Hakutulokset

  1. B

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    kiitos MrsJingle Omassa neuvolassa kävin heti seuraavana aamuna, tuo maanantai meni kuin sumussa, ja tajusin asian vasta illalla, sitten iski suru ja paniikki, - no seuraavana aamuna neuvolantäti vain pyöritti päätään ja kysyi miksi en ota riskiä ja mene punktioon. Avauduin hänelle sydämeni...
  2. B

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    meillä vuoden yrittämisen jälkeen tärppäsi ja tänään hälytti ultrassa :( turvotusta oli vain 0.9 mutta veriseula sit oli se ratkaiseva.(viikot huomenna tasan 12) suositeltiin punktioo, mutta kerrottiin että mulla suurempi riski saada keskenmeno koska istukan läpi jouduttaisiin se näyte...
  3. B

    Asteikolla 1-10, KUINKA paljon juuri sulla on sattunut?

    mua ei oo sattunut yhtään, se on kyl kai kiinni siitä miten henkilössä menee hermot joten jokaisella tuntuu omalla tavallaan, itellä ei ole mitenkään korkea kipukynnys ja olen neulakammoinen :D eli tässä voisin sanoa että vähemmän kuin 1.
  4. B

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    vanhat tunnukset ei toimi tuolla nettimarkkina puolella...
  5. B

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    ongelmia tuo ainakin meillä se, että me ollaan ukon kanssa kirjauduttu nettiauton puolelle mun sähköpostiossalla (koska miehellä ei ole eikä aio ottaakkaan omaa) ja hänen puh.numerollaan, en aio omaa numeroani sinne tietoihin vaihtaa ja ukko todella ei jaksa vastailla puhelimeen liittyen...
  6. B

    Miten,oi miten ruukkuruusua hoidetaan?

    mä oon istuttanut maahan, kyl ne sieltä joka kevät vaan sitkeesti nousee :D (...en oo ruusuihminen)
  7. B

    apua, miten tää menee. työasia

    oman alan työehtosopimuksen mukaisesti, saattavat vaihdella paljonkin yleisin taitaa olla 1-4 palkallista päivää ja loput palkatonta, näin ainakin meillä palvelualojen puolella.
  8. B

    Mitä vois pyytää kirpparilla kahdesta 3dl teeman valkoisesta mukista??

    http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/A007255&MainLevel=iittala&SubLevel=Astiasarjat&ThirdLevel=Teema voisin ite n.4e kpl maksaa hyväkuntoisista käytetyistä, valkoinen ei olis itelle kyllä se ykkösvalinta joten vois mulla jäädä hyllylle.
  9. B

    B12-vitamiinin puutos?

    nykyään saa myös tabletteina, mulla oireina oli anemia, ja jatkuvien rautakuurien jälkeen vihdoin todettiin (kun eivät auttaneet) että on tuo b12 vitskun puute, rautahan ei imeydy elimistöön ilman tuota vitamiinia. mulla on luontaisesti todella nopea ruuansulatus, joten siksi tutkittiin.
  10. B

    mitäs ostitte viimeeksi kaupasta

    perunoita, naudanlihaa, mandariinia sekä kurkkua
  11. B

    Kyllä tää on niin haikeeta :(

    sama täällä, eikä mitään vikaa ole kotiinsa kiintymisessä. En ole kauhean innostunut työn puolesta reissaamaan, huomenna pitäis lähteä toiselle paikkakunnalle koko päiväksi duuniin, pomo sanoi jo minne, ja toivoin sisimmässäni että ei keskustaan, vaikka ennemmin sinne, minne itse muutin kotoa...
  12. B

    Marabou Sommar

    hiton hyvvää on tuo :whistle: nimimerkillä rantakuntoon 2034
  13. B

    Veroilmoitus tehty, eipä taas jäänyt viime tinkaan

    ite sain kans tänään molemmista sekä firman että henk koht tehtyä omani 7pvä on viimeinen palautuspvä.:whistle:
  14. B

    pikaista apua kaivataan matikkanerot!

    käytin nollaa mutta en ysiä :D 642 183 507
  15. B

    MITÄ TÄÄ NYT ON (huutiksesta ihmeellinen ostaja!!)

    samalla tavalla laittaisin minäkin, ja loppuun että jollei suoritus ole tilillä viikon kuluessa niin tuote uudelleen myyntiin. Kyllä pitäis olla järkeä kysyä näitä asioita jo silloin kun huutaa jotain. kerran mulle osui samantyyppinen insinööri joka myöskin huuteli useita partyliten tuotteita...
  16. B

    Kuinka kauan teillä kestänyt käynnistetty synnytys?

    :D eka noin 6h ja toinen noin 28h
  17. B

    Hääbändien hinnat?? Kokemuksia?

    suositut bändit ottaa monta tonnia (esim movetroni oli sukulaisella niin veloitti yhdestä illasta 5000) ite oon maksanut 400 + ilmaset ruuat ja juomat sekä majoitus, mutta on kaverin bändi (tosin levyttänyt ja keikkailee koko ajan)
  18. B

    Facebook - Miksi oma kaverilista ei näy??? :(

    kaverit kohta ja sieltä vas reunasta kaikki kaverit niin tulee esiin koko lista ?
  19. B

    Hääbändien hinnat?? Kokemuksia?

    riippuu ihan siitä minkätasoinen bändi on tulossa.
  20. B

    Hoiturit! Tähystys + koepala 15.4. ja lääkäriaika vasta 15.6. ?!

    keltaisuus ja kutina viittaa kyllä maksa-arvoihin, ikävä kyllä koepalan otto ja sen lähettäminen patolle tutkimuksiin vie oman aikansa, ei tule tulokset yhtä äkkiä kun verikokeissa.

Yhteistyössä