Hakutulokset

  1. L

    Puhuuko teiän 1-vuotiaat jo?

    Esikoinen, tyttö, nousi tukea vasten 6 kk ikäisenä, alkoi tapailla askeleita saman tien ja käveli tuetta 9 kk ikäisenä. Tai 8, enpäs nyt muista. Samaan aikaan alkoi tulla sanoja. Noin 1,5 v puhui ihan mukavasti, tosin kaikki kirjaimet eivät olleet kohdallaan. Samaan aikaan myös alkoi opetella...
  2. L

    Puhuuko teiän 1-vuotiaat jo?

    Poika on 1v7kk ja aktiivinen sanavarasto on lähes olematon, passiivinen sen sijaan isompi. Eli lapsi ei itse tuota puehtta juurikaan, mutta ymmärtää kyllä puhetta tosi paljon. Teillä on varmaan sama tilanne? Eli jos muksu ymmärtää puhetta, ei kannata huolestua. Vanhemmat lapseni oppivat...
  3. L

    Ystävyydestä

    \ MOI lykkää meiliä osoitteeseen, jos kiinnostaa kirjotella :wave: :heart:
  4. L

    Ystävyydestä

    :attn: Mulle voi laittaa meiliä osoitteeseen lallunalle@suomi24.fi. Kuka ja mitä, kuvaus löytyy tuosta muutama rivi ylempää, missä kommentoin Äiti-mamman kommenttia, harmaalla nimimerkillä "niin minäkin" B) Jään odottelemaaaaaannn :wave:
  5. L

    Ystävyydestä

    En tunnusta olevani väritön. Kauniskaan en ole. En todellakaan. Ylipainoakaan ei ole. Mutta olen kyllä kiltti. Olen myös ujo, pidättyväinenkin (ikävät kokemukset jne), ehkä myös etäinen. Olen ehkä liian vaatimattomasti pukeutunut. Olen liian suorasanainen. Vahvatahtoinen? voimakastahtoinen...
  6. L

    löytyykö niitä

    \ Ei minusta ollenkaan kamala ilmaisu :) Nimitys voisi tulla vaikka siitä, mistä se ylipäätään tulee: vanha, käytetty materiaali kierrätetään ja siitä valmistetaan vastaavaa tuotetta uudeksi, vrt. sanomalehti. Tai kierrätykseen heitetystä materiaalista tehdään jotain kokonaan toisenlaista...
  7. L

    Ihme ystävänhakua täällä

    Lohdullista Pettynyt, emme ole yksin, emme ainoita. Minulle on käynyt samoin: olen laittanut yhden oman imoituksen, johon sain vain muutaman vastauksen eikä niistä mitään tullut, ne kuivuivat kokoon jo heti alussa. Olen sitten yrittänyt vastata muiden ilmoituksiin, laihoin tuloksin :'( No...
  8. L

    kuinka usein kylvetät lapsesi?

    Kuulun vähemmistöön näköjään. Meidän 1 vuotias käy vannassa kerran viikossa ja iho on pysynyt erittäin hyvässä kunnossa, koska vannavedessä on seassa kylpyöljyä. Näin on isi poikansa kanssa toiminut vauvasta lähtien, eikä kylpemisen tiheyttä ole meillä ainakaan tarve lisätä. Meidän...

Yhteistyössä