Hakutulokset

  1. N

    Turun äidit II

    Käytiin Nitan kans eilen lääkeris ja toinen korva oli tulehtunu. Saatiin antibiotti, kävin hakee lääkkeet ja päästiin kotiin, ni lääkeri soitti et oli antunu väärän lääkkeen et soittaa tohon apteekkiin uuden reseptin, No onneks ne ei ollu kauheen kalliita lääkkeitä ni ei siitä sen suurempaa...
  2. N

    Turun äidit II

    Juu kiitos meidänkin puolesta leffa ja kahviseurasta! Vitsi tä juho poitsu oli kyl sulonen! Nitalle sitten nousi kuume, se oli siel kahvilas tosi kuuma ja kipeen oloinen. Päästiin kotiin ni lämpöä oli 38,8. Aika pirteenä typy on kyl ollu, supot varmaan helpottaa, aika paljon haluu olla sylis...
  3. N

    Turun äidit II

    Me voitais kans tulla babybiion, sinne vaan kaikki. Voitais käydä sit tosiaan kahvittelemas jossain sen jälkeen =)
  4. N

    Turun äidit II

    Voi ei, paljon paljon onnea vibin pesueelle!! =) Teidän täytynee tulla näyttää tyttöstä sitten ku jakselet =) Se ei kyl yhtään helppaa tähän mun vauva kuumeeseen mikä vaan kasvaa kokoajan, tuntuu et joka paikas on vauvamahoja ja ihan pieniä vauvoja. Työpaikkaa oon nyt alkanut kuumeisesti...
  5. N

    Turun äidit II

    Moi vaan kaikille! Meillekään ei huominen käy ku lähetään särkänniemeen =) mut keskiviikko käy ainakin näillä näkymin. Olin tänään niskaturvutos ultrassa, mun serkkun kanssa ja kävi ilmi että vauvoja olikin mahassa kaksi, oli se ihana tilanne kaiken sen järkytyksen lisäksi =) Ei ollut...
  6. N

    Turun äidit II

    Hei vaan kaikille! Me kotiuduttiin eilen mäntyharjulta ku oltiin siellä mökkeilemäs, vitsi että oli ihanaa, vähän vaihteluu arjen rutiineihin ja Nita nautti siellä olosta ihan suunnattomasti ku oli niin paljon kaikkee erillaista puuhattavaa. Oli hyvät ilmatkin ni oltiin paljon pihalla ja...
  7. N

    Turun äidit II

    Moikka kaikille! Me täällä kotiudutaan meriteijo reissulta, kiva reissu oli mut ilmat ois voinu olla vähän parempii.. Nita kävelee tai on kävelly jo viikon, ja välillä jopa juokseekin jo, se on kyl aika vaarallisenn näköst touhuu :) On täs totuttelemist itellekkin, nytkin Nita kävelee tääl...
  8. N

    Turun äidit II

    Huomenta kaikille! Me ei tänään tulla ku lähdetään jo tänään sinne meriteijoon, ollaan siel sit vähän yli viikko, oli tosi helppo pakata vaatteita mukaan ku ei yhtään tiedä et oks kylmät tai kuumat ilmat, koitin ny sit pakata vaan mahollisimman paljon kaikkee. Siel on lähin kauppa 30km pääs...
  9. N

    Turun äidit II

    Pitäiskö nähä sit taas perjantaina? Siit on tullu aika vakio tapaamispäivä =) Ja jos ei ilmat salli puistoiluu ni sit voitais mennä jonnekki kahvilaan Miten Myyllä meni kutsut? Me oltiin mökkeilyn jäljiltä niin väsyneitä et oli pakko jättää väliin.. Löysin mökiltä semmosen vanhanajan...
  10. N

    Turun äidit II

    Mun on pakko tulla tännekkin hehkuttaa, Nita on ottanut tänään askeleita, ekan kerran otti kolme askelta ja nyt ottaa jo välillä enemmänkin =) Hiukka oon huumassa, mun typy lähtee kävelemään, se on niin söpö noitten askeleittensa kans. Koska mentäis puistoilee taas? Mites muille sopii...
  11. N

    Turun äidit II

    Moi! Meil käy mikä vaan päivä puistoiluun, ei oo täl viikolla sen suurempii suunnitelmii. Helpointa se puistoilu ois ainakin meijän kannalta, pitäis olla semmonen paikka mis ois puisto ja kahvila vierekkäin, mut mistäköhän semmosen paikan löytäis?
  12. N

    Turun äidit II

    Me ei tulla huomen ku Nita on saanu jostain kauhean yskän, ja Nita on ollu tänään melkeen koko päivän sylissä joten se kertoo ettei oo terve ku eihän toi mun touhu typy pysy paikallaan hetkeekään. Mut seuraavalla kerralla sitten =)
  13. N

    Turun äidit II

    Mulla alkoi heti menkat tulemaan normaalisti, vasta tuo kierrukan laitto sekoitti ne täysin, kyl mä oisin kans voinu olla kauemminki ilman ku vaan raskaus ajan =) Nita hajoitti mun puhelimen, en tiedä miten ku ei se mitään suurempii kolhui kerenny antaa mut ei mee päällä enää, ei siinä mitään...
  14. N

    Turun äidit II

    Moi kaikille =) Mä unohdin täysin tän lauantaisen kirpputorin, tosin meil on ollu muuta hälinää koko vkloppu. joo myy mulla on tiistai synttärit, mut pitäiskö meijän sillon kahvitella jossain?
  15. N

    Turun äidit II

    Kiitos puistoseurasta! Me oltiin miekkosen kanssa ricos syömässä, Vitsi et oli ihanaa ruokaa ja aika kauheeta olla ilman Nitaa mut toisaalta ihan rentouttavaa ku pystys keskittyy vaan syömiseen ja Villeen eikä tarvinnu juosta nipsun peräs kokoajan. Mulla on tiistaina synttärit, mut...
  16. N

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    No moi! Me ei tosiaan perjantaina päästy tulemaan ku oli toi oikeudenkäynti Nitan iskän kans noista elatusmaksuista ja siellä meni vähän odotettua kauemmin ja fiilikset lähtee minnekkään. Oli eka kerta ku Nita näki iskänsä ja se ei kattonu päinkään. No itepähän valintansa tekee. Ei vaan pysty...
  17. N

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Perjantai käy meillekkin, pitäiskö tehdä niin et jos on nätti ilma ni mennään seikkikseen ja jos ei ni mennään marakattiin, siel sais lapsoset leikkii lattial. Mimmonen leffa siel tulee täl kertaa?
  18. N

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Me voitais tulla mukaan kans tohon vaippa hommaan :) Seikkailupuisto ois tosi kiva, se voi olla seuraava tapaamispaikka, ostin just Nitalle kauheen kasan hiekkalelujakin. Haalari ois viel kyl hakuses. Ton Nitan kans on meinaan tosi vaikeaa olla enää missään kahvilas ku se ei tosiaan pysy...
  19. N

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Moikka! En oo taaskaan kerenny pitkään aikaan kirjottelee, mut me tullaan ainaki perjantai, ois kiva nähtä teitä kaikkia :) ketä kaikki pääsee tulemaan?
  20. N

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Hei oks ketään menossa leffaan tänää?

Yhteistyössä