Hakutulokset

  1. M

    Puheenviivästymä

    Moi.sulle nimimerkki ei vieläkään sanoja...kehuun turun villa vegaraa siellä erinomainen puheterapeutti...myös sateenkaaressa kuulemma hyviä puheterapeutteja..pulssissa myös kuulemma nykyään puheterapeutti...soitteleppa niihin toivottavasti saat sieltä lapsellesi apua.
  2. M

    Puheenviivästymä

    Moi.sulle nimimerkki ei vieläkään sanoja...kehuun turun villa vegaraa siellä erinomainen puheterapeutti...myös sateenkaaressa kuulemma hyviä puheterapeutteja..pulssissa myös kuulemma nykyään puheterapeutti...soitteleppa niihin toivottavasti saat sieltä lapsellesi apua.
  3. M

    Puheenviivästymä

    Moi.sulle nimimerkki ei vieläkään sanoja...kehuun turun villa vegaraa siellä erinomainen puheterapeutti...myös sateenkaaressa kuulemma hyviä puheterapeutteja..pulssissa myös kuulemma nykyään puheterapeutti...soitteleppa niihin toivottavasti saat sieltä lapsellesi apua.
  4. M

    Sopiva elatusraha?

    just just mut mä en tajua jos joku viittii valittaa et saa 290ekee yhes lapsest ku mä saan 240e kahest lapsest ja aattelin et isi ois nostanu sitä 5e per laps mutta eipä suostunut siihen...nooh täytyy olla tyytyväinen et ees maksaa jotain lapsistaan....
  5. M

    Puheenviivästymä

    \
  6. M

    avo/aviopuolisonne ammatteja

    Tietoliikenneinsinööri. Kaikenpäivää( ja -yötä välillä) töissä... Kiirettä on ja rahaakin pitäis saada kun onneton vaimosa ei saa kummoistakaan äitiysrahaa... :ashamed:
  7. M

    Vatsan tunnottomuus

    Mulla oli myös vatsa tosi tunnoton ja oudon oloinen loppuraskaudesta, vähän jo huolettikin koska masu niinkuin kutisi kokoajan. Raskausarpia mulle kyllä tuli ja maha oli aivan valtava, sf mitta huiteli 43. cm:ssä pitkään vaikka olen itse pieni ja lyhyt. Venymisestä tuo siis johtui. N. viikon...
  8. M

    Olisko neuvoja?!

    Mulla oli loppuraskaudesta sormien nivelet tosi ipeet ja putuivat sormetkin välillä ihan tunnottomiksi. En niihin mitään apua keksinyt, mutta syynnytyksen jälkeen aika pian kikki palautui normaaliksi kun nesteet ja pieni turvotus hävisivät. Onnea sulle loppurytinään ja kaikkea hyvää teille kaikille.
  9. M

    esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

    Tässä 30-vuotias penen tytön äiti Länsi-Uudeltamaalta. tyttö syntyi pitkän odottelun jälkeen pari viikkoa yliaikaisena Lohjalla 09/2004. Nyt tuo 9 viikoinen nukkuu ja tuhisee ulkona vaunuissaan. Vauva-arki on ihanaa, tyttö on niin helppo ja kiltti. Nauraa vain kuin aurinko... Perheeseemme...
  10. M

    04 syntyneet vauvat

    Meidän typykkä syntyi 3.9.2004. Painoa 3980g ja pituutta 50 cm. Pipo oli 34,5 cm. =)

Yhteistyössä