Hakutulokset

  1. A

    Mikä istuin olisi hyvä 3-vuotiaalle, joka ei paina vielä 15kg?

    Semmonen palkki istuin ois varmaan loistava :) meillä cypex pallas
  2. A

    Eiks muovia kierrätetä?

    Energia jätteisiin ne menis, jos sellanen paikka löytyy :) muuten sekajätteeseen.
  3. A

    Puolison osallistuminen vauvanhoitoon

    Mulla on vähän ap:n kaltainen mies.. Lapsen hoito on oikeestaan mun vastuulla.. lapset 3v ja 1v.. minä syötän ja kylvetän ja vaihdan vaipat ja vien nukkumaan heidät. Mies hoitaa silloin, kun itse en ole kotona tai jos erikseen pyydän nii silloin saattaa hoitaa.. oli kyllä operaatiossakin...
  4. A

    nukuttaako teidän miehet lapset ikinä yöunille tai siis laittaako nukkumaan?

    Meil ei kans laita ikinä lapsia nukkumaan, jos oon vaan kotona :/.. jos en oo kotona, nii sitte laittaa. Lapset 2v10kk ja 10kk..
  5. A

    Sokeriton kakku vauvan synttäreille!

    Meillä ei ainakaan vauva edes syö kakkua kuin tyyliin yhden tl verran. Ei tykkää siitä sen enempää. Me tehdään kakku vieraita varten, vaikka kakussa onkin lapsellinen koristus :) mut ihan miten vaan tykkää tehdä. Minusta se ei oo sokerin syöttämistä, jos vauva syö 1-2 lusikallista kakkua..
  6. A

    Toi tyttö huutaa pulloa tunnin välein, oisko se pullovieroituksen aika?

    Varmaan kannattaa alottaa siitä, ettei anna sänkyyn pulloa ollenkaan :) maito syöttötuolissa ja sitten nukkumaan.. kyl se muutamassa yössä tokenee :D
  7. A

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Heissan! Ei oo taas muistanu käydä täällä kirjottelemassa :) täällä kans on aikamoista menoa tuon pikkumiehen osalta.. 8,5kk vesseli :) konttaa ja nousee seisomaan ja kävelee tukia myöten.. mut on hän kyllä kärttynenkin kun kyllästyy niin nopeasti hommiin.. hmm.. Mie meenkin töihin 1.4...
  8. A

    lapselle lahjaksi kokoa isompia vaatteita?

    No mut meneehän se sit myöhemmin :D
  9. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mie voisin kans haluta tuonne kerhoon :) mites sinne pääsee?
  10. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    miumiu83 Jaksuja arkeen! on varmasti hankalaa. Miten teillä todettiin nuo allergiat ? kaverilla kans 7kk tyttö joka ei sustu syömään juo vain rintamaitoa ja hälläkin todennäköisesti allergioita, niin voisin kertoa, miten homma tapahtuu, jos haluis lähtee selvittää, et johtuuko syömättömyys...
  11. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Meillä on 15. päivä lääkäri :) ja neuvolatätikin vaihtuu kun muutettiin, mut onneks vaihtuu vaan parempaan :D... Ripe Miun mielestä ei nuo lääkärit oikein koskaan katso sitä liikkumista.. luottavat vanhempien kertomukseen. Tuossa lääkärikäynnissä ainakin miun käsityksen mukaan on tärkempää...
  12. A

    Kiireellinen sijoitus - kellään kokemusta?

    Tuntuu kyllä kummalliselta syyltä ottaa lapsi pois.. Asunno kai tulee olla tosi sotkunen, et lapsi pois otetaan..
  13. A

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Paljon onnea uusille vauvansaaneille :) Meillä poju jo 7kk :) ryömii kovaa vauhtia ja nousee konttausasentoon.. jalat jo konttais, mut kädet ei :D... kova vahtiminen kyllä jo :) Painoa taitaa olla vajaa 8kg ja pituutta 68cm :) Nyt muutettiin uuteen asuntoonkin :) kamala homma kyllä tää...
  14. A

    Työn hausta kysymys..??

    Mie ku oon päässy haastatteluun, nii on soitettu jo 1-2 päivän päästä hakuajan päättymisestä.
  15. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Miulla ainakin alko menkat vasta sitten kun lopetin imetyksen kokonaan, siis esikoisen jälkeen. Imetin silloin 9kk ja menkat alkoi sit 10kk päästä synnytyksestä. Nyt tän kakkosen kanssa oon lopettanu imetyksen myös, mut ei oo vielä menkat alkanu.. johtuu ehkä siitä ku syön noita minipillereitä...
  16. A

    Miten onnistuu imetys ja osa-aikainen töihinpaluu??

    Mie antaisin nokkamuksita korviketta sinä aikana ku oot poissa.. eipä se maailmaa kaada, jos saa korviketta sekä rintaa. Unikoulua suosittelen, jos haluaa nukkua öisin :D meillä ainakin toiminut ja nyt poju nyt (6,5kk) nukkuu aamu klo 05.00 ja sitten haluaa maitoa vasta ekan kerran :) Mutta...
  17. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Onpa ihania hattuja milksei tehnyt <3 mie oon ite ihan tosi huono käsitöissä enkä sit oo jaksanu ees opetella :D onneks toiset osaa :) Me ollaan puhuttu et jos kolmas vielä, mut ei tehty mitään päätöstä... odotellaan varmaan ainakin siihen, että esikko on menossa kouluun.. on nyt 2,5v :D et...
  18. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Me kans jätettiin vikat ilta torkut pois, et vähän paremmin kävis iltaunille :).. ihan suht ok menee.. jos mennään kaupoille nii saattaa nukahtaa autoon, mut sit aina herätän enkä annan nukkua illalla pitkään :D mut on hänet silti vähän vaikee saada nukahtamaan... eilenki meni 45min :/
  19. A

    G;Monta lasta?Vieläkö lisää lapsia?

    2 ja ehkä joskus 3-4 vuoden päästä vielä yksi.. saa nähä sitten, mitkä mietteet on sillon.
  20. A

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Pakko kommentoida tuota ruttin jauhelihakastike ohjetta... mie oon saanu sellasen käsityksen, että vauvan lihat pitäis keittää, et niitä ei sais vielä paistaa.. lähes 1v lihat vois jo paistaa.. oon vaan kuullu jostain :) Unohinki vissiin sanoo, et me otettiin ifluenssa rokote pojulle, ku...

Yhteistyössä