Hakutulokset

  1. X

    Sijoituslapsi

    Viime syksynä huomasin olevani raskaana, kauhukseni. Tuli aika alkuvaiheen keskenmeno. Sen jälkeen tuli hillitön vauvakuume ja edelleenkin käyn täällä lähes päivittäin, lähinnä tuolla vauvakuumeisten puolella vaikka kuume on kyllä laantunut ja toisaalta poistunutkin. Siis asiaan, oletteko...
  2. X

    42v äiti ja toista lasta miten jaksaisi

    ...mennä tuonne 40+ so what-kuumeilijoiden puolelle http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269. Heidän kanssaan varmaan saa hyviä keskusteluita aikaiseksi. Mielestäni ikä ei ole este olen itse 41 v ja enkä pidä ajatusta tulla raskaaksi aivan mahdottomana. Uskon, että me yli 4-kymppiset olemme...
  3. X

    40+ äidit, syksyn ja talven suunnitelmia?

    Pitkään aikaan en ole tänne kirjoitellut, seuraillut olen sivusta. Mitäpä on suunnitelmissa loppuvuodelle -08 ja alkuvuodelle -09, onko lomat jo pidetty (jos nyt niitä ylipäätään on?). 3 viikkoa olis lomaa vielä käyttämättä ja niitä olen syksyn ja talven välille ripotellut. Suunnitelmissa myös...
  4. X

    YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

    "Kurlaavaa ääntä" ja tunnetta on ollut minulla kun olen ollut raskaana, se oli aina ennen varma merkki raskautumisesta. Nykyään yli 4-kymppisenä samoja tunteita oviksen aikana.
  5. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Vauvakuume tulee ja menee, kyllä kierukka on vielä paikallaan. Kyllä vauvantekoa aina aktiivisesti miettii, mutta kun puolison exästä ollut aikas paljon harmia, sitä varten se on ollut vähän taka-alalla. Ei viitsisi tähän hullunmyllyyn saada uutta lasta. Aika näyttää. Täällä sivustolla on kiva...
  6. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onnea yritykseen, sen olet ansainnut, sinä palstan hengetär!
  7. X

    Me toiset naiset

    Lueskelin tota ketjua (tosin en kaikkea) ja ajattelin kuinka ahdasmielisiä ihmiset ovatkaan. Menin itse naimisiin 2-kymppisenä ja luulin ja toivoin, että kun kerran on naimisiin menty, niin siinä pysytään.....voi voi kuinka väärässä olinkaan. Elämä vaan saattaa viedä suuntaan tai toiseen. En...
  8. X

    Mistäs päin porukat on?

    Hämeenlinnalaisia sitä todellakin ollaan ensi vuonna.
  9. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Sukulaisnainen on synnyttänyt 4 lasta sektiolla ja oli vielä jälkitarkistuksessa sanottu, että jos viidennen lapset haluat tehdä, niin sektio onnistuu hyvin.
  10. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Kaverillani oli useita keskenmenoja ja juuri alkuraskaudesta, syy löytyi, veritulppa napanuorassa tai kiinnityskohdassa kohdussa tms. Meni yksityislääkärille, jossa ko. syy löytyi. Ruvettiin antamaan ohennuslääkettä alkuraskaudessa muistaakseni viikolle 12 asti, silloin oli veritulpan vaara ohi...
  11. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Meistä varmaan kaikki on odotellut Teidän Tyksin käynnin tietoja. Päivä paistaa aina risukasaankin eli nämä uutiset olivat positiivisemmat mitä pari päivää aikaisemmin, joten toivoa on. Nyt Teillä todellakin on odottelua ja odottavan aika pitkä, mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma...
  12. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Olen todella pahoillani vastaustuloksesta, pahalta näyttää, mutta aina on mahdollisuus, että diagnoosi olisikin väärä. Voimia Teidän perheelle! :hug:
  13. X

    Äideille

    Hei kaikki! Minusta tämä sivusto on jämähtänyt 40+ raskaana oleville, ok minä itse mietin pitkään tätä, että tehdäänkö vai ei, uutta lasta. Suurin osa kuitenkin meistä yli 4-kymppisistä on äitejä, joten haluaisin kuulla miten Teillä on mennyt lasten kanssa, esim. onko ollut mitä sairauksia...
  14. X

    Mistäs päin porukat on?

    Sydän-Hämeessä asustellaan, Hämeenlinnan kupeessa. Minulla puolestani on Iisalmesta kotoisin oleva puoliso.
  15. X

    Huomenta kaikille=)

    Eihän tämä ole mikään raskauspalsta vaan äidit 40+, vaikka suurin osa kirjoituksista kyllä viittaa siihen, en minäkään ole raskaana, mutta pyörin täällä silti. Itselläni on 3 lasta 19 v, 16 v ja 9 v.
  16. X

    Lapsivesipunktio

    Vuonna -98 veriseulasta sanoi neuvolan lääkäri, että tuloksen varmuus on 50/50, joten vaikka vauva sais terveen paperit, niin 50 %:n mahdollisuus olla sairas. Vieläkö veriseula on yhtä epävarma, tietääkö kukaan???
  17. X

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Paljon onnea Teille molemmille suurena päivänänne! :flower: :heart:
  18. X

    Uskaltaako vai eikö

    Oletko nyt aivan oikeassa keskusteluosiossa. Täällä ei tuomita ketään vaikka yli 4-kymppisenä tekisikin lapsen, siksi tämä osio on tehtykin. Joten voit härdätä muualla. Ja kun kysyit, että onko tämmöistä tapahtunut muinoin, vastaus kyllä. Äitini on synt. v. 1938 mummoni ollessa melkein...
  19. X

    Vilkkuvalo-epilepsia

    Onko tuttu ko. sairaus. Oisko täällä vanhempia kenen lapsi sairastaa tämän tyyppistä epilepsiaa?

Yhteistyössä