Hakutulokset

  1. E

    nyt pelottaa:O

    vieras ei se vaikea ole, olisin voinut vaikka opetella sut:D
  2. E

    nyt pelottaa:O

    kyllä on törkeä ja sen takia mä vielä näytän sille, tästä päivästä lähtien en puhuu ollenkaan sille ja jos se avaa suu ero napsahta saman tien. Mä en siitä haukku eikä hänen ulkonäkö ja miks ihmeessä se on mun kanssa jos olen niin nolo
  3. E

    nyt pelottaa:O

    mies ihan tyhmä, tuli ja haukkui mua ahaha, mihin sä meet, mihin meet näyttämään itseä:(, meet nolottaa itseäsi, se sanoi mulle että mihin sä oikein itseä meet näyttämään kun et ole mikään sellainen ihanaa kun ne muut. Vitsi meni päähään ja jos hän on oikeasti noin sika, niin voi se jäädä yksin...
  4. E

    nyt pelottaa:O

    ei ole sen arvoista, mut kun suostun aina, ihan kokeilun vuoks ja sitten taas mua pelottaa
  5. E

    nyt pelottaa:O

    no hei nyt ei taas siitä ongelma ole, rahaan kaa:D
  6. E

    nyt pelottaa:O

    kiitos vieras:hug:
  7. E

    nyt pelottaa:O

    no olen oikeasti menossa:snotty:
  8. E

    nyt pelottaa:O

    tai jopa tuhansia varma siellä on:(
  9. E

    nyt pelottaa:O

    kun mä tiedän että ihmisiä siellä maksaa sisäänpääsyä, ne tulee katsomaan siellä niitä on satoja ei saa siis tuoda pettymystä, se on tosi rankka
  10. E

    nyt pelottaa:O

    tuskin lavalla olo tulee paremmaksi, ehkä pahemmaksi:D, mä muistan kaikki ne yökerhot missä tanssinut, mikä valtava jännitys se oli, mä kokoajan pomolta drinkkeja pyysin että pystyisin, mulle on rankka jos on uus tuntematon paikkaa ja paljon ihmisiä, clubeilla ei pelottaa yhtään, mut jossain...
  11. E

    nyt pelottaa:O

    no, on se silti aika pelottava ja myös iso yllätys mulle, koska mulla ei edes päässä ollut että menisin sinne tai halusin, yhtäkkiä vaan pam tuli että mua kutsuttiin, kehuivat palkan ja mä sanoin vaan kyllä, mut oikeasti mua pelottaa aivan hirveästi
  12. E

    nyt pelottaa:O

    jeep
  13. E

    nyt pelottaa:O

    milli en ole ollut, siihen mä en pystyy
  14. E

    nyt pelottaa:O

    nostan:snotty:
  15. E

    nyt pelottaa:O

    on ne muuten pervoja:D
  16. E

    nyt pelottaa:O

    mä olen sitten varma sun mielestä joku ihan pervo:D
  17. E

    nyt pelottaa:O

    päätö, miksei?:D no vierana periaatessa enä mäkään halua mennä, mut esintymään, en tiedä, mä tein niin kuin aina äkkillinen päätös ja nyt pelottaa oikein paljon
  18. E

    nyt pelottaa:O

    mua vielä kinosta kuka on täällä vuonna, kun kuulema ei se vielä ole päivitetty kunnolla sivu:/
  19. E

    nyt pelottaa:O

    Profilissa ei ole ja muuten WAU että kiva oikeasti kuulla jos se on totta että en ole täältä palstalta ainoa joka esinty siellä:) ja käy moikamassa ihmeessä jos vaan pystyyt, niin tutustutetaan samalla. Hei kysyn onko se totta että siellä joku baari ja shampanjat saa tarjoa tanssijoille:D
  20. E

    nyt pelottaa:O

    ntako lava siellä on, kun kasoin kuvia ja näköjään niitä on monta, jotain isoja ja pieniä

Yhteistyössä