Hakutulokset

  1. Kilppis

    Kävisikö teidän miehenne ostamassa NYT viinipullon (tmv.), jos välttämättä haluaisitte?

    Juu ei kävis ostamassa ainakaan nyt tässä tilassa, mutta varmaan kävis ostaa jos tilanne olis toinen. Rv 28+1. :heart:
  2. Kilppis

    Purkausta pahasta olosta, liittyen raskauteen. :(

    Täytyy odotella tuo mies kotia. Ja juttelen senkin kanssa. Se on kyl kovin kova suustaan, etten tiiä kehtaanko sen kanssa lähtee mihinkään. Välillä vaan tuntuu, et kun kerran on jo kolmas tulossa, niin mitä sitä suotta vaivautua edes tarjoamaan mitään apuja.. Ainakin toisessa kaupungissa...
  3. Kilppis

    Purkausta pahasta olosta, liittyen raskauteen. :(

    Mulla siis rv 28+1. Kovaa paineen tunnetta tuntuu alapäässä joka päivä, muttei koko ajan. Lisäksi on alaselkäkipuja ja menkkajomotusta. Menkkajomotusta ei joka päivä ole, mutta on kuitenkin. Rasitus supistuksista kärsin, joten liiallista reipasta kävelyä yritän välttää, sen mitä pystyy noiden...
  4. Kilppis

    Miten saisimme isomman asunnon?

    Mä kommentoin nyt vaan tätä. Me asutaan tässä Vantaan puolella kaupungin vuokrakämpässä. Ja maksetaan vuokraa n. 800?/kk. Onhan toki aika paljon, mutta meillä on saunallinen neliö. :) Tartteeko sitä ihan Helsingin puolella asua, kun vois mennä vuokralle Vantaan tai Espoon puolelle. Espoossa kyl...
  5. Kilppis

    minkälaisella ikäerolla lapset?

    N. 2v kahdella ekalla, kolmas kun syntyy, niin ikäeroa keskimmäisen ja vauvan välille tulee n. 4 vuotta. :)
  6. Kilppis

    Missä hinnoissa kestovaipat liikkuu?

    Okei. No uusiahan nuo on ja niissä on joku lisäimujuttu systeemi. Täytyy pistää vaikka tuonne nettikirpputorille myyntiin. :)
  7. Kilppis

    LAPSILISÄPÄIVÄ

    Kyllä tuo menee nyt ruokaan pääasiassa. :D Tässä muutama päivä taas kituuteltu ja kohta pitäis tulla miehen palkkakin. Tiedä vaan tuleeko perjantaina vai vasta maanantaina. Kirpparilla mennään käymään kaverin kanssa sunnuntaina, joten toivon sieltä löytäväni jotain hyvää ja tarpeellista pojille...
  8. Kilppis

    Missä hinnoissa kestovaipat liikkuu?

    Mulla ä-pakkauksessa tuli onko noi nyt 4 sisävaippaa ja 2 kuorta 3-6kg vauvalle. En tule itse niitä käyttämään vaan myyn eteenpäin. Tiedän vaan mitä niistä voi pyytää, ovat kuitenkin uusia. :)
  9. Kilppis

    4D-ultra / pääkaupunkiseutu

    Moikka! Me mietittiin tuossa, et olisi ihana saada toteutettua nyt vihdoinkin kolmannen kohdalla tuo 4D-ultra. Missä ootte käyneet pääkaupunkiseudulla? Mitä suunnilleen maksaa? Voihan sen tehdä myöhemminkin kuin 24-28 raskausviikolla? Yritin googlettamalla etsiä, mutta antoi vaan kaksi...
  10. Kilppis

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Juu lämpömittari löytyy. Toi pala ei vaan kovin iso ole, et miten se mittari siinä sit pysyy.
  11. Kilppis

    oltiin sitten yöllä pojan kanssa tkssa

    Tiedän juu. Ajattelin vaan et jos ette oo kokeilleet, niin kannattaa kokeilla. :) Nähnyt kyllä tapauksen harjoittelussa, kun verenvuodosta ei tullut loppua vaikka mitä niksejä käytti. :/
  12. Kilppis

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Kiitoksia. Tuon voi vissiin myös maustaa ja paistaa pinnalta pannulla, ennen uuniin laittoa?
  13. Kilppis

    oltiin sitten yöllä pojan kanssa tkssa

    Kuulostipas hurjalta. :o Vinkkinä myös, kylmää kannattaa laittaa niskan puolelle. Vaikka se kuulostaakin niin tyhmältä. Jotain oppinut koulustakin. :) Toivottavasti syyksi sitten löytyy vaikka se allergia jos ei muu, sais poikakin apua tuohon. :(
  14. Kilppis

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    No kun haluisin jotain vaihtelua. Suikaleita on muutenkin ihan liian usein. Jääkaapista ei vaan löydy mitään "erikoisuuksia" eli ihan kermaa on vaan. Olis kiva kokeilla ja paistaa uunissa, mut pitääkö siinä olla välttämättä paistopussi vai riittäiskö vaikka folioon käärittynä? Ja minkä...
  15. Kilppis

    Millaiset kengät teidän lapsilla syksykenkinä?

    Lenkkareissa menee meijänkin 3v ja 5v. :) Nuoremmalla sattuu olemaan vielä vähän varrelliset lenkkarit.
  16. Kilppis

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Tai miten mä sen kypsennän. Paketissa on pikkasen vajaa 800g jäljellä. Eli teen vaan miehelle ja itselleni, kun lapset lomailemassa. En jaksais käydä tekee pihvejä, jos paistan tuon kokonaisena niin kuinka sen teen? :D Ihan on marinoimaton pala. Nimim. Enpä juurikaan ostele ulkofileitä...
  17. Kilppis

    Koko eilisen päivän supisteli...

    Seksi auttaa :whistle: Näin käynnistyi tokan synnytys. Mut joo, on normaalia et supistelee koko päivän. Mulla supistelee nytkin välillä ja viikkoja kuitenkin vasta 25. :(
  18. Kilppis

    Apua kaipailisin hiivan suhteen

    Bepanthen auttaa kyllä ulkoiseen kutinaan, et taidan pysyä ihan vaan siinä. :D Canesten-voiteesta taas on enemmänkin haittaa kun hyötyä.
  19. Kilppis

    rv 13 eikä näy vielä mitään ulospäin....

    Juu ihan normaalia. Mulla näkyi ekasta vasta rv 21+, tokastakin suunnilleen samoihin aikoihin. Nyt kolmannesta näkynyt aikaisemmin, mutta ei siltikään mikään kovin iso ole. Eli jos löysää vaatetta on päällä, ei pysty ihmiset sanoo, olenko raskaana vai vaan lihonnut. :D Rv nyt 23+1 :heart:
  20. Kilppis

    Leuhkivatko kaikki viisivuotiaat leluillaan?

    Meilläkin on vastaavanlainen 5v poika. Pikkasen ärsyttää joo itseäänkin välillä, mutta kuten tuossa ylemmässä olikin joku kertonut, että puuttuu itse tilanteeseen. Tosin meillä ei ehkä ihan noin "pahana", koska pyytää itse usein että saako kokeilla toisen lelua. Mutta tietyissä tilanteissa kyllä...

Yhteistyössä