Hakutulokset

  1. I

    Närästys kuriin kotikonstein !!

    Jos kovasti närästää odotusaikana niin kokeilkaapa sekoittaa lasilliseen kylmää vettä 1/2-1 tl ruokasoodaa ja tempaiskaa se naamariin, mulla ainakin auttaa ! Eikä tarvi närästyslääkkeitä :)
  2. I

    Ennenaikaiset supistukset/vaikutukset!?

    Mulla on meneillään rv 17 (vasta !!) ja mulla alkoi supistukset sunnuntaina, kesti koko pvän - hellitti vasta illalla kun menin sänkyyn makoilemaan ja alkoivat taas maanantaina töissä, käväisin neuvolassa kysymässä että mitäs nyt ja neuvolamama passitti 3 pvän sairaslomalle ja lepoon. Sanoi...
  3. I

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Moikka ! Mulla on pari päivää ollut supistuksia, ei onneksi kivuliaita sellaisia mutta tuntuu ettei supistukset lopu ollenkaan vaan mahassa on koko ajan sellainen "kramppitilanne" päällä. Eilen alkoi ja ihmettelin koko päivän että mitäs tää oikein on kun maha on todella piukeena ja sellainen...
  4. I

    Sykkeet raskausaikana

    Mä olen miettinyt näitä sykejuttuja kans...Käyn spinningissä ja ennen 45 min tunnin keskisyke oli noin 155 ja nyt (rv 14) mun sykkeet on tippuneet tosi paljon, tunnin keskisyke on 135-140 vaikka en mielestäni lusmuile tunneilla enempää vaan teen niinkuin ennenkin. Neuvolalääkäri sanoi sen...
  5. I

    Iita28!

    Laitoin viestiä ! :)
  6. I

    Iita28!

    Moikka !!! Viimeinkin löysin sut täältä palstaviidakosta uudelleen !! Mä olen monesti yrittänyt bongata sua täältä ja viimeinkin onnistuin, kiva kun laitoit viestiä !! Sä jäit ehdottomasti mieleen kun silloin jännäiltiin samaan aikaan! Mullakin on siis tärpännyt, la olisi 3.9, mahtavaa !! Mä en...
  7. I

    Miten raskaana olevat liikutte?

    Siis minkä ihmeen takia neuvolassa suosittelivat spinningin pois jättämistä...? Mä oon laskenut sen varaan että kun lopetan potkunyrkkeilyn niin alan käymään sen tilalla spinningissä että saa jossain kunnon teholiikuntaa...Vaan ehkä se on sitten niin että parempi jättää laji pois jos se...
  8. I

    Magnesiumin puute vai mikä??

    Mä syön ainakin purkista, luontaistuotekaupasta saa edulliseen hintaan !
  9. I

    Vitamiinipäivitys....

    Päivittäin yks Berocca-poretabletti ja lisäksi omega 3:sta, magnesium, sinkki, seleeni. Kromia ja rautaa pari kertaa viikossa. Hyvältä on tuntunut !! :)
  10. I

    Magnesiumin puute vai mikä??

    Se on sinkin puute ladies ! :)
  11. I

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    Heippa kaikille !! Tänään uskaltauduin tekemään tekemään testin illalla ja siinä oli SELVÄ PLUSSA !!! :) Nyt kyllä hymyilyttää :D , pitänee vaan toivoa että se myös pysyy siellä... Nyt alkaa sitten seuraava parin kk:n jännittäminen että pysyy sisällä... Plussia plakkariin muillekin ...
  12. I

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    Huomenta ! Mulla pitäisi alkaa tänään joten jännä päivä edessä....toivotaan parasta ja pelätään pahinta..tässä kierrossa oon yrittäny olla elättelemättä suurempia toiveita ettei kolaus oo sitten kamalan kova kun täti tuleekin. Noh, katsellaan..Pitäkää peukkuja ettei täti tule kyläilemään ...
  13. I

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    Kiitos =) ja kiva kun lisäsit mut listoille ! Toinen lapsi haaveissa ! Miehelleni se olisi jo kolmas (meillä on tällainen 5 hengen uusioperhe) mutta koska täällä kuitenkin kirjoittelen minä eikä mieheni ja kaikki raskaus- ja odotusjutut koskee fyysisesti vain minua niin näin ollen...
  14. I

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    Moikka kaikille ! Liityn joukkoonne jouluiseen, tänään kp 2/28, yk2. Nyt on meneillään eka "luomukierto" pillereiden lopettamisen jälkeen. Se on siinä ja siinä voisinko testailla jouluaattona, oletettu seuraava tädin saapuminen olisi 26.12 joten katsotaan sitten lähempänä kuinka malttamaton...
  15. I

    *^^Piinaviikko 49^^*

    Jännittävät paikat alkaa olemaan melko monella !!! Toivottavasti tulee plussia plakkariin !!! =) Täti tulvahti eilen kylään joten nyt sitten mennään taas uutta kiertoa...taidan siirtyä tonne loppuvuoden piinailijoihin kun täältä jo tipahdin...Toivottavasti ette seuraa mua sinne vaan...
  16. I

    Uusioperheiden vauvakuumeilijat

    Juu mä oon kans jotenkin kypsä duuneihin, ihan mukava työpaikka mulla on mutta jotenkin tekis mieli jäädä veke vähäksi aikaa, laskeskelin tossa että juu elokuu olisi hyvä aika lasketulle ajalle, äitiyslomaa ennen kun pitäis kesälomat niin sitähän sais jäädä pois töistä jo toukokuun lopusta mutta...
  17. I

    *^^Piinaviikko 49^^*

    Mulla on tänään ollu karmeita menkkavihlasuja joten eiköhän ne ala viimeistään huomenna, blääh ! Nyt sitten aletaan jännäämään sun, very important baby testitulosta !! Ilmoittele heti kun meinaat testailla !! Mullakin oli noita samoja oireita, väsymys painaa kyllä edelleen päälle aivan...
  18. I

    Uusioperheiden vauvakuumeilijat

    Karmeita menkkavihlaisuja on ollut tänään joten ei tässä oo kauheasti enään spekuloimisen varaa, alkaa varmaan tänään tai huomenna.. Noniin, nyt sitten aletaan jännäämään cristinan puolesta, toivotaan että sulla tärppää !!! Monesko yrityskerta teillä on meneillään ? Juu on tää liika...
  19. I

    Uusioperheiden vauvakuumeilijat

    Juu niin mäkin oon ajatellut, ennemmin tai myöhemmin se tärppää...mun malttamattomalle luonteelle tää on toisaalta hyvää kasvatusta...
  20. I

    *^^Piinaviikko 49^^*

    Pelkkää miinusta... :( ei näkynyt haamuakaan vaikka kuinka yritin sen siihen tuijottamalla saada...istuin hölmönä pöntöllä odottamassa että noh, tule siihen, tule siihen, tule siihen...vaan kun ei niin ei... Kyllä mua vähän otti päähän ja meinas mörökölli tulla kylään mutta ei kai tässä...

Yhteistyössä