Hakutulokset

  1. P

    Myydään GRAGON DUOSPORT, TUPLARATTAAT

    vuoden vanhat, siistit, väriltään musta/beige, 5 piste vyöt, takana säilytys tila, sadesuoja, hinta 90,00 euroa, puh. 040-7377002 Heidi
  2. P

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Mäkin laiskiainen kirjoittelen tänne kuulumisia (ei oo saanut aikaiseksi paljon kirjoitella) Mut kumminkin tytön 10kk neuvola pituutta 70,6cm painoa 8025g pää 45,6cm Valtakunnassa kaikki hyvin, konttaa, kävelee tukia pitkin, yrittää kiipeillä/roikkuu käsiensä varassa, vapaa...
  3. P

    koulu aloittajat pinoon

    Myös minun esikoistyttäreni aloitta syksyllä koulun, jännittää miten se lähtee luistamaan. Tosin onneksi tyttö pääsi aloittamaan koulun ns. starttiluokalla (10 oppilaan luokka) tarkoitettu lykkäys suosituksen saaneille lapsille ja tämä luokka alkaa nyt vasta ensimmäistä kertaa lahdessa.
  4. P

    Äitejä vm -78?

    Täällä kirjoittelee mamma Lahdesta, tenavia löytyy 3 kipaletta tyttö12/01, poika09/05 ja kuopus tyttö12/07
  5. P

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    Kuopukseni syntyi rv 37 käynnistettynä vaikean toksemian takia ja mitat oli 2420g ja 45cm.
  6. P

    Mitä saitte kumppaniltanne joululahjaksi?

    Kultaiset korvarenkaat ja kellon.
  7. P

    vauva+vesi

    Nykyään ei enää tarvitse vesiä keitellä.
  8. P

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Meillä tän päivän neuvola kuulumiset: pituutta 61cm (3kk 55,4cm) painoa 6170g (3kk 4970g) pipo 41,5cm (3kk 39,2cm) terkka kirjoitti: Vauhdikas pikkuneiti. Kääntyy mahalleen, napansa ympäri pyörii. Kiljahtelee ja jokeltelee. Kasvaa nyt tasaisesti -2 käyrällä. Lihat ja viljat jo...
  9. P

    Tuttipullojen keittämisen lopetus?

    Mä keittelin pari viikkoa ja sit lopetin. Ja nykyäänhän ei edes vauvalle annettavaa vettä keittää.
  10. P

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Meillä alkoi eilen pyöriminen selältä massulleen, nyt tuo tinttara jukertaa sitä koko ajan vaikka niskat on jo väsyksissä mahallaan olosta ja huuto sen mukainen.
  11. P

    Käynnistys korkeiden verenpaineiden vuoksi (r-myrkytys?)

    Mulla kaikki 3 synnytystä käynnistetty raskausmyrkytyksen takia. Ekaa odottaessa oli viimeiset 1,5kk osastolla, tokassa ei luojan kiitos tarvinnut osastolle mennä kun myrkytyksen tullessa rajuimmilleen käynnistivät sen ja tässä viimeisessä olis osastolle pitänyt mennä vaan en suostunut, siksi...
  12. P

    Keskosvauvoja?

    Lisäsin omalle kohdalleni tytön syntymäpäivän
  13. P

    Koska steriloinnin teho alkaa

    Heti pitäis ehkäisyn pelata, näin mulle ainenkin sanottiin ja mulle sterilisaatio tehty heinäkuussa. Tosin eihän sekään sata varma ehkäisy ole, klipsit saattaa aueta tai jotain muuta. Työkaveriltani oli muuten toinen klipseistä auennut minkä laittoivat toisen operaation yhteydessä takaisin...
  14. P

    Kuinka pian

    Ekan jälkeen meni kuukauden päivät ja tokan jälkeen reilu viikko ja kuopuksen jälkeen viikko. Ekassa synnytyksessä tosiaan leikattiin väliliha ja tikit hieman kiristi, näissä toisissa kun ei tullut tikkejä niin heti "ajeltiin" kun osui sopiva hetki ja himot ylle :whistle: .
  15. P

    tuttipullosta kiinni pitäminen

    Meillä esikko tyttö ei ikinä pitänyt pullosta itse kiinni, odotteli vaan et pulloteline eli mä hoidan homman, pullosta ruokkiminen lopetettiin 10 kuisena, poika taas alkoi itse sitä pidellä noin puoli vuotiaana ja lipitteli siitä noin 1v4kk asti, ja saapas nähdä milloin tää kuopus itse sitä...
  16. P

    Mitat 3kk:n iässä?

    Meillä esikko tyttö (2001v) syntymä mitat 2700g ja 46,5cm ja 3 kk mitat olivat 6250g ja 61cm. Ja sitten poika (2005v) syntymä mitat 3280g ja 49cm ja 3kk mitat olivat 6990g 61cm. Viimeisenä tää meidän kirppu tyttönen eli syntymä mitat 2420g ja 45cm ja 3kk mitat oli 4970g ja 55.4cm.
  17. P

    Keskosvauvoja?

    Kuopus syntyi rv 37 käynnistettynä vaikean toksemian takia. Neitokaisella painoa 2,420 ja pituutta 45cm. Tyttö pääsi synnytyssalista suoraan mun mukana osastolle kun oli pieni mutta sitäkin pippurisempi. Salista silloin kyllä soittivat keskolaan et mitä tehdään, kun paino on rajan alapuolella...
  18. P

    Kriteerit sterilisaatioon

    Ikää 30v, oman/sikiön terveydelliset syyt, 3 lasta, ehkäisy vaikeudet, 3 lasta avioliitossa... ja jotain muutakin siinä oli, nyt en vain turkaseksikaan muista kaikkia. On noissa kriteereissäkin joustoa, mulla ei ikä täyttynyt mut 3 laps oli tulossa ja sitten erittäin vakavat omat ja sikiön...
  19. P

    sterilointi lähete sairaalaan

    Täällä meillä päin olisi vienyt aikaan noin 2 vuotta et olis päässyt sterilisaatioon ellei ne olis sitä viime synnytyksen yhteydessä tehneet.
  20. P

    hätäsektio ja pystyviilto? vai vaakaviilto?

    Mä olen asian niin kuullut et hätäsektio on pystyyn (serkullani takana 2 hätäsektiota ja ne on pystyviilloilla) ja suunniteltu sektio on vaakaan. Tosin sata varma en ole kun ei ole oma kohtaista kokemusta.

Yhteistyössä