Hakutulokset

  1. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Tulin kertomaan tännekin rakenneultrakuulumiset: eilen ru:ssa näkyi kaksi pientä tyttöä ❤ Molemmilla kaikki rakenteet kohdillaan ja painoarvio n. 330 g/vauva. Eka äitiyspolikäynti saatiin jo huhtikuun lopulle, mukava kun seurataan :) Oma olo on kyllä aikamoinen jo nyt, esim. kävely tuntuu...
  2. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Tervetuloa Sofia! Joskin tämä ketju näköjään viettää hiljaista keskiraskautta... Onko monet käyneet jo rakenneultrassa? Itsellä ensi viikolla eikä malttaisi odottaa!
  3. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Uusi äitiyspakkaus julkistettiin viimeinkin ja mun silmää miellytti :) Tai siis ei varmaan koskaan ihan jokainen vaate voi osua nappiin mutta pääsääntöisesti näytti mun mielestä sekä tytölle että pojalle toimivalta. Ja paljon oli pientä 50-56 vaatetta, mikä sopii meille kun kaksoset nyt harvoin...
  4. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Tervetuloa @Lehtoleinikki ja muutkin uudet! Hauskaa kun saadaan lisää kaksosten odottajia porukkaan. On tää jotenkin tällä kierroksella niin erilaista ja jännää vaikka jo kolmas raskaus menossa :) Mä olin jotenkin jo ehtinyt ajatella ettei mun raskauksissa muka tartte pelätä ennenaikaisuutta...
  5. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Mulla oli tänään nt-ultra ja hyvin oli kaikki :) Molemmat pienet liikkui niin vikkelästi ettei kätilö saanut yhteiskuvaa otettua. Lisäksi A:n hyväkäs potki B:tä kalvojen läpi, selkeesti on mun lapsi kyseessä :D Molemmilla on meilläkin omat istukat ja kalvot eli se turvallisin vaihtoehto, hyvä...
  6. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista @Kiiltokuva ja oliko joku muukin tässä välissä käynyt :) Mulla on nt-ultra 6.2. ja kovasti jo jännittää. Oon nyt saanut mielestäni dopplerilla useampana päivänä kahdet erilliset äänet kuuluviin, mikä aina vähän rauhoittaa, mutta silti... Kun nyt ultrassa ois...
  7. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Menisin pokkana töihin ja ilmoittaisin sitten hyvissä ajoin kumminkin, hommat aloitettuani, että sori vaan mut jään äitiyslomalle kesällä. Parempi sun jatkouran (ja sitä kautta vois ajatella että myös yhteiskunnan) kannalta jos oot valmistumisen jälkeen vaikka lyhyen aikaakin töissä ennen...
  8. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Täällä on kyllä ollut aika hiljaista... oon alkanut tässä rinnalla käymään vau.fi -foorumilla, siellä ainakin toistaiseksi selvösti vilkkaampaa. Ja kun on kuukauden verrannollut kirjautuneena niin siellä voi päästä kans suljettuun ryhmään, itselleni tuo oli mieluinen kun en ole facebookissa enkä...
  9. Sokeripala

    Elokuu 2017

    @Kiiltokuva, kyllä nuo mielenrauhaultrat on tosiaan vähän turhan kallis ratkaisu vaikka toki tuosta tuli hyvä mieli ja helpotus eli sikäli kannatti. Mutta yritän jatkossa selvitä ilman! Tosiaan niitä kuluja taitaa olla luvassa aika lailla... Jos yhtään lohduttaa niin mä en oo oikein kertaakaan...
  10. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Voi @Bea.S miten ikävää. Kovasti voimia teille, kamalaa kun näinkin pitkällä useammalle tulee suru-uutisia :( Toivotaan mahdollisimman hyvää toipumista ja jatkoa teille!
  11. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Mä aloin panikoimaan kun saan kotidopplerilla vaan yhdet äänet kuuluviin (joo, tiedän, oon hätäilijä) ja kun toisella alkiolla oli pienempi pussi varhaisultrassa. Luin vanishing twin-juttuja ja varasin tälle päivälle ylimääräisen ultran. Huh helpotusta, siellä oli kaksi täysin samankokoista...
  12. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Voi ei. Kovasti voimia @KeepGoing ja osanottoni!
  13. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Kiitos rauhoittavista sanoista @Jennikp ! @amijo , no ei ala pahoinvointi helpottaa :sick: Olot vaihtelee ja nyt on taas pari päivää ollut pahempaa. Oksentamaan joudun harvoin (viimeksi toissapäivänä) mutta paha ja heikottava olo on koko ajan ja oikeastaan vain makuulla on hyvä olla. Voi...
  14. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille niitä saaneille! Ketkäs kaikki olikaan saaneet kotidopplerilla sydänäänet kuulumaan jo aikaisilla viikoilla? Onko hyviä vinkkejä kuunteluun? Innostuin kovasti kun to-iltana Raskauskeijulta tilaamani doppler tulikin Postin pakettiautomaattiin jo tänään...
  15. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Tuli mieleen se, onko osassa myytävänä olevista kalaöljykapseleista ehkä liikaa jäänteitä raskasmetalleista ja muista ympäristömyrkyistä ja siksi ois kielletty? Osa myrkyistähän on nimenomaan rasvaliukoisia ja niiden vuoksi Itämeren kalaa ym suositellaan vain rajoitetusti. Jos taas sitten ne...
  16. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Tervetuloa vaan mukaan @Golla ja muutkin uudet! Onnea ultraan @Unimaa ja tuu sitten kertomaan kuulumiset. On tää kyllä aika erikoista. Ollaan lasten kanssa tämä viikko Kanarialla ja normaalisti keskittyisin lomailuun ja pysyisin poissa netistä. Nyt etenkin viime viikon tuplauutisten jälkeen ei...
  17. Sokeripala

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Epätoivoinenkuumeilijs kyllä siinä näyttäisi haamu olevan :)
  18. Sokeripala

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä pitkiin kiertoihin! Lohdutukseksi voin sanoa, että mä sain plussakierrossa ilm.siinä kp 30-33 kohdalla ovuloitua mahd. kahdenkin munasolun voimin ;)
  19. Sokeripala

    Elokuu 2017

    Kiitokset kaikille tuplaonnitteluista! @Kiiltokuva, hauskaa tosiaan että meitä on kaksi tuplaodottajaa niin samoissa viikoissa! En löytänyt sua tuosta ekan sivun listasta enkä muista: oliko tää sun eka raskaus vai oliko teillä lapsia jo ennestään? @Hipiti , kyllähän mä tuossa pari päivää...
  20. Sokeripala

    Toiveena vauva 2017-2018

    ..attomille kuumeilijoille toivottelee Sokeripala ja tuplat 7+0 (y)

Yhteistyössä