Hakutulokset

  1. Karpalo -67

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Minäkin sain vielä iltatähden vaikka muuta sanottiin =) Minulla siis poistettu toinen munasarja + torvi jo aikoja sitten ja toinenkin arpeutunut pahasti ja ikää 40 .... hormonikierukka pois niin yhet kuukautiset ehti tulla ja sitten olikin jo tulossa neitimme :heart: ... Nyt tuolla tuhisee...
  2. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Kiirettä on pitänyt täälläkin neidin kanssa =) Päivitin sentään profiiliin hänen kuvansa. Mukavaa viikonjatkoa jatkoa kaikille !
  3. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Ja sen verran sekaisin vielä että .... tyttöhän sieltä kaikkien toiveiden mukaan tuli :heart:
  4. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Eli pieni ihmeemme ponnisti maailmaan to 12.6.08 klo 10.30 ! Painoa 3660g, pituutta 50 ja pipo 34,5 ! Ollaan me niin onnellisia ! Nyt juuri kotiuduttu, kirjoittelen myöhemmin paremmin ! :heart:
  5. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    JÄTTIMÄISET onnittelut kaikille jo nyyttinsä hakeneille sekä myös plussaneille !!! Olen täällä välillä käynyt aina lukemassa juttujanne mutta jotenkin tuntunut olevan kiirettä sen jälkeen kun olen tässä kesälomaillut ja nyt jo pari viikkoa ä-lomallakin ollut, mutta nyt ajattelin kirjoitella...
  6. Karpalo -67

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    kristiina67 : Minä en käynyt ollenkaan np-ultrassa vaan menin suoraan lv.punktioon. Halusin varmuudeksi tietää nuo kromosomijutut eli onko terveet koska tätä ikää on jo tänkin verran. Oli hyvin nopea ja yksinkertainen homma ja saadulla tiedolla on ollut valtava merkitys siihen että on pystynyt...
  7. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Hei pitkästä aikaa kaikille ! Oli ihan pakko alkaa kyseleen tällasta juttua kun mulla on nyt jo alkanut tiputteleen maitoa ... onko tämä normaalia ja mites teillä muilla ?!? Siis nyt rv 24 + 1. Edellisistä ei ole tullut mitään ennen kuin synnytyksen jälkeen (tosin viimisestä synnytyksestä...
  8. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Tulipas teille oikea söpöliini ! Tervetuloa vaan kaikki uudet tänne :wave: Mukavaa viikonloppua kaikille !
  9. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Aamupäivää kaikille ! Rva PM olet kyllä ihana kun jaksat päivitellä listaa :flower: Perjantaina olin katsomassa nuorimmaiseni sotilasvalaa, sekin jo niin iso =) Vielä huominen töitä ja sitten vähän hiihtolomaa, onneks. Mulla on tuo selkä alkanut olla täällä töissä vähän kipeä tästä...
  10. Karpalo -67

    Ei enää toivoa

    lapseton67 .... miksi et hoitoihin pääse ? Olet ilm. samaa vuosimallia kuin minä eli "vasta" 40 v. ... eiks suomessa tuo lapsettomuushoitojen ikäraja ollut jotain 45 tms. ?
  11. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Noista neuvolassa käynneistä ja ultrista .... Kenzie olet kyllä minuun verrattuna käynyt tosi vähän. Minulla nyt rv 21+4 ja olen käynyt neuvolassa 4 kertaa ja ultrissa 3 kertaa (joista eka oli tosin yksityisellä, rv 6+4) Olin siis juuri viime viikolla rakenneultrassa ja seuraavaks taas 4 viikon...
  12. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Surullista ... aivan valtavasti toivon voimia sulle ja miehelles Rva PM !!!
  13. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Hei Miina70 .... Tervetuloa porukkaan vaan. Täällä meitä tuntuu olevan vino pino =) Sulla melkein samat ajat kuin mullakin (mun la 16.6.) ja mulla kans tuo paino on humahtanut pilviin vihdoin kun saa kunnolla syötyä :)
  14. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Neuvolakuulumisia meiltä ... eli aamusella heti käväistiin. Nyt rv 21+2 ja paino on 84,5 .... APUA ! Eli mulle on on tullut painoa jo 9,5 kg ja puolet ajasta vielä jäljellä joten minusta tulee varmaan mammutti :laugh: Hienosti kuului sydänäänet ja kovasti meni karkuun ja aloitti aamujumpan...
  15. Karpalo -67

    Ikäero suhteessa

    Pistetäänpäs sitten näinkin ... eli minä 40 ja mieheni 31 =) ... ja toimii !
  16. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    LUMI-MARJA ... olen niin pahoillani puolestanne :( Voimia sinulle ja miehellesi ! *Karpalo*
  17. Karpalo -67

    Mistäs päin porukat on?

    Kyllä varmaan ... näyttää meitä täältä Porin nurkilta olevan aikas monta :wave:
  18. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Hyvä että sait noin positiivisia uutisia Rva PM ! Toivottavasti näytteenotto onnistuu myöskin ! Hengessä ollaan mukana ! Ja Lumi-Marjalle tsemppiä !
  19. Karpalo -67

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Surullista ... Valtavasti toivotan voimaa ja jaksamista teille miehesi kanssa Rva PM !!!!!!!
  20. Karpalo -67

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Aamulla käväistiin rakenneultrassa ja kaikki oli ihan paikoillaan =) Nyt kai jo sitten uskaltaa hyvillä mielin keskittyä tähän mahan kasvatteluun. Kyllä oli upeeta nähdä nähdä kun pikku kaveri heilutteli varpaitaan ja vilkutteli :heart: Tänään oli kai muitakin menossa samaan...

Yhteistyössä