Hakutulokset

  1. raparperitaivas

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Huomenta! Laitoin viestiä sinulle Lily ja milliet tossa aamulla just kokeilin massun palloa ja melkein navassa on jo kohdun yläreuna menossa :O Meille tulee neljäs (ja viimeinen) mussukka ja voi luoja sentään jos tää vatsankasvu nyt jo alkaa. Vastahan mää siirryin viikolle 12... Vaakalla en ole...
  2. raparperitaivas

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Ihan ekaksi purnaan etten näytä pääsevän MIHINKÄÄN tammikuisten face-ryhmään..... Olo on ollut melkoisen karmea, yleisveetuttaa vähän väliä, väsyttää ja oksettaa kaikki illat jne. Yritän nauttia silti kun tää todellakin on viimeinen raskaus. Alan olla vanha jo ;) Kävin maanantaina...
  3. raparperitaivas

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Viikko sitten to käytiin ultrassa ja löytyihän sieltä kaksisenttinen minipötkö joka liikkuikin jopa! Vastasi viikkoja ja la pysyi :) Maanantaina pitäisi mennä labraan ja 15.7. olisi jo np-ultrakin. Olo on väsynyt ja kaamea.
  4. raparperitaivas

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Oon ihan omiani kirjotellut :D Eihän mun la voi mitenkään olla 20.1. vaan 29.1. XDDD Eli sit kun joutaa niin mut vois siirtää sille päivämäärälle nyt alustavasti.
  5. raparperitaivas

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Jospa minäkin nyt uskaltaisin, jos kolmas kerta sanoisi toden. Takana on alkuraskauden keskenmenot helmikuussa ja huhtikuussa ja nyt tärppäsi heti km:n perään joten la voi vähän heittää. Ennestään on esikoispoika edellisestä liitosta -05, ja nykyisen mieheni kanssa meillä on tyttö ja poika -09...
  6. raparperitaivas

    Miten voi oppia juoksemaan?

    Kun vuosi sitten aloitin juoksun juoksin aluksi ihan vain juuri sen aikaa kun hyvältä tuntui ja sen jälkeen kävelin niin pitkään että hengitys tasaantui ja sen jälkeen vasta juoksin taas. Mutta alkuun lenkit olivat ennemmin kävely- kuin juoksulenkkejä. Pikkuhiljaa se juoksukunto sieltä löytyy...
  7. raparperitaivas

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    En tiiä oikeastaan mikä kp on menossa mutta siinä 10-14 koska ovulaatio on ihan tässä näillä näppäimillä. Mitään testejä ei oo joten ihan päivälleen en nyt tiiä :D Katsellaan mitä tapahtuu tällä kertaa...
  8. raparperitaivas

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Sopiiko jos tulen mukaan? Tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa on niin hiljaista ja kaipaan tukea. Meillekään ei pitänyt kolmannen jälkeen enää tulla lapsia mutta nyt kuitenkin se neljäs haluttaisiin. Ekasta kierrosta helmikuussa tärppäsi ja meni kesken. Maaliskuussa ei tulosta ja nyt huhtikuussa...
  9. raparperitaivas

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Voi Nipsu :( Ei löydy sanoja tuohon tilanteeseen.
  10. raparperitaivas

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Eilen käyty lääkärissä ja kesken meni taas. Tulen mukaan tänne jos huolitaan, neljäs olisi toiveissa. Raparperitaivas, 34v, km 02/14, 04/14, kp1 tai 2 tai jotain. Tää suru on jotain ihan musertavaa.
  11. raparperitaivas

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Saako tulla mukaan vaikkei vielä uudestaan ole plussannutkaan?
  12. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Kiitokset kaikille osanotosta. Olo on kauhea, murtunut ja kauhea. Vaikea on uskoa että peräjälkeen näin käy mutta ehkä ensi kerralla sitten...varmaan joo, jep. Mutta tuo raskausarpihomma on ihan huuhaata. Niitä tulee jos tulee vaikka tekisi mitä, riippuu ihosta ja kudostyypistä ja vissiin...
  13. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Kohtu oli täysin tyhjä eli saatte jatkaa ilman minua ja Mötköä. Lääkäri sanoi että huonoa tuuria vaan ja luultavasti seuraavalla kerralla onnistuu. Mitään ei tartte erilailla tehdä eikä tartte odotella mitään varoaikaa. Uutta putkeen vaan. En vaan tiiä miten pääsen ikinä lähtemään tästä tk:n...
  14. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Ihan kovimmalle tässä ehkä ottaa se, että nyt oli viimeinen mahdollisuus saada sama äitiyspäiväraha kuin noista kahdesta viimeisimmästä mukulasta. Tämän jälkeen putoan minimille jos en mene välissä töihin... Lähden tästä pikapuoliin viemään ruokaa ja lapsia tontille ja sit sieltä neuvolaan. On...
  15. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Ihan punaista vuotoa tulee, ei nyt menkkojen verran mutta kuitenkin. Mietin jo että jätänkö menemättä mutta mun on pakko tietää onko mitään ollutkaan ja onko jotain tehtävissä ensi kuussa. Minä en mitään menkkoja ala odotella.
  16. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Epäilen tuota keltarauhasta itsekin kun mulla on sitä tiputtelutaipumusta. Pahimmillaan tilanne oli ennen esikoista se että tiputteluvuoto alkoi viikko ennen menkkoja :O Sittemmin ei ole ollut onneksi enkä ymmärrä miten tää nyt voi olla näin vaikeeta ja miten tää voi ottaa näin koville vaikka...
  17. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    No ei täällä kummoisestu mene. Ei koske mihinkään mutta vuotelee niin että olen nyt kuppia pitänyt. Olen varma että kesken tääkin menee. Toivotaan että lääkärillä olisi hetki aikaa jutella jatkosta tai että saisin edes uuden ajan. Olo on surullinen ja väsynyt. Mietin vaan että miksi meille ja...
  18. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Laitoin yöksi kupin paikoileen kun inhoan siteitä, ruskeaa vuotoa mutta ei nyt kupillista. Mihinkään ei satu. Soitin neuvolaan ja siellä oltiin empaattisia. Tarjosivat lääkäriaikaa maanantaille johon tuumasin että mielenterveys vaatis vähän aiemman ajan jolloin täti ujutti minut huomiselle...
  19. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Oon ihan kauhuissani ja surkeana. Jotenkin olen ihan varma että tääkin menee kesken. Saatte varmaan laittaa vielä uuden toukokuun listan pystyyn jonkun muun toimesta... en nyt vielä heitä hanskoja tiskiin mutta eipä ole odotukset kauhean korkeallakaan.
  20. raparperitaivas

    Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

    Mää tein sellasen "epätoivoisen" teon että tilasin vielä pari raskaustestiä ja jos ne lupausten mukaisesti huomenna tulee ja jos siihen reipas plussa piirtyy niin varaan ajan neuvolaan. Yritin sinne kyllä äskenkin jo soittaa mutta jäin jonoon enkä jaksanu jonottaa. Mulla on koko ajan nälkä...

Yhteistyössä