Hakutulokset

  1. K

    Perinnöllisen sairauden kantaja

    minulla on perinnöllinen lihassairaus.Sairauteni on aikuisiän muoto ja sain tietää sairastavani sitä kun tyttäreni syntyi ja hänellä oli sairauden synnynnäinen muoto.Esikoisellamme ei ole tuota sairautta.Sairauden periytyvyys onkin 50%.Kävimme hedelmättömyyshoidoissa,joissa seulottiin alkioita...
  2. K

    Voiko Lugesteron aiheuttaa menkkamaista kipua?

    Kiva kun joku edes vastasi :) Kipu ei tunnu koko ajan vaan aika pian lääkkeen laiton jälkeen.Hirveästi jännittää,ensi ma testi :o
  3. K

    Voiko Lugesteron aiheuttaa menkkamaista kipua?

    Aloitin eilen Luget ja siitä asti on aina välillä tuntunut menkkamaista kipua.Voiko johtua Lugeista vai mistähän on kysymys?
  4. K

    käytetäänkö Lugeja edelleen jos on tullut raskaaksi?

    Ja jos näin on kuinka kauan?
  5. K

    Pakastettujen alkioiden siirto?

    Mitä lääkitystä käytetään ennen pakastetun alkion siirtoa?
  6. K

    mitä teen jos tuo mahatauti iskee?!

    niin en tiedä voiko tuota ultrapäivää sitten siirtää...luulis että voi?
  7. K

    Hyperin oireet ja milloin ilmaantuvat..

    kiinostais tietää kun kuulun riskiryhmään :(
  8. K

    PCO:ta sairastavat,miten olette reagoineet hedelmöityshoitoihin?

    olen nyt vajaan viikon käyttänyt puregonia ja on nyt tullut pientä nipistelyä alavatsalla...vielä viikko pitäis pistellä.Tuleeko tuo hyperi siis vain punktion jälkeen?
  9. K

    PCO:ta sairastavat,miten olette reagoineet hedelmöityshoitoihin?

    Mä pistän 100iui päivässä.Auttaako se jotenkin tuo veden juonti,siis estää/lieventää hyperiä?
  10. K

    PCO:ta sairastavat,miten olette reagoineet hedelmöityshoitoihin?

    Itselläni PCO myös :(
  11. K

    olen käyttänyt jo monta päivää Puregonia enkä ole muistanut...

    kiitos vastauksista.Kohta on taas pistämisen aika,jospa tänä iltana muistaisin.Kyllä tuo kynä on aina nollaa näyttänyt pistämisen jälkeen,joten eiköhän sitä ole mennyt ihan oikea määrä..
  12. K

    kysyisin lääkkeistä.....

    pitääkö kuitit säilyttää :o
  13. K

    olen käyttänyt jo monta päivää Puregonia enkä ole muistanut...

    tarkistaa,että siihen neulanpäähän tulee se pisara.Miksi se pitää tarkastaa?Joka päivä on se 100 mennyt.Olenko mokannut nyt jotain :headwall:
  14. K

    kaksi kysymystä IVF:n läpikäyneille...

    kiitos vastauksistanne :hug:
  15. K

    kaksi kysymystä IVF:n läpikäyneille...

    Meillä ihan ekat hedelmöityshoidot käynnissä ja mulla olisi 2 kysymystä,toivottavasti viitsitte vastata :) 1)Mulla on punktio viikolla 10,montako päivää punktion jälkeen alkio siirretään? 2)Mulla on Synarela sumuttelut menossa.Unohdin ottaa yhtenä aamuna sumutteet,muistin vasta illalla...
  16. K

    IVF hoidot aloitetaan ylihuomenna..

    tyhmä kysymys:Täytyykö kaikki lääkkeet ostaa yhdellä kertaa,jotta se KELAN maksukatto ylittyisi?Aloitetaan nenä sumutteella,onko kallis?
  17. K

    lihassairaitten vanhemmat?

    löytyykö täältä?
  18. K

    muita sekundäärisesti lapsettomia?

    :wave: löytyykö?Mulla kaksi lasta. :heart:
  19. K

    meillä alkaa 7.2 ICSI

    Me ollaan tulossa hoitoihin perinnöllisen sairauden vuoksi,alkioista tutkitaan geenit ja poistetaan "sairaat"yksilöt.Meillä on 2 lasta 4v poika ja 2v tyttö,joka sairastaa tuota perinnöllistä sairautta.Lisäksi minulla on PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta.
  20. K

    tuttavallani todettiin reikä kohdussa ja hän on raskaana!

    En tiedä,tuo oli hänen neljäs lapsensa,liekkö edellisessä raskaudessa ollut sitten jotain. :(

Yhteistyössä