Hakutulokset

  1. memmu89

    Paljonko teidän 2-3kk ikäiset korvikkeella olevat juo maitoa kerralla?

    meillä tuo poika vähän päälle 2kk ja syö vain n.100ml ja 3-4 tunnin välein,joskus saattaa olla hurja ja syödä 120ml. Yöllä nukku 10h putkeen ja siltikään ei syönyt kuin 100ml. Paino kyllä nousee mut ei kyllä päätä huimaavasti.. Mut niin kai se vaan sit on että jotku syö 200ml ja jotku vain...
  2. memmu89

    Paljonko teidän 2-3kk ikäiset korvikkeella olevat juo maitoa kerralla?

    ja mikä on syöttöväli? :xmas:
  3. memmu89

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Siinäpä ois ! (nyt jo tosin 35+1 menossa,mut ei tuo ole paljoo kasvanut.) Ja ei oo tietoo kumpi tulee,suurin osa veikkaa poikaa.. ? Aijaa.com - 10790829
  4. memmu89

    USAsta tilaaminen (ebay) tulli / vero asiaa!!

    no oon tosi sori :D mut noinhan se menee..
  5. memmu89

    USAsta tilaaminen (ebay) tulli / vero asiaa!!

    eiks se oo vähän tuurista kiinni jääkö tulliin? :)
  6. memmu89

    Apua blogin luomiseen?

    tonnikeijun tarina-blogi näkyy! :)
  7. memmu89

    Seuraatteko blogeja? :)

    ei mulla itsellä ole hajuakaan blogien luomisesta jne :)
  8. memmu89

    Seuraatteko blogeja? :)

    itse olen hurahtanut blogeihin jotka sisältävät tyttöjen juttuja,vauva- ja odotushömppää jne jne.. <3 Saa laitella linkkejä !! ;)
  9. memmu89

    Raskausdiabetes?!

    Mulla oli se 2h arvo 7,8 eli pykälän yli normaalin.. 13.pvä mulla on neuvola ja saan sen mittarin ja tietoa asiasta,mutta ajattelin alottaa jo nyt..tuskin haittaakaan on. rv 22+5 on nyt :) Ruisleipää mä oonki syöny aamupalaksi ja iltapalaksi.. Pelottaa että tää asia ei mee mun kaaleen vaikka...
  10. memmu89

    Raskausdiabetes?!

    Onko täällä ketään jolla on? (varmaan juu on :D ) Mitä te syötte? Esimerkkinä vaikka eilisen päivän ruokalista? Tuntuu että kaikessa on kaikkea ja mitään ei sais syödä!
  11. memmu89

    locacorten-vioform korvatipat ja raskaus?

    onko kukaan käyttänyt?
  12. memmu89

    Paljonko arvetelle tämän naisen painavan?

    sanoisin n.97kg
  13. memmu89

    Kellään kokemusta tämmöisestä itkuhälyttimestä?! :) *linkki*

    Ansmann Babyphone London - Elektroniikka - b2c.fi verkkokauppa
  14. memmu89

    Suositelkaapas koliikkituttipulloja !! :)

    Niin,niitä kun on niin montaa eri merkkiä että mikä nyt sitten ois se paras?
  15. memmu89

    Monelta teidän 4v yöunille?

    Eli samaa linjaa muissakin perheissä ! :) huokaus ja helpotus.
  16. memmu89

    Monelta teidän 4v yöunille?

    Mukava kuulla että muillakin mennään näihin aikoihin nukkumaan :) Aloin asiaa miettimään kun naapurin nuorempi muksu on vielä ulkona ja meillä ollaan menossa nukkumaan että laitanko tuon ihan liian aikasin unten maille..
  17. memmu89

    Monelta teidän 4v yöunille?

    eikö täällä oo kellää 4v lapsia? :D
  18. memmu89

    Mahakuvat pinoon :)

    joo niinpä! :D Yritän joskus kaupassa vähän "silitellä" vatsaa että joillaki tulis edes se kuva että raskaana oon! :laugh: Siis kun tuota pelastusrengasta on ihan jo ennestäänkin..

Yhteistyössä