Hakutulokset

  1. L

    Nimi vauvalle

    Elma
  2. L

    Naapurin 3 v tuppaa kokoajan seuraamme ulkona ollessa, ärsyttävää.

    Kuinkakohan raskasta mahtaa olla sen kolmevuotiaan pienen pojan elämä, jolla on se tunne että kukaan ei halua olla mun kanssa. :(
  3. L

    Mikä kirja sinulla on meneillään? Suosittelisitko sitä luettavaksi?

    Sariola, Ojanen: Hoito vai pakkohoito.
  4. L

    Jos toi päivähoito-oikeus eskarin jälkeen poistuu...

    Todella hyvä asia, jos vanhempi on kotona niin eskari kyllä riittänee tavallisissa olosuhteissa elävälle lapselle virikkeeksi.
  5. L

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Meille syntyi eilen 14.3 klo 14.51 tyttö mitoin 3085g ja 49cm. Supistukset alkoivat klo 3.35 ja klo 7.10 kirjauduttiin TAYSiin. Kohdunsuu oli tässä kohtaa auki reilu 2cm. Klo 12.19 auki 4cm ja päästiin saliin. Sain ilokaasua, minkä tehon totesin loppuvan puoli kolmen maissa ja pissahädän...
  6. L

    5v ja "omat rahat"

    Lapsen kanssahan voisi sopia että lompakkorahat on reissuihin kulutusrahaa tai niillä voisi ostaa vaikka lelun. Että karkit ja mehut ostaa äiti tai isi.
  7. L

    Repsahdin tupakkalakosta. Mitäs nyt?

    Jatkat lakkoa ja heität kaikki röökit kotoa roskiin.Ei tule repsahduksia kun ei ole mitä polttaa. Kannattaa etukäteen miettiä mitkä on ne keinot, joita jatkossa käyttää kun hermo menee.
  8. L

    Paljollako nämä voisi myydä?

    2 € / kpl
  9. L

    Teenkö lastensuojeluilmoitusten?

    Jos olet huolissas niin hae lapset ulos ja ole niiden kanssa ulkona. Ihmeellistä tää nykyajan meno kun ei ole minkäänlaista maalaisjärkeä.
  10. L

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Neuvolassa käyty. Eipä ihmeempiä, kaikki hyvin. Perjantaina täytyy mennä verikokeisiin, kun pitää uudelleen määrittää vasta-aineet, kun esikko ollut valohoidossa syntymänsä jälkeen. Tämän olisi pitänyt tapahtua jo rv 36 mutta kätilöllä ei ollut tietoa tuosta esikon valohoidosta, kun ekalla...
  11. L

    Kun lapsi karkaa rappukäytävään, soitetaan poliisit

    Kannattas tutustua siihen lastensuojelulakiin.
  12. L

    Naurattaako teitä mielessänne kun parikymppiset vannoo ikuista rakkautta?

    Kyllä ihmisellä on oikeus rakastua useasti. Itse olen todella iloinen niistä kahdesta pitkästä parisuhteesta ennen tätä nykyistä avioliittoa. Elämän oppivuosia. :hug:
  13. L

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täällä jään vartoilemaan kutsua yliaikaiskontrolliin, mikä tulee TAYS:iin aikaisintaan rv41+5. Alan pikkuhiljaa uskoa että jokaisella naisella on oma kantoaikansa. Esikoinen syntyi kuusi vuotta sitten 20.3 rv 41+3. Joten hyvin todennäköistä, että saadaan sama synttäripäivä molemmille. Esikon...
  14. L

    Käyttikö joku korkokenkiä loppuraskaudessa?!

    Kyllä mulla oli vielä viime viikonloppuna saappaat koroilla jalassa. Tänään rv 40+1
  15. L

    Mitä teette Naistenpäivänä? Jotain erityistä?

    Mä haluaisin lähteä synnyttämään. Tänään rv 40+1.
  16. L

    Sain uä-ajan 10+3 kättärille

    Niinhän ne kaikki röökimuijat väittää. Ei voi lopettaa kun sikiö kuolee ressiin. Kyllä se on hapenpuute mikä niitä vaivaa. Ystäväsi varmaan nyt sekoittanut ultran js dopplerin. Sykehän näkyy ultrassa jo rv 6+ .
  17. L

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea tipetsulle ja vauvoille huomiseen! Täällä nautitaan vadelmanlehtiteestä. Siivousvimma on vihdoin saapunut. Ihanaa, että on maaliskuu. Pian tämä jännitysnäytelmä on ohi. Olen valmistautunut odottelemaan vielä muutaman viikon. Leijonanmorsian 39+3
  18. L

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Onnea Viikko! Katsoin tuon Pieniä ihmeitä, ei voi puhua mistään itkun tihrustamisesta, täyttä parkumista. Minkähän takia eivät käyttäneet imukuppia, Suomessa ymmärtääkseni pihtien käyttäminen harvinaista koska se on epäedullisempaa vauvan terveydelle kuin imukuppi. Meillä siis esikko syntynyt...
  19. L

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Nyt alkaa keskustelu olemaan niin vilkasta, että taidan itsekin osallistua. Meillä siis esikoinen, poika, täyttää maaliskuussa kuusi vuotta. Tämä odotusaika mennyt kuin siivillä opintojen ja työn siivittämänä. Nyt olen äitiyslomalla työstä, opinnoista ajattelin pitää pari viikonloppua vapaata...

Yhteistyössä