Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    En ehtiny käydä sokerialtistuksessa vuoden kuluttua synnytyksestä. Ekassa mulla oli ruokavaliohoitoinen rd, melko hankalana ja nyt viimesessä jäin arvoista kii, mutta pystyin syömään miten vain ja kotimittaukset antoi sallittuja arvoja. Painoa mulla tuli molemmista korkeintaan 2kg ja imetys ei...
  2. P

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Mulla oli kans viime viikolla semmonen hedari ettei 3,5h unta riittäny vaan aamulla vasta oli särky poissa. Olipa makia hoitaa yöllä yskivää ja tissiävinkuvaa poikaa mailmanluokan hedarissa ja tiedostaa että seuraavana päivänä saan tietää olenko valeraskaana, kohdunulkoisena vai mitä häh...
  3. P

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Heipähei! Täällähän on paljon porukkaa. Mie tuun Rovaniemeltä ja odotan kolmatta. Esikoistyttö on vm.2008 ja kuopuspoika 10/2013. Mulle laitettiin kuparikierukka elokuun alussa. Menkat alkoi viikko siitä eteenpäin. Sen jälkeen tuli joskus yhdet menkat ja sitten alkoikin oireet. Mahoton palelu ja...
  4. P

    Vertaistukea situs inversukseen?

    Otatko yhteyttä! sanna.harkonen1@gmail.com
  5. P

    Vertaistukea situs inversukseen?

    Saimme eilen vahvistuksen, että pojallamme on situs inversus? Haluaisin löytää vertaisperheitä. Nyt rv.22
  6. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Veltot vatsalihakset löytyy täältäkin :) Ystäväni mainitsi viime syksynä esikoistaan alkaessa odottaa, että kyllä nainen tirtää, että siellä jotain on... Koko ajan tuntuu. Minä ihmettelin kovasti. Esikoisesta en muista semmoista ollenkaan. Nyt mielipiteeni vaihtui ja tuntuuhan se! Kokoajan on...
  7. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mie ehin jo miettiä. Että voi perhe raukka, ko mie kirjotan tänne ja tonne ja sinne samoja. Facebook laulaa muutenkin niin onpa kiva saada nämäkin jorinat sinne. Meillä ikä eroksi tulis melki 5,5 v. Jotenkin en usko, että mustasukkaisuutta tulee, koska hänellä on nyt jo niin hyvä verkosto...
  8. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huomenta ihanaiset! Olette kallisarvoisia!! Kokeilen siirtyä lokakuisiin odottajiin... Nyt tein aamupissasta Davidin ovis ja raskaustestin ja molemmissa loistaa hienot viivat. Levottomat jalat alkoi vaivata viime yönä, että semmosta seuraavat 9 kk. Niin inhottava vaiva.
  9. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Pörrö, 29v. 2.lapsi LKS
  10. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Moimoii! Varovasti huhuilen kuuluisinko minäkin tänne. Plussasin nyt iltapäivällä. yhden hailakan testin varassa siis vielä ollaan, mutta LA:ksi laskuri ilmoitti 14.10.2013 Esikoistyttö täyttää heinäkuussa viisi, joten saan ihana apulaisen kanssa hoitaa vauvaa. Kondomia ollaan käytetty...
  11. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    4+1 sanoo laskuri, kiertopäivien mukaan Äsken kävin hakemassa viikkonäyttöisen CB:n vasiten, saa nähdä koska sorrun. Päätä särkee, varmaan jonkinasteinen stressi laukes :D
  12. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Mistä mie opiskelen miten tänne saa kuvaa? Plussasin äsken <3
  13. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Öö, mun menkat ootattaa itteensä. Aamulla vielä tuli niin paljon limoja (tuntui, tuskin näkyi), nyt hiukka kuivempaa... Mites niitä ovistestejä käytettiinkään, jos illalla pelleilen... r-testiä en halua tehdä, en halua negaa.
  14. P

    Miten voi olla stressaamatta raskautumisesta?

    Täällä sama tilanne. Aamuöissä valvottuja tunteja ja hermot tiukilla. Tänään on kp 29/28. Alkaakohan menkat...
  15. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huomenna alkaa menkat. :( En kyllä testaa enää. Hyvin vähän tulee tuhrua.
  16. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Hohhoijaa.. Kuluis päivät nopsempaa. Huomenna on dpo14. Housuissa haisee menkat ja tuntuu kuplia. Verta ei näy.
  17. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Iltaatia, töistä kotiuduttu, saunottu ja viinipullo jo tyhjä. Kohta nukkumaan. On: vaippa on persiis ollu eilisestä. SuperKeltaista valkkaria tullu yhteensä ruokalusikallinen. En kyllä tee R-testiä ennen maanantaita. Kyllä ne menkat sieltä tulee...
  18. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Jeps 25/27 on mulla tänään
  19. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Kuka se kertoo miksi kierto on jatkuvasti erilainen? Joskus kivuton joskus ei ja joskus tuhruttelee, joskus ei... Äh. Ei näy menkkoja, mutta alamahaa polttelee.
  20. P

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huomenta! Testasin aamulla herkällä Mammaksista tilatulla negan. Eilen kysyin mieheltä haluaako hän olla vieressä, kun testaan lauantaina, silloin olis dpo13. Ei tarvi olla kuulema :D Noh, nyt voi alkaa odotella menkkoja. Mulla oli niin outo kierto. Oviskivut on loppunu vasta tällä...

Yhteistyössä