Hakutulokset

  1. A

    Mielipiteitä muilta ehkä kokeneimmilta?

    Hei! Tilanteeni on seuraavanlainen, olen siis muutama kuukaus takaperin lopettanut hormonoehkäsyn toiveissa toinen lapsi. Menkat ovat tähän saakka tulleet ihan normaalisti yhden päivän heitolla suuntaan tai toiseen, mutta nyt ovat yli viikon myöhässä mutta raskaustesti näyttää negatiivista...
  2. A

    Pikkukakkosta haaveillessa...

    On kyllä ilmennyt jo jonkin aikaa vauvakuumetta. Toivoisin jo ens vuodelle tai sitä seuraavalla pikku kakkosta. Mutta en ole varma onko se kannattavaa vielä? Miten pärjään yhden lapsen sijasta 2 lapsen kanssa? Olen paljon pohtinut mikä olisi paras ikäero tms. hmmh. Sain ainaki purattua...
  3. A

    YSTÄVIÄ?! <3

    Olen 18-vuotias esikoista odottava tuleva mamma Lahdesta. Olen nyt viikoilla 37+3 ja olisi ihana saada uusia ystäviä joka puolelta Suomea, mailin kautta jutella tai mesessä tai mikä vaan kenestäkin tuntuu hyvälle yhteyden pito tavalta yms. :heart: Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja...
  4. A

    YSTÄVIÄ?! <3

    Olen 18-vuotias esikoista odottava tuleva mamma Lahdesta. Olen nyt viikoilla 37+3 ja olisi ihana saada uusia ystäviä joka puolelta Suomea, mailin kautta jutella tai mesessä tai mikä vaan kenestäkin tuntuu hyvälle yhteyden pito tavalta yms. :heart: Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja...
  5. A

    YSTÄVIÄ?! <3

    Olen 18-vuotias esikoista odottava tuleva mamma Lahdesta. Olen nyt viikoilla 37+3 ja olisi ihana saada uusia ystäviä joka puolelta Suomea, mailin kautta jutella tai mesessä tai mikä vaan kenestäkin tuntuu hyvälle yhteyden pito tavalta yms. :heart: Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja...
  6. A

    Keskiraskauden lääkärinkäynti!

    Olen 18-vuotias esikoistani odottava rv 26+6 ja LA 6.7. Lahdesta. :heart: Haluaisin tietää että mitä kaikkea toisella lääkärikäynnillä tapahtuu? Minulla on keskiraskauden lääkärinkäynti maanantaina ja olisi mukava tietää hieman etukäteen mitä siellä tapahtuu.** :p En tajunnut enempää kysyä...
  7. A

    ~ Heinämassut 08 ~

    Elikkäs tänne vaan juttelemaan kaikki joilla LA on vuoden 2008 heinäkuussa. Minulla itse on LA 6.7 eli nyt viikoilla 19+2. Nopeesti mennyt aika ja olis tosi mukana vaihtaa mielipiteitä teiltä muilta heinämassuilta. :heart:
  8. A

    Mesekavereita?

    =) Olen 18-vuotias esikoista odottava nuori nainen Lahdesta. Etsin juuri itselleni ja miehelleni uutta asuntoa. Haluaisin kavereita meseen juttelemaan ja vaihtamaan mielipiteitä ja kokemuksia. Ja miksei muutenkin tutustumaan toisiimme. Lisätkää minut vaan meseenne niin jutellaan lisää ja...
  9. A

    Lahden seudulta ystäviä?

    Heips! :) Täällä on 17-vuotias, kohta 18-vuotias odottava äiti joka kaipailee uusia ystäviä. Ottakaa yhteyksiä niin kahtellaan. :heart:

Yhteistyössä