Hakutulokset

  1. P

    Toimitus kysyy: Mitä mieltä olet Tammisaaren synnytysosaston lakkauttamisesta?

    Olen kaikki kolme lasta siellä synnyttänyt ja todella pettynyt jos se osasto lakkautetaan. Silloin kun päättäjät alkaa leikkiä tällaisilla lakkautusasioilla niin täytyy olla päässä iso vika. Ei ole mitään mikä puoltaa osaston lakkauttamista. se paikka tarvitaan jatkossakin toimimaan...
  2. P

    Tyhmä kysymys auton moottoriöljystä..

    eiks se oo yleensä sen 1,5-1,8 se rengaspaine
  3. P

    Tyhmä kysymys auton moottoriöljystä..

    öljymerkkejähän on monia. autovaraosaliikkeissä ne usein yrittää myydä sen kalleimman öljyn vaikka halvempikin on ihan yhtä hyvä
  4. P

    Tyhmä kysymys auton moottoriöljystä..

    jos se on ihan perus henkilöauto niin joku täys synteettinen moottoriöljy 5W40 paksuudella
  5. P

    Lähteekö ne kilot imettämällä

    kyllä vaan voi...-20kg täällä...siis siitä kun aloin odottaa tota meidän pientä joka nyt 4,5kk. laihduin jo odotusaikana 8kg. joten hyvin tippuu paino imettämällä
  6. P

    Reklamaatio Rainbow:lle *kuva*

    rainbowlla on yllättävän usein tollasia...meillä on ollu käpyjä puolukkahillossa, puutikkuja oli jossain yms. kyllä ne ottaa palautteen vastaan mutta on vähän nihkeetä sen kanssa....
  7. P

    kestovaippa vs. kertakäyttövaippa?

    KESTOVAIPPA' mulla on kaikki kolme olleet kestoilla...eka oli osittain. Tämä viimeinen 3,5kk ikäinen ei ole saanut ollenkaan kertistä päälleen koko aikanaan. itse olen meidän vaipat ommellut. Tulee halvemmaksi kun ostaa nettikaupasta. Ekologisuus on meillä suurin syy kestojen käyttöön...
  8. P

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Tammisaaren synnäri 17-21.11.02 olimme perhehuoneessa 18.-21.4.05 olimme perhehuoneessa 15.-17.7.08 huonekaverina oli nainen tenholasta. Paljon siellä oli mukavia mammoja joiden kanssa tuli juteltua. muutaman olen nähnyt ohi mennen synnärin jälkeen
  9. P

    Mitä puette vauvalle ulos vaunuihin näillä ilmoilla?

    mulla on sisävaatteet, ruskovillan villahaalari, ruskovillan kypärämyssy, villasukat, villatumput. sit välikausihaalari sekä pipö kypärämyssyn päällä. ja jalassa sellaset karvavuoritöppöset. Nollassa laittaisin varmaan toppapuvun päälle vaunuun ton välikausihaalarin sijasta
  10. P

    Swaddlebees-sisävaipat, kertokaas?

    mä oon korjannu ite kumpparit jos ne kuoleentuu
  11. P

    HYVÄKSYTKÖ? Mies saunaillalla (työpaikan) naiset ja miehet saunovat samaan aikaan

    no ei mun mielestä alastomuudessa ole mitään pahaa. aina on suvunkeskenkin saunottu sekasaunassa. sauna on sauna...siellä kuuluu olla alasti. ei sekasaunassa ole mitään pahaa.eli siis sais se mun puolesta saunoa...saunoisin minäkin jos näin olisi ja ilman uikkareita
  12. P

    *HEINIKSET 2008*

    Kai munkin pitäis tänne jotain kirjottaa kun mukana olin odotusrymässäkin... Elikkä meillä Matilda tulee 15. päivä 3kk. Täysimetyksellä on...neuvola on 17 päivä joten tarkkoja mittoja en tiiä, mut viimeks oli kk sitten 5010g ja 67,5cm...eli ainakin isompi on tällä hetkellä kun 62cm vaatteet...
  13. P

    siis eks tuol bb talossa pitäny olla tänään BILEET???

    joo mut niko sai haavan perseeseen lasinsirusta niin ne peru kai siks ne bileet
  14. P

    sektiolla synnyttäneet, onko ollut mitään ongelmia haavan kanssa?

    mut leikattiin 15.7...tikit ne uskalti ottaa pois vasta 14 päivää sektiosta. Haava oli tulehtunut koska sain sairaalasta siihen streptokokkibakteerin. mulla aukes se haava kanssa. sit sai kaks antibioottikuuria nii se meni umpeen kun tulehdus poistu. Erittääkö se haava pahanhajuista nestettä????
  15. P

    Te te jauhopeukalot!! Apuja leivontaan!

    no jos tekee koko uunipelli kokoisia niin kyllä pitäis riittää...tee neljäs varmuuden vuoks ja tee siitä sit kääretorttu jos se jää yli
  16. P

    Te te jauhopeukalot!! Apuja leivontaan!

    tee kolme sellasta kääretorttupohjaa...niistä voi muotoilla vaikka mitä
  17. P

    Kuppikoko-GALLUP

    G 90 ostin just uudet liivit
  18. P

    nythän te kaupunkilaiset voitte alkaa ajamaan lasten asiaa maanviljeliä perheille

    VEIT SANAT SUUSTANI...ei sitä herroiksi elellä maallakaan
  19. P

    Huutonetistä? Jos vastaus on että lue ohjeet niin älä avaa tätä:)

    ei ne pisteet mene palautteiden määrän mukaan :)..siinä on joku muu juttu
  20. P

    Apua! Riittääköhän mulla maito? Alkaa mennä usko tähän imettämiseen :(

    Mä luulen että sä olet nyt niin väsähtänyt että stressaat turhasta. älä ainakaan vielä luovuta ja anna korviketta. Ei sillä että kasvaa ne lapset korvikkeellakin, mutta nähtävästi sulla kuitenkin imetys onnistuu. Kyllä se tahti siintä tasaantuu. vauvalla voi olla kasvupyrähdys, ja siksi tankkaa...

Yhteistyössä