Hakutulokset

  1. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Minalo: Täyty sen verran vielä tulla tähän kommentoimaan kun selvittelin noita mahiksia niin todennäköisesti tämä olisi hyvänlaatuinen ja osaltaan kilpirauhasen häiriö selittäisi omalla kohdallani montakin asiaa. Se itseasiassa voisi selittää myös kuopuksen ennenaikaisuuden ja tämän vasta...
  2. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Mulla heittää elämä näköjään häränpyllyä, koska keskenmeno ei näköjään riittänyt...kävin maanantaina lääkärissä kaulalla olevan patin takia, ja laittoi ultraan. Kävin siellä tänään ja koko kilpirauhanen on täynnä mitä lie patteja. Ohutneulanäytteet otettiin ja toivotaan että on "vain" kyhmy...
  3. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Huomenta! Kukkanen: Pahoittelut, meillä on ollut sitten ihan samana päivänä karmea päivä. Mä sain tietää tuolloin maanantaina ja tiistaina sitten lääkkeillä tyhjeni. Toivottavasti saatte pian uuden plussan, vaikka edellinen veikin aikaa! Mietin tässä pitäiskö tehdä r-testi ihan...
  4. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Onnea plussanneet! Itsellä täällä nyt ei ihmeempiä tapahdu... Vuodan edelleen, en kylläkään kovin paljoa. Pähkäilen nyt kuitenkin tuota yrittääkkö heti vuodon loputtua vai odottaakko yhdet menkat... En haluis odottaa ja niin moni asia puhuu sen puolesta ettei oikeasti tarttis. Mietin vaan...
  5. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Huomenta! EVO: En osaa sanoa mistä tuo ovistikkujen jatkuva plussa johtuisi, itsellänikin joskus tuli kolmena päivänä putkeen, mutta se tummeni koko ajan ja sitten seuraavana päivänä oli taas ihan haalea, eli oletin, että ovis oli tuolloin viimeisenä ja siis tummimpana päivänä. Mutta tietysti...
  6. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Hei taasen. Mulla on tänäänkin näköjään kipeä päivä, vaikka toivoin vähän, että pääsisin jo helpommalla kun keskiviikkokin oli helpompi (kun en ottanut cytotecia silloin). Mutta vuoto on kyllä taas runsaampaakin kuin kuukautisvuoto. Mamuska: Onnea menkoista, eikös :) Jos eilen alkoi niin...
  7. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Hei, ihan lohdullista nähdä että täällä plussaillaan näin ahkerasti, hyvä vaikutus tällä pinolla varmasti!!! Onnea kaikki plussanneet :D Itse otin tänään ne toiset cytotec tabletit suun kautta ja jo 20 minuutin kuluttua olin liki kaksinkerroin. Yhden buranan 600mg ja kahden panacodin voimin...
  8. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    ai niin ja siis haaveissa kolmas Kukkaiskeiju__27v___KKM10/12________________kp2?
  9. K

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Heips! Uusin tulokas ilmoittautuisi teidän joukkoonne! Kolmatta vauvaa oltiin odottamassa. Kesäkuisissa kirjoittelin vauvan puolella, mutta niin hartaasti odotettu ultra 7+6 paljasti karun totuuden meidän pienestä ihmeestä, joka ei ollut kehittynyt kuin 1-2mm kokoiseksi ruskuaispussiksi, jossa...
  10. K

    Cytotecit tuulimunan tyhjennyksessä

    En tiedä tuleeko vastaus jo liian myöhään, mutta itse jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen keskeytyneen keskenmenon takia eilen. Sain kotiin 4 cytotecia emättimeen laitettavaksi. n3h päästä alkoi vuoto ja muutenkin aivan järkyt kivut (panacod ja burana kyllä auttoi). Huomenna pitää ottaa toiset...
  11. K

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Moi kaikki! Meillä oli myös neuvola ja tyttö on kasvanut hienosti. Nyt oli painoa jo 4190g, ja saatiinkin lupa olla täysimetyksellä puolivuotiaaksi asti kun on niin hienosti kasvanut. Monesti kun keskosilla alotetaan jo aiemmin nuo kiinteät. :) Rytmiä meillä ei juuri ole...:( Se vähän...
  12. K

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Tervehdys kaikki! Olinkin jo (kiitos vain :) ) listalla mukana, nyt vasta ehdin tänne kirjoittamaan. Me ollaan nyt oltu siis reilu kuukausi kotona ja neidillä alkaa pian olla siis jo 3kk ikää. Korjattua ikää (eli lasketusta ajasta) on huomenna 2vk. Tyttö vastaa aika hyvin tuota korjatun iän...
  13. K

    Keskosten vanhemmat hoi! Kokeilen tällekin puolelle kirjoittaa...

    meillä syntyi tyttö 29+2 oltuaan jo 6 viikkoa ilman lapsivettä. oli syntyessään 1340g. hän oli hengityskoneessa pari tuntia, sitten ylipainehapessa 5 päivää. tämän jälkeen sitten minimaalisella lisähapella tai pelkällä ilmavirtauksella 5-6 viikkoa. Varsinaisesti meillä ei muuta ongelmaa...
  14. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Moi kaikki! Nyt täytyy myöntää, että on jäänyt tämä lukeminen aika minimiin... :ashamed: Hengessä olen silti kovasti vielä mukana! Helteillä saitte kaikki minulta myötätunnot! Meillä siis porskuttaa sairaalassa jo n.2400g pikkuneiti! Hän syö jo itse ja nyt vaan toivotaan, että hapetuskin...
  15. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Pikaiset kuulumiset tännekin, kummasti ollkut hiukan kiireistä tämä koti-sairaala-välin kulkeminen. Eveliinalla kuitenkin on mukavan tasainen vaihe menossa. Ruokaa menee kerralla jo enemmän, välillä itse imee :) Hapetuskin pysyy suht hyvin, ajoittaisia happihömpsyjä kaipaa, mutta muuten on...
  16. K

    lapsivedet meni rvk 23+2, kokemuksia kyselen?

    Meille syntyi eilen 2.5 pieni tyttö 1340g rvk 29+2 sektiolla klo 12.26. Tilanteeseen nähden voimme kumpikin hyvin ja tulevaisuus näyttää valoisalta! Blogista löytyy enemmän juttua :) Elämä kantaa
  17. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Kiitos kaikille onnitteluista, olette ihania! Nyt löytyy blogista synnytyskertomus, eka päivä ja myös kuva Eveliinasta :) Elämä kantaa Jatkan kyllä täällä teidän kanssa vielä, varmaan tosin enemmän taka-alalla. Tsemppiä loppuraskauksiin ja jaksut makoilijoille! Itse vielä olen vähän...
  18. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Kävin lääkärillä ja kohdunsuu on kuulemma edelleen samanverran auki, eli väljästi sormelle, mutta muuten niin pehmoinen (kanavaa ei juurikaan ole), että arveli synnytyksen käynnistyvän heti kun tractocile lopetetaan. Päädyimme nyt siihen, että se lopetetaan viikonlopun jälkeen (tavallisesti se...
  19. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    NiQ: Minusta ajaton ja kaunis nimi on Matleena, etunimenä myös harvinainen, toisena nimenä enemmän käytetty. Ja meillä siis esikoinen on juurikin tuon niminen, eli olen varmaan hieman puolueellinen :D Niisku-Rouva: :hug: Päivä kerrallaan nyt vaan. On ne lääkäreiden arviot ennenkin menneet...
  20. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Niisku-rouva: voih, meitä on jo sitten kolme sairaalassa makaajaa :( Tsemppiä sullekin nyt sinne makaamiseen, kyllähän sitä äiti lastensa eteen tekee mitä vaan! Tuon ikävän kyllä ymmärrän, se on ihan kamalaa... Pääsetkö edes vessaan? Seinisipelle myös tsempit makoiluun! Vauvakin alkaa olla...

Yhteistyössä