Hakutulokset

  1. Wezgu

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    serkun nimi on Peura.
  2. Wezgu

    onko muita yh-äitejä?

    :wave: Kuopiosta,24vee 5kk:n ikäisen Eemelin yh-äiskä.koira löytyy myöskin :heart:
  3. Wezgu

    Savulahden Tuomirannan perheleirille 1.-6.8.05 lähtijöitä?

    onko muita? minä lähden pojan kanssa :)
  4. Wezgu

    pohjois-savolaiset...

    \ kuin myös :wave:
  5. Wezgu

    Parasta synnytyksessä

    koko paketti :D
  6. Wezgu

    kamalinta synnytyksessä

    ei mikään :)
  7. Wezgu

    IHANA SYNNYTYS?

    aina kuulee kauhutarinoita ja traumoja synnytyksistä. onko minun lisäksi muita,joiden mielestä synnyttäminen oli IHANA kokemus???? kyllä,se sattui ihan hirveesti,mutta sekin oli vaan osa kokemusta. uusia lapsia minulle tuskin tulee ihan lähitulevaisuudessa,mutta voisin kyllä synnyttää jonkun...
  8. Wezgu

    Oma nimesi?

    veera =)
  9. Wezgu

    Minkä nimisiä lapsia?

    Onni Eemeli :heart:
  10. Wezgu

    hikoilu synnytyksen jälkeen!

    synnytyksestä 3kk,ja vieläki ihan hirveetä,pitää monesti päivässä vaihtaa paitaa :/
  11. Wezgu

    1981? Kenen syntymävuosi??

    mie myös :wave:
  12. Wezgu

    Kuopio?

    24v 2kk:n pojan äiti puijonlaaksosta :wave:
  13. Wezgu

    episiotomian välttämisestä

    en mitään rasvaillu eikä tarvinnu leikata,ei revenny yhtään.että riippuu varmasti ihan tapauksesta.
  14. Wezgu

    Mistä maitoa?

    kyllä lapsi korvikkeellakin kasvaa.itellä loppu maito kun poika oli1,5kk,enkä aio siitä pahaa mieltä tuntea,sille kun en mitään voi.tosin poika osottautu allergiseksi tavan korvikkeille,joudutaan apteekin maitoo antamaan.
  15. Wezgu

    Kuopiolaiset-mammat

    \ lapsen ikä vai muukin? =)
  16. Wezgu

    Kuopiolaiset-mammat

    täällä kans parikuukautisen 24v äiti puijonlaaksosta :wave: voisi harkita kyllä =)
  17. Wezgu

    esikoisen syntymäviikot?

    39+2 käynnistyksellä
  18. Wezgu

    synnytysten viikot

    39+2
  19. Wezgu

    yllätysvauvoista

    :wave: täällä tuhisee viekussa yksi yllätysvauva.maailman ihanin,vaikka kyllähän sitä aluksi järkyttyi,kun kuuli viikko eron jälkeen,että on raskaana :) mutta kahestaankin kyllä pärjätään,vaikka rankkaa onkin.ihana yllätys,nyt voi jo sanoa :heart:

Yhteistyössä