Hakutulokset

  1. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Salasana! :wave: Kiitos =)
  2. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Layla en mä tarkoittanutkaan että kaikki ryhmät hiipuu jos suljetulle menee, sille porukalle vaan kävi niin. :| Joku kyseli esikkoryhmästä tms : mä kävin esikoisen kanssa ja olihan se ihan ok, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu! Taas huudellaan... :wave:
  3. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Piritta on täällä noi kerhot, ne saa suljetuksi. Mulle on ihan sama onko julkinen vai suljettu foorumi, mä en kuitenkaan saa laitettua kuvia kumpaakaan... Esikoisen aikainen kuukausiketju "sulkeutui" kerhoon ja kyllä lopahti aika nopeasti, valitettavasti. :/ Mä kyllä oikeasti tarviin koht...
  4. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Nipsu :hug: Mä tiedän ihan tasan ton tunteen, kun kumpikaan ei nuku ja apukäsiä ei tarjolla. Meillä tää kakkonen tuntuu lähes aina huutavan klo 12-17 välillä ne itkunsa ja nukuta siinä sitten isompaa päikkäreille kun toinen karjuu... Eikä auta mikään, jos sattuu nukahtamaan niin herää kun...
  5. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mulle ainakin tää on ihan ok, siis tää pino. Ei mulla ole kauheasti intoa paljastaa paikkakuntaa... :whistle: Ja nimen listaus varmaan paras niin, että ne ketkä haluaa, ei meillä nimi salaisuus ole, mutta ajatus siitä et se olis tuol etusivul, noh, ei vaan miellytä mua. :/ Joten yks...
  6. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Voi luoja mikä yökyöpeli musta on taas kehkeytynyt... Mä kyllä entisessä elämässä tykkäsin yövuoroista, kun tää valvominen ei sitten ole alkuunkaan vaikeaa, mut se huomen aamulla nouseminen... |O :headwall: Ja tervetuloa uudet! PaikkakuntaG Turun "lähiössä" asustellaan, ei siis...
  7. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Neydan käy kattoos lastenhuone.fi Meillä esikoisen huone viidakkoteemalla, ja tykätään! On kyllä vielä kesken, vuodekatos uupuu ja sit kaavat olis sellaseen lattiatyyny-virtahepoon ( vai mikä se nyt oli ) tekijä puuttuu ;) Tosin aikapaljon on jo tarvittu osaavien isoäitien panosta noissa...
  8. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Merkkaamassa, ei ehdi palstailla kun ukko on kotona! Ihanaa kun on kahdet kädet ja kaks syliä, ei tarvii kärvistellä riittämättömyyden tunteen kanssa. Että puolensa lomautuksillakin! ;) :saint:
  9. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Kimalle :hug: Meillä tää isänpäivä on kans vähän sellanen vaikee, kun mun isä on kuollut kun olin lapsi ja sitten miehen isä kuoli ( yllättäin ) silloin, kun esikoista odotettiin just ennen isänpäivää, hautajaiset oli silloin päivää ennen isänpäivää :( :'( Joten mies menetti isänsä just...
  10. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Argh.... Nyt on tän mamman kuppi nurin... Just kun pääsin sanomasta et ei oireita rokotteista, niin eiks sit ole huudettu eilisestä asti, tietty voi olla taas mun syömisistäkin, vähän repsahtanut tää ruokavalio :ashamed: Joo, sit esikoinen hyppii seinille ja silmille, potta-lakkoilee jne...
  11. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Päksäkkä kiva kuulla että jonkun muunkin lapsella on isot jalat! =) Meillä on nimittäin esikoisella ollut syntyessään tooosi isot jalat, nyt kun laittaa noi jalkakortit vierekkäin niin eroa on ihan älyttömästi! :D Muuten nää mun neidit on aika samankokoisia, vaiks tää kakkonen tuntu ihan...
  12. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Älyttömän nopeasti neuvolakuulumiset: 7,4kg ja 64,5cm. Että en enää ihmettele miksei 62cm vaatteet sovi päälle... :D Joo, täti ihasteli jalkojen michelin-poimuja ja niitä riittää meidän "pienellä"! =) :heart: Nyt nopeesti kahville kun molemmat likat päikyillä!
  13. M

    te,joilla on useampi kuin yksi lapsi

    Kaks lasta + iso koira = meillä ei todellakaan ole paikat tiptop! :D Joo, pienempi ei vielä sotke joten sitä aikaa odotellessa... :whistle: Miltähän meillä sit näyttää?
  14. M

    Kuinka moni vie kynttilöitä haudalla näin pyhäinmiestenpäivänä?

    Vietiin jo eilen, kun oli samalla kuoleman vuosipäivä. :'( Yleensä käydään tälleen illalla, kun siellä on niin paljon kynttilöitä. Ja samalla sitten käytiin muillekin läheisten haudoille viemässä kynttilät.
  15. M

    Onko 2. lapsi aina yleensä isompi syntyessään?

    Ei meilläkään, esikoinen ( rv 41+4 ) 3470g ja 54cm ja kakkonen ( rv 40+6 ) 3280g ja 53cm
  16. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Syystonttu meillä Emmaljungan city crossit, joissa kova koppa ja tuplat ( carenan jotku swingit tms ) ja tyttö ei enää mahdu toppapuvussa ( joka tosin on muhkea ) kunnolla tuplien koppaan. On tietty pieni koppakin kun on tuplat. Crosseihin mahtuu viel hyvin, vaikka esikoinen kasvoi sieltä "ulos"...
  17. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Hei kaikki jotka tilas ( ainakin joku tais? ) sielt shoppi.fi:stä isänpäivälahjan, niin mä sain tänään jo postista omani ja tilasin sen tiistaina ( yöllä ). Joten nopee toimitus oli! :) Ja kiinteistä en aloita ennen kun pakko! Niin totta mitä unikuu kirjoitti, sen kans saa sitte seuraavat...
  18. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meil on muuten kans BB:n sitteri :) Ja tosta sikainfluenssasta, meillä esikoinen sais rokotteen vko 47, mut me muut ei. No mä olisin jo saanut jos töissä olisin ( onneks en ole :| ) ja meistä ei kumpikaan kuulu mihinkään riskiryhmään. Ja vauva tietty liian pieni. Nyt pisti miettimään, kun...
  19. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Taas koetellaan äitiä päivä... Esikoinen heräsi jo klo 6.30 ja tietty oli illalla hillunut vaikka kuinka myöhään ja oli sit jo kympin jälkeen itkupotkuraivari pisteessä kun väsy iski. Noh, sain pikkusen nukkuu ja kauheella väännöllä esikoisenkin sit, niin eikö pienempi sit jo herännyt... Ja...
  20. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    kosteussuijattu... :laugh: :laugh: :ashamed:

Yhteistyössä