Hakutulokset

  1. P

    Vertaistukea situs inversukseen?

    Saimme eilen vahvistuksen, että pojallamme on situs inversus? Haluaisin löytää vertaisperheitä. Nyt rv.22
  2. P

    Hajuaistin herkistyminen

    Mistä moinen johtuu? Onko olemassa tietynlaisia säitä-/ilmoja, jolloin hajut tulee nenään? Huomasin pikkupakkasella, kuinka koiranp*****t haisi ojasta. Tänä aamuna olen haistellut palaneen käryä, ihan kuin joku lämmittäisi taloa. Keskellä kaupunkia se vain on harvinainen haju. Olen...
  3. P

    Tukanlähtöaika aikuisella

    Kauanko ootte katelleet hiustenlähtöä? Pyykkikone, lattiat ja harjat on ihan täynnä minun hiusta päivittäin. Pian jo kolmatta kuukautta. Hiuksia jää käteen yli 4, kun ottaa poninhännästä kiinni. Päänahka on tosi kuiva, tarttis ostaa myös Selukos-kuuri apteekista.
  4. P

    Onko vaille 5-vuotiailla yleistä (käyttäytyminen)?

    Onko mejän 4,5-vuotiaalla tytöllä nyt joku "kausi" vai olenko itse aiheuttanut tämän? Luistelemassa, hiihtämässä ja laskettelemassa tyttö alkaa pian itkeä ja huutaa ettei osaa, ettei ikinä enää harrasta kyseistä lajia? Olen koittanu kertoa, ettei heti osaakaan, eikä tarvikaan.
  5. P

    Missä vaiheessa kiertoa parhain käydä gynellä? Kuukautiskiertoa...

    Tarkoituksena raskautua pian.
  6. P

    Kuinka aikaisin alkuraskauden oireet alkaneet?

    Mulla loppui menkat maanantaina ja tiistaista tähän päivään saakka on yököttäny, huimannu, juilinu ja painanu massussa. Tänä aamuna testi oli nega. Mikäköhän muu voi näin ällöttää pitkin päivää...
  7. P

    Vauvakuume, vaan mies ei halua

    Onko muita, joilla yksi lapsi ja mies ei lisää halua? Itken öisin. Mietin erotako... En halua esikoisen jäävän sisarettomaksi.
  8. P

    Amorion antibiootti

    Kauanko kestää vaikuttaa? Neiti valitti korvaansa aamulla ja tänään loppuu 7vrk kuuri tuota lääkettä. Odotan kuukauden päähän korvakontrolliin, jos ei enempää valita korvaansa?
  9. P

    Onko kukaan vaihtanut sukunimeä lapsensa nimeen, kun mies ei halua naimisiin?

    Lapsella isän sukunimi.
  10. P

    Lapsen yskä

    Tyttö yskii toista päivää tosi rajusti. Äsken tuli 1.limaoksennus. Ei osaa niistää vaan vetää kaikki räät kurkkuunsa ja sitten oksentaa. Osaatteko antaa hoitovinkkejä. Ikkuna oli auki koko yön ja se selvästi rauhoitti. Auttaiskohan Pamol F. Kuumetta ei oo. Korkeimmillaan oli eilen 37,5'.
  11. P

    Muistipeli

    Minkä ikäinen lapsi oppii muistipelin, 6 kortilla? Tai Kim-leikin 2esineellä? Oletteko sitä mieltä, että nelivuotiaan normaalin lapsen pitäis jo osata? Kyse ei ole omasta lapsesta. Yritän sukulaislasta opettaa...
  12. P

    Lapsen vatsakivut

    Mistäkhän johtuu, että pian syönnin jälkeen tyttö(2008) valittaa vatsaansa? Ruoka-aineista ei, hotkimisesta ei, ruoan määrästä ei...
  13. P

    Mitä sietää -89 syntyneeltä ADHD-pikkusiskolta?

    Kertokaas vinkkejä, kun tekis mieli istuttaa toinen jäähypenkkiin, mutta eipä semmosta voi aikuselle tehhä. Sisko on siis todella impulsiivinen rääväsuu. Kielenkäyttö on aivan kamalaa. Myös vanhempamme ovat helisemässä. Nyt äiti oli viikottaisessa puhelussaan ottanut puheeksi...
  14. P

    Vajaa nelivuotias tyttö panttaa kakatakseen yöllä sänkyyn ja vaippaan

    Vinkkejä kaipaan, miten toimin. Ja entäs, kun kieltäytyy syömästä paria suupalaa enemmän. On niin täys että röyhtäilee todella pahanhajuisia. Annanko pastillin vaikka ei syö ruokaansa? Välipaloja ei saa.
  15. P

    Lapsen päivähoito

    Voiko kunnallisesta niin vain vaihtaa yksityiselle päivähoitoon? Tarkoitan ilman suurta rahanmenoa. Kolmevuotias vaihtoi juuri kunnallisessa päiväkodissa isojen ryhmään, eikä me vanhemmat olla vielä kotiuduttu sinne. Lähemmäs kotia on auennut kodinomainen päivähoito ja mieli tekis tutustua...
  16. P

    Onko Suomessa virkaatekeviä koirien käytöskouluttajia?

    Cesar Millan siis hakusessa? Asutaan Rovaniemellä, monta vuotta sitten käytiin Oulussa, jollain "koiraterapeutilla".
  17. P

    vauvansaapumisrunot?

    Joku viikko sitten löysin, mutten enää, täällä oli liuta hyviä linkkejä runoihin, joita voi laitokselta sukulaisille lähettää. Positiivareissakin yritin etsiä, mutten onnistunut löytämään. Olisi pitänyt laittaa suosikkeihin silloin viimeksi. Kiitos, tack
  18. P

    Muillakin "hissukoita" vauvoja?

    Näin ekaa odotellessa kaikki on uutta. Nyt mietityttää, kun tuo minun masuasukas ei potki kipeästi eikä myllää koko aikaa. Möyryää erityisesti autossa :D Luulen, että kääntyi sunnuntaina tunnin automatkalla raivotarjontaan. Vaava siis enimmäkseen möryää ja oikoo raajoja, vaihtaa kylkeä. Ei oo...
  19. P

    BESAFE IZI SLEEPiin telakkaa?

    Onko kellään kokemusta tästä turvakaukalosta? Näin ilman vauvaa tuo vaikuttaa kamalan raskaalta kapineelta. Lisäksi onko joku löytänyt tuohon sopivaa telakkaa?
  20. P

    Raskausdiabetestä ehkäisevä ruokavalio

    Kertokaas vinkkejä, mitä jättää pois ja mitä syödä mielinmäärin?

Yhteistyössä