Hakutulokset

  1. NöpönNuuka

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla kans loppu pelaaminen. Farmville hävitti mun laudat, ja sit alko kypsyttää, kun en tajunnu sitä Mafiaa ja ne kahvila ja aarresaari tuntui niin tylsiltä... Lisäks aloitan päivätyöt ihan piakkoin, niin ei sitä aikaakaan kohta ole. Kiitos vain kaikille naapureille, jotka sain täältä...
  2. NöpönNuuka

    rv 33 ja sf-mitta 27cm... (istukan vajaa toiminta?)

    Meillä keskimmäinen syntyi rv 36+6, painoi 1695g. Sf-mitta kulki koko ajan normaalikäyrillä. Sit mulla maksa-arvot vähän heitti ja menin äitipolille kontrolliin, ultrassa lääkäri huomasi vauvan pienen koon, napanuoravirtaumassa oli katkoksia minun maatessani selälläni tai vasemmalla kyljellä...
  3. NöpönNuuka

    Toimiiko teillä facebook???

    No eipä mullakaan toimi - tai se feisbuukki ei haittaa, mut kun frontiervilleen ei pääse ;)
  4. NöpönNuuka

    Hampaat kolahti vauvalla lattiaan..Minkälaista hoitoa olette saaneet vastaavassa tilanteessa?

    Meillä esikoinen eskarissa ollessaan tuli renkailta naama eellä lattiaan. Käytin sitten varmuudella päivystävällä hammaslääkärillä, niin sanoi vain, että lapsella on niin pehmeät luut/hampaat, että kärsii kolahdella, eikä mitään vahinkoa tuu. Tietysti riippuu kolahtelusta, mutta monesti...
  5. NöpönNuuka

    Leikki-ikäsellä pojalla kirkkaanpunasta päällä

    No miksei oo?! Meillä ainakin oli pojilla punainen kuratakki päällä päiväkodissa. Ja esikoinen 9v, rakastaa pinkkiä, mm. pinkkejä paitojaan pitää jatkuvasti. Samoin on ollut keltaisia ja punaisia paitoja. Ton sun logiikan mukaan tytöt ei sit vois pitää sinistä, vai?!
  6. NöpönNuuka

    Äidit -76

    Minä myös, kolme lasta, joista kaksi käy alakoulua ja pienimmäinen päälle vuoden ikäinen.
  7. NöpönNuuka

    G:Mikä on seuraava tavoitteesi elämässäsi?

    uusi työpaikka noin niinkuin tässä lähiaikojen tavoitteena. Sit kaukaisempana olis opinnot, vähän kaivelee, etten kumminkaan lähtenyt yliopistoa kokeileen. Jospa näin vanhempana olis motivaatiota edes jotain lukea ;)
  8. NöpönNuuka

    Minkä verran te muut viette 3-vuotiaitanne harrastuksiin...?

    Ei oo meidän 3v vielä harrastaneet mitään. 6-vuotiaana kun esikoinen aloitti jääkiekon, niin 5v pikkuveli rohmusti harkoissa mukana jäällä. Että silloin ovat vasta aloittaneet harrastamaan. Muuten ollaan puuhailtu ihan perheen kesken.
  9. NöpönNuuka

    Salaisuuksianne ;)

    syön, tai siis söisin, karkkia. Nyt alkaa olla lapset sen verran isoja, että en enää pysty oottamaan siihen, että menisivät nukkumaan. Tietty ihan positiivista, että mun karkinsyönti pakosta vähenee. Minkä sille voi, että se on niin hyvää yksin syötynä ;)
  10. NöpönNuuka

    vauva yksiöön/kaksioon?

    Me asuttiin saunallisessa 58,5 neliön rivarikaksiossa siihen asti, että nuorempi kahdesta lapsesta oli puolivuotias. Muuten hyvä, mutta makkari oli sen mallinen, että se oli täynnä sänkyjä, eikä mitään muuta (yks parisänky, pinnasänky ja lastensänky). Hyvä kun sai oven auki. Muutettiin kun...
  11. NöpönNuuka

    Kai kaikki nyt tietää, että energiajuomat on haitallisia lapsille?

    Ei todellakaan kaikki vanhemmat sitä tiedä. Olen kaupassa töissä ja tuommoisille eskari-ikäisille ostetaan puolen litran pulloja energiajuomaa. Ja siitä kun ite pääsevät koululaiset kauppaan, niin nykyään ostavat ennemmin juomia kuin karkkia. Yritä nyt siinä sit saada omille lapsille...
  12. NöpönNuuka

    Suositus kotiäideille

    Kyllä minäkin sen tiedän, mutta eipähän vain ole onnistunut. Eikä tule onnistumaan... Meillä on lasten turnauksia ja muita treenejä jne, ettei siihen palaan mikään äitin oma viikonloppu tule onnistumaan. "haaveilee"
  13. NöpönNuuka

    Olen neitsyt ja raskaana!

    Mäkin oon neitsyt ja mulla on 3 lasta, so?! Aika huonosti valittu :kieh:
  14. NöpönNuuka

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Oon tehny sitä tehtävää, jossa pitää kerätä pekonia ja munia sekä hoitaa kanoja. Oon monta päivää vauva-kanoja ruokkinu ja kun ei mitään tapahdu. Sit yrittäny hoitaa muuttuvia, ei mitään. Ja nyt tajusin, et se perskules tarkoittaa sellaisia kanoja, jotka ei oo nälkäisiä, niinhän? ja just kävin...
  15. NöpönNuuka

    Missä supistukset voi tuntua?

    Mulla kans just alaselkä/pepun yläosa, lantio - ei niinkään niinku telkkarissa, et välillä huudetaan, vaan semmoista jatkuvampaa jomotusta
  16. NöpönNuuka

    Hirvonen ajoi ulos :/

    Mutta onneks Jarppa vielä painaa =)
  17. NöpönNuuka

    ekaluokkalaiselle koulutarvikkeita

    Meillä oli ainakin kotona viivottimet, värit, teroittimet jne. Ettei turhaan tarvi raahata mukana, ja sit ne olis kumminkin olleet väärässä paikassa. Sit meillä piti ostaa semmoinen kansio, missä voi kuljetella niitä paperilappusia, kun nykyään aika paljon antavat tehtäviä monistettuina A4.
  18. NöpönNuuka

    Gallup:Kauanko olet ollut työtön?

    valmistuin 99 helmikuussa ja töihin menin 99 elokuussa. Ton pätkän olin työttömänä, mitään avustuksia en saanu, kun miehen tulot vaikutti niin paljon. Ikinä ei oo ollut niin turhautunut ja ahistava olo, kun silloin kun en saanut mitään omaa rahaa. Yhdessä oltiin sillon oltu vasta 3 vuotta, eikä...
  19. NöpönNuuka

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Minäkin voisin naapuriksi ruveta :D Oikeestihan mä en siis pelaa yhtään :whistle:

Yhteistyössä