääkärin mukaan mitä voi käyttää. Mutta tiedän juu, nämä asiat on tilanne- ja lääkärikohtaisia. Jos unirytmi...
  3. K

    Saako barbien ja ponien takut jotenkin selvitettyä?

    Ja muutenkin hiukset ja hännät takasin sileiksi.
  4. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    vuokko :hug: Minä kyllä jaksan aina vaan ihmetellä, että mistä ihmeestä se voima aina löytyy..lähteä jatkamaan tätä ikuista taistelua. Meilläkin mies olis voinut antaa olla, se toivoo kolmea lasta (meillä nyt kaks), mutta kun minä olen alusta asti haaveillut ainakin neljästä. Hoitojen...
  5. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Repikääs tästä: Eilen pas, paitsi että lääkäri soitti aamulla, olivat joutuneet sulattamaan meidän KAIKKI 6 alkiota eikä MITÄÄN siirrettävää. Just great. Kauheesti tuo ei mua tiputtanut, uskoa passiin kun ei ole. Olin vaan hyvilläni, että meni kerralla pakkanen tyhjäks, säästypähän...
  6. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    krisseli mua kiinnostaa, että minkä takia sulla passi lääkkeellisesti jos kerran omat hormonit toimii?
  7. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    minimaikki huh, kun sulla jännät paikat vaan odotella! Mutta mä kans kyllä luottasin digin viikkonäyttöön, että ihanaa alkuraskautta vaan;) vausti:hug: jos sulla nyt sitten kemiallinen niin voi surku!! Odottelen kuulumisiasi! leppäkertulle onnea viimesille päiville ja pitkää pinnaa...
  8. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    vausti tuo on raivostuttavaa kun kroppa pelleilee! Jotenkin sitä on aina helpompi odottaa kun itsellä on olo suuntaan tai toiseen. Eikun hermoja viimesille päiville! minimaikki mikä tilanne? mulla on kans vastaavasta kokemuksia, mutta siitä myöhemmin, kerro sä eka omat kuulumiset...
  9. K

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Meillä parin viikon päästi 2.pas, oliskin ollut hurjan hyvää tuuria onnistua heti ekasta. Toiveetkaan ei korkealla olleet. Sain tänään varattua pimulle 1v. neuvolan, voi hurja mihin tää vuosi meni! Tulossa sitten taas 3 rokotusta, nyt on aikaistettu rokotusohjelaan MPR yksivuotiaille: / (Jos...
  10. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    rouvaPapunen :hug: On se kuitenkin aina kova paikka, kun viivat on testissä nähnyt ja sitten vuoto alkaakin. Itselläni myös ku:ssa 3v sitten tiesin alusta asti, että joku tässä on vialla. Silti kun vuoto alkoi otti se aika koville. Mutta toisaalta olin helpottunut, kun olin koko ajan odottanut...
  11. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi ei krisseli! Minimaikki ja vausti, te nyt seuraavaksi pölkyllä..jospa parempia uutisia? Itseäni en edes laske enää piinailijoihin. Leppäkerttu meillä oli myös 4-soluisena pakkaseen mennyt, siirtoaamuna, kun soitin (oli otettu ed. pv:nä sulamaan) oli 6-soluinen ja siirtoon tullessamme...
  12. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    ^ :laugh: Mä ehin viimeyönä jo panikoida, että mitä mä seuraavat 9kk teen, muutan toiseen huoneeseen nukkumaan, se haju oli tosi pistävä. Sitten todellisuus iski, kun kertasin piinapäivät. Mutta kiitti tsempeistä:wave:
  13. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Jeps, päivitetään piinailua: ei mitään. Pari viimepäivää jomotteli ja poltteli. Viimeyönä heräsin klo2 kun koko huone hais NIIN pissille. Pikkupimu nukkuu pinniksessään reilun metrin päässä, kävin peittelemässä sen tiiviisti, että pitäis vaippahajut sisällään, mutta ei auttanut. Mä oikeesti...
  14. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Matkassa yksi 7-soluinen hyvin sulatuksesta selvinnyt alkio. Kaveri oli kuollut jo heti alkuunsa, mutta onneksi tämä oli sitkeempää laatua. Lääkäri totesi, että olin ovuloinut tosi tehokkaasti, mitä sitten lie tarkottaa. Testipäivä olis vasta 8.9 pp16, muttas kuka hullu sinne asti jaksaa. Olen...
  15. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulin tarkistamaan joko rouvaPapunen on testaillut ja olithan sinä;) Onnea vaan ,siitä se taas lähtee! Mä olen sitä mieltä kyllä, että blastot kiinnittyy melkein samantien ja nyt olisit luomusti jo piinailussa pitkällä ja testitulokseen voi luottaa. Mutta kun sä onnistuit, niin veikkaan, että...
  16. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    APUA, täällä aamulla naurunaama ovistestissä:eek: Mä kun olen niin ollut epäuskonen tästä päivästä, hoidot on tuntuneet niin kaukaiselle ajatukselle pitkän aikaa ja nyt tämä on sitten tosinta totta. Kierrotkin on olleet vielä suht pitkiä, viimeks 32pv ja nyt tänään on vasta kp12, tosi lyhyt...
  17. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Wow, verve! Tuosta minäkin salahaaveilen, plussa puskista! Onnea! Onko teillä muuten kuin monta alkiota pakkasessa? Ja vielä semmosta utelen, että onko tuo ihan alkuraskaus ollut nyt samanlainen luomusti onnistuneena kuin ivf:n hormoneilla aikaan saatu? rouvapapunen, mulla meni ihan kylmät...
  18. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    rouva papunen meilläkin pas pysyy salaisuutena. Hoidoista tiesi kaikki, nyt ollaan hissunkissun. Tää on pelottavaa, kun tässä on puolitoista vuotta luottanut ja ollut vaan onnellinen, että pakkasessa on ne meidän loput lapset, niin nyt sitten onkin jo yhtäkkiä tosi kyseessä ja niihin...
  19. K

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Moi pitkästä aikaa! Pimu täyttää viikon päästä 10kk. Syö kuin pikkunen heppa, itkutuhraus alkaa kun aletaan rapsia kupin pohjaa. Kaikki menee, pääosin annan omatekemää, mutta viikon reissulla veti kaupankin pöperöt, välillä lämmittämättäkin, hyvällä ruokahalulla. Liikkuu konttamalla, nousee...
  20. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi! Ja apua, nyt tää taas alkaa: / Meillä 3ivf:stä syntynyt pimu täyttää loppusyksyllä vuoden ja toiveena olisi sisarus pikkuisella ikäerolla. Pakkasessa on 8 alkiota, mutta koskaan aikaisemmin me ei olla passiin päästy, että hirvittää kuin tulee käymään. Tänään kp1 ja tähän kiertoon passia...

Yhteistyössä