Hakutulokset

  1. E

    nyt pelottaa:O

    Mua kutsuttiin seksi messuille esiintymään, mä suostuin tietenkin, mut nyt tosi kova tärinä että prkle mitä mä tein, siellä niin paljon ihmisiä, olenko mä ihan hullu että suostuin:ashamed:, soitin miehelle, mies sanoi miks siihen, hän ei halua yhtään, mut toisalta ei hänelle oo väliä jos mä...
  2. E

    Kuka on menossa sunnuntaina sirkukselle? (Turkulaisille)

    :wave: entäs hyvää yötä herra hakkarinen ja kurpitsa, syys ja lokakuussa. Noista teattereista mulla ei ole kokemusta, onko ne huonoja vai hyviä lapsille, jotka tapahtu kaupunginteatterissa, en muuta kiva ole löytänyt mitä tarkoitettu lapsille
  3. E

    Joku radio joka saa netin kautta kuunnella, ei NRJ, kun se ei toimi mulla

    mut nuorten musikkia pitäis olla =)
  4. E

    mä soitan tänään tänne:)

    http://www.clamos.com/mallit/lapset/lapsimallit.htm te varma voitte arvata mitäs mä haluan :D mä tiedän jos lähetän hakemuksen, niin ei se heille käy jos en lähetä ammattilais kuvia lapsista, kun itsekin joskus olin siellä. Miettinyt kauan ja tiedän lapset tykkää kamerasta, ne voi edes...
  5. E

    jo klo 6.30

    joku alkoi tekemään katu, asfaltti, kauhea brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....ääni oli :kieh: ja itse nukahdin vast klo 5, tosi pirteä olo nyt, ihanaa :kieh:
  6. E

    kuis menee:)

    mulla tylsää ei nukuta yhtään vielä =)
  7. E

    lapsen suusta:D

    mä puhuin miehen kanssa toy story 3sta jos mennään sen katsomaan ja jos jotenkin sanon tokasta lapsesta joka on 3,5 että hän on melkein 5 :ashamed: että päästetään, sitten se toinen kuuli kaikki ja tuli sanomaan mulle,,Hei äiti mä olen vielä pieni ja pelkään sinne mennä ja siellä haise aina...
  8. E

    Mitä kiva Turussa on tänään

    =) kaikki vinkit tänne kiitos
  9. E

    Mitä te olisitte tehnyt?

    Olisitte vapaana päivänä miehen ja lasten kanssa, menisitte Naantaliin syömään, kävelemään, ehkä vielä johonkin kivaa paikkaan, elokuva vuokramassa tai elokuvaan, pihalla grillaaminen ym, ym.... tai sitten töihin, jos olisi luvassa hyvää palkka? :/ Rahaa kyllä tarvitsen, mutta ei...
  10. E

    Essie:)

    oletko nyt paikalla :wave:
  11. E

    nopea apua(saksan kieli)

    mitä tarkoita Geschaftsnäme Nummer des Industrie- und Handelskammer :attn: kiitos
  12. E

    Essie:)))

    Mitä teet tänään tai huomenna, haluatko illalla lähteä johonkin?:D Mä jotenkin haluan ja en halua, en osaa päättä mitään :D
  13. E

    Mä ostin halpaa hajuvesi ja en tiennyt että se vois olla noin hyvää:o

    Adidas 3eri purkkia ja haju jää vaateissa kauan, sekä tosi hyvää haju ja meni yhteensä ale 30 :laugh: , nyt en enää ikinä varma mitään 80e hajuv. ostaa, kun mulla meni yks purkki ale vkossa
  14. E

    Turkulaiset:)

    Tietäkö joku onko toi Forumin kauppa modetex menee oikeasti konkurssiin? Kuulin tänään huhuja ja kuulema siellä loppumyynti jo? Mut en tiedä totta on vai ei
  15. E

    paljonko mainokset maksaa lehteen esim.

    jos etusivulle, onko se monta kymmentä eroa, monta sata tai tuhatta? Mulla kokemusta nolla, niin jos joku osaisi kertoa noin
  16. E

    mitä olisit tehnyt jos saisit tietää että oot raskaana

    :D mulla kun on pahaa olo itselle tuli mieleen että on mahdollisuus ja muuten toinen oire että käyn vessassa pienellä asialla aika usein, mulla aina alku niin oireille :laugh: , mut mä toivon että virus se vaan olisi :D
  17. E

    hyi mikä olo:x

    tuntu kun vatsatauti alkaa, toinen päivää jo sellainen olo, pahoinvointi mut ei oksettaa, vatsa pyöri aivan kauheasti, onko tämä joku virus, mulla järki lähtee |O
  18. E

    Ellen DeGeneres Show ja ne muut saman tapaiset ohjeelmat

    ketä muita ärsyttää? :x ja muuten se muija mua ärsyttää jotenkin niin paljon :ashamed: en tajua miten ne siellä studioissa huutaa ja fanitta niin paljon siitä :x
  19. E

    mikä työtä te haluatte tehdä:)

    sellaista tuli mieleen.... tai olisitte voineet tehdä jos olisi mahdollisuus mä olisin voinut olla vaikka hammaslääkäri, jos olisi mahdollisuus tai en olisi laiska opiskelemaan ja ehkä kun on helppoa ja hyvää palkkainen työ se

Yhteistyössä