Hakutulokset

  1. O

    Auttaisiko joku?! Lastensuojeluilmoitus meistä.

    Luulen että saat hyvän mahdollisuuden saada nyt jotakin tukea teille! Ei lasta huostaanoteta tällaisen perusteella..huostaanotto on ihan viimesijainen keino kun kaikkea muuta on kokeiltu. Paitsi tietysti nopeat huostaanotot kun tilanne on ihan kriisissä ja lapsen hyvinvointia ei voida...
  2. O

    Saako vieraiden lasten käytökseen puuttua?

    Komentaisin jos minua kurkittaisiin sovituskoppiin.
  3. O

    Ehkäisykapseli?

    minipillereillä katottiin ensin sopiiko, sitten otin 5v kapselin. Menkat tuli harvemmin mutta välivuotoja oli.
  4. O

    Uusin Meidän perhe: vanhemmat vaihtavat kotia vuoroviikoin. Mitä mieltä?

    Ei vaikuta mahdolliselta eikä järkevältä.
  5. O

    Stretch-farkut ISOLLE TYTÖLLE (minulle) mistä??

    Kiitos, kiitos kaikille vastaajille! Tilasin nyt kokeeksi ellokselta ja odottelen niitä : )
  6. O

    Se tunne kun sua kositaan alle vkon tuntemisen jälkeen <3

    Otsikon perusteella ajattellisin että olis tosi ahdistavaa mutta luettuani koko jutun, se oli pelkkää flirttiä tuollainen vaikkakin vähän alkeellisella tyylillä, mutta.
  7. O

    Oman elämän aarrekartta...pieni virhe....

    Ihan vaan teet uuden aarrekartan, siinä se, ratkaisu.
  8. O

    Äidit, miten teillä riittää aika??

    Tsemppiä! Samaa miettinyt, että paljon hommaa, vähän aikaa päivän aikana. Niimpä monet työt odottaa ja odottaa..
  9. O

    Onko vaarallista jos kusen mukana tuli verta?

    ilmanmuuta soittoa huomenna terkkuun.
  10. O

    Mitäs juot nyt?

    nyt ei mitään mutta vettä tai mehua lähden nyt juomaan.
  11. O

    Huono äiti kaipaa ohjeita miten ottaa itseään niskasta kiinni!

    no jos sovit ulkoilupäiviksi vaikka kaksi tiettyä viikonpäivää. Pidät niistä sitten tosissaan kiinni. Sellainen tavoite kuitenkin, että tiedät siihen pystyväsi jos tahtoa riittää.
  12. O

    Jotakin pysäyttävää?

    onko jollakin tähän kerrottavaa? : )
  13. O

    missä olit ja mitä teit 27v sitten?

    mummulassa kuulin uutisesta.
  14. O

    Mitäs mieltä olette David Beckhamin kevät 2013 H&M videosta, jossa juoksee kalsareissa

    radiossa sanottiin, ettei se ole Davidin oma perä : D kuulemma tatuoinnit puuttuu jne. Itse en olisi huomannut...enkä ole vielä mainostakaan nähnyt.
  15. O

    Uimahallissa nähtyä.. ei ennen ollu?

    Voi ei, oon pahoillani, kuulosti olevan raskas uimareissu. Joku saattaa olla oikeasti huolestunut vaikkapa ylipainon tuomista terveyshaitoista, mutta sinuakin tuntuu häiritsevän enemmän ulkoiset seikat.. silmälappuja myydään nykyään kaupoissa uimalasien vieressä.
  16. O

    Moi kaikille, monen vuoden tauon jälkeen.

    Hyvä kysymys. Ainakin tulin katsomaan mitä täällä puhutaan ja ketä täällä on.

Yhteistyössä