Hakutulokset

  1. Cara-

    Serranoista. Vähänkö tyhmää että...

    Joo Perhelääkäri se oli!!! :D
  2. Cara-

    Serranoista. Vähänkö tyhmää että...

    Se ei oo se Luciaa näytellyt, vaan se oli siinä toisessa espanjalaisessa sarjassa (mikä se nyt oli? Lääkäriperhe?).. Siinä se oli sen perheen äiti Alicia
  3. Cara-

    Mikä pussimuusi parasta?

    Jos teen jostain muusta kuin oikeista perunoista niin se on sit se Oolannin pakaste..
  4. Cara-

    Teidän 1½-2v muksujen lempiruokia?

    Lihapullat+muusi, jauhelihakastike+makaroni, kunnon pihvit, kanapasta.. Melkeinpä kaikki uppoo mutta tossa kuitenkin ehkä noi suosikit :)
  5. Cara-

    ...

    No me ollaan kaapelitalous ja meillä ei näy kuin joku liv, urheilukanava ja voice?!!?!?
  6. Cara-

    ...

    meillä näkyy voice ja liv ainakin, kaapelitaloudessa asutaan.. Mut ylen kanavat, kolmonen ja nelonen ei näy!
  7. Cara-

    VAIPPA POIS!

    Mulla on 1v8kk ikäinen tyttö ja ollaan harjoiteltu nyt viikon ajan vaipattomuutta.. Kotona on ilman housuja ja käy aina potalla kun on hätä, yhtäkään vahinkoa ei ole vielä sattunut. Päikkäreille, yöksi ja jos johonkin ollaan lähdetty olen laittanut vaipan (jotka ovat olleet märkiä). Mutta miten...
  8. Cara-

    Naantalin tuntijat, missä muualla kannattaa käydä Naantalissa kuin Muumimaailmassa?

    Trapin pihalla syömässä :) Itse lähtisin sieltä päin Turkuun päiviksi seikkailemaan, illoiksi palaisin syömään ja nauttimaan meri tunnelmasta..
  9. Cara-

    kamppi - lastenklinikka?

    14, 18 ja 14B ajaa Haartmaninkatua, mutta noi muut linjat jatkavat suoraan Topeliuksenkatua(?) Manskulle päin. Nillä on kuitenkin pysäkki ennen Tullinpuomin shelliä joten ei siitäkään ole pitkä matka kävellä..
  10. Cara-

    kamppi - lastenklinikka?

    Kampista pääsee bussilla numero 14 ja 14B ja rautatientorilta bussilla numero 18
  11. Cara-

    Onko lähiaikoina Muumimaailman käyneitä?

    Me oltiin eilen ja olihan siellä porukkaa varsinkin muumitalon edessä, mutta en kokenut niitä ruuhkia mitenkään ylitsepääsemättömän hankaliksi.. Kaikkea päästiin kumminkin katsomaan ja kokeilemaan :)
  12. Cara-

    Mikä olis hyvä & suht edullinen aamiaispaikka Hesassa?

    Itse suosin ehdottomasti toriaamiaista kesäisin!! Tänä kesänäkin tuli monta kertaa nautittua aamupala Hakaniemen torilla ja mukavaa oli :)
  13. Cara-

    Missä ei sada?

    Turussa
  14. Cara-

    Tiijättekö onko palstalaisten lapsilla lastenne kaimoja. Nimetkin saa kertoa jos haluaa.

    Ainaskin Nytkypyllyn kuopus ja mun tyttö on samannimiset.. Se ei kyl oo mun tytön oikea etunimi vaan vain kutsumanimi, mut eiköhän sekin lasketa :)
  15. Cara-

    koska tulee lomalta paluu rahat??

    Aivan!! Mun pitää käydä tekemässä syksyllä ainakin yksi vuoro jotta saan ns. lomalta paluu rahan..
  16. Cara-

    no listataas minkä nimisiä tyttöjä teillä on!

    Minea Ida Sophia
  17. Cara-

    uimarenkaasta..

    Tietääkö joku mistä saa niitä sellaisia uimarenkaita joissa on jalanreiät pienille lapsille? Oon katellut cittarista ja prismasta, mutta kummaskaan ei ole ollut :/
  18. Cara-

    Laittakaas kuvia laitoksella olostanne! *älä katso jos et kestä*

    Minni vajaan tunnin ikäisenä :heart: :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=4224524.jpg
  19. Cara-

    pitäs ostaa vauvalle turvaistuin autoon, sanokaas millanen.

    Meiän tutuilla on tämä ja meille ostetaan myös! Siitä on kaks mallia: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=97 http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1017

Yhteistyössä