Hakutulokset

  1. A

    2vuotiaan ihottuma??

    Kiitos vastauksista! :flower: Mun mielestä näpyt eivät ole molluskoja, ne ihan pikkuisia ja "kovia", osa on ihan ihonvärisiä, osa vähän punertavia. Iho ei punoita eikä kutia. Koitan ottaa kuvan näpyistä.
  2. A

    2vuotiaan ihottuma??

    Ei, ihan uima-altaassa ui :|
  3. A

    2vuotiaan ihottuma??

    2vuotiaallani on kumma ihottuma, alkoi pari viikkoa sitten muutamalla pienellä värittömällä näpyllä vatsassa. Silloin oli kuumat ilmat ilmat ja tyttö hikoili ja ui paljon joten ajattelin että on vain jotain hikinäppyjä tai reaktiota uimaveteen tms mutta nyt näpyt ovat levinneet koko vartaloon...
  4. A

    Puheterapeutti Riihimäellä?

    Osaako kukaan suositella puheterapeuttia Riihimäellä?
  5. A

    Baileys suklaajuustokakku?

    Mmmm, nyt taisikin löytyä http://vihreacurry.blogspot.com/2008/04/baileys-suklaakakku.html
  6. A

    Baileys suklaajuustokakku?

    Tää tykkää tiukasta :laugh: Etsintä jatkuu, täytyy vaikka kokeilla soveltaa tuttua juustokakkureseptiä ellei valmista löydy.
  7. A

    Baileys suklaajuustokakku?

    Tai jos lisään vain baileysin tavalliseen suklaajuustokakkureseptiin niin paljonko sitä laitetaan?
  8. A

    Baileys suklaajuustokakku?

    Löytyisikö hyvää reseptiä?
  9. A

    Ajattelin olla joustava äiti ja meinasi käydä tosi huonosti!!!!!!!

    On onneksi auttavaisia ihmisiäkin mutta moni miettii pariin kertaan että uskaltaako mennä väliin kun pelkää että syytetään kidnappaajaksi tms... Mun mies pysäytti kerran n. 1,5-2v pojan joka juoksi kauppakeskuksesta yksin ulos, kun vanhempia ei näkynyt missään hän kyykistyi kysymään pojalta...
  10. A

    Minkä ikäiselle purkkaa?

    Joo täytyy hommata niitä pastilleja, saatin purkat tuliaisena Suomesta joten alottiin niillä. Täällä on xylitol aika tuntematon ilmiö vielä joten pitää tuoda ne Suomesta tai tilata netistä :/
  11. A

    Minkä ikäiselle purkkaa?

    Minkä ikäisille olette antaneet xylitol purkkaa? Täällä Irlannissa ovat ihan kauhuissaan kun annan melkein 2 vuotiaalle lasten xylitolin pureskeltavaksi aterioiden jälkeen. En toki anna taaperon vaellella purkka suussa ympäriinsä, se pureskellaan pöydässä istuen valvovan silmän alla ja...
  12. A

    Minkä ikäiseltä olette jättäneet tutin pois?

    Vauva itse hylkäsi tuttinsa 4kk, ei vaan enään huolinut sitä kun tilalle löytyi unirätti.
  13. A

    oletko mielestäsi laiska vaiko ahkera?

    Kyllä mä hommat saan tehdyksi mutta mieluummin makoilisin sohvalla B) Ahkeroin siis verran kun on tarpeellista ja sitten annan periksi laiskuudelleni.
  14. A

    Kuinka moni tekee kaikki ruoat itse?

    :wave: Ei kyllä johdu vain siitä että olisin erityisen ahkera, en vaan tykkää yhtään täkäläisistä eineksistä. Suomessa asuessa tuli niitäkin käytettyä jonkin verran.
  15. A

    Kuka ei vieläkään usko että lama OIKEASTI tulee?

    Näin juuri. Turha lamasta huutelu vain pahentaa asiaa. Ja esim Irlantiin verrattuna Suomen tilanne näyttää varsin valoisalta.
  16. A

    Kuka ei vieläkään usko että lama OIKEASTI tulee?

    En usko että Suomeen tulee lama, taantuma toki.
  17. A

    ällöttääkö teitä perheissä, joissa on lemmikkejä?

    Epäsiistit ja likaiset kodit (ja ihmiset) ällöttää, ihan sama onko niissä lemmikkejä. Meillä on aina ollut kotona koiria ja kissoja eikä koskaan ole paska haissut tai olleet sohvat/lattiat karvan peitossa.

Yhteistyössä