Hakutulokset

  1. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Meille syntyi poika la 5.7. rv 40+3. Painoa oli 3780 g ja pituutta 51 cm. Onnea kaikille vauvansa saaneille ja voimia loppuodotukseen kaikille vielä raskaana oleville!
  2. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Laskettuaika oli ja meni ja täällä vielä odotellaan. Eilen illalla oli jo lupaavia merkkejä masussa, mutta niin vain ovat pirhanat yön aikana kadonneet. Olo on muuten ihan ok, ei turvotuksia tms. mutta selkä alkaa olla aika loppu. Vähän väliä yrittää mennä jalat alta ja liikkelle lähtö on...
  3. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Pipsalle tulin kertomaan, että mun kolmannessa raskaudessa limaa tuli kuun alusta saakka, koko ajan enemmän ja ennemmän. Viikkoa ennen synnytystä lima muuttui paksummaksi ja verisemmäksi ja lopulta vauva syntyi 17. päivä. Eli mulla ainakin limaa riitti ja riitti. Muissa kolmessa raskaudessa en...
  4. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Meidän perheestä löytyy seuraavat horoskoopit. Minä ja kuopus ollaan skorppioneja, mieheni on kaksonen, esikoinen vesimies, keskmmäiset lapset ovat kauriita. Eilen illalla oli masussa ihan mahdoton meno päällä. Pää puski virtsarakkoa kohden ja jalat vispas ylämahalla. Mulla on kaikki lapset...
  5. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Niin ja mun ikä näkyy puuttuvan esittelystä eli 33 vuotta olen.
  6. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Jospas pitkästä aikaa jotain kirjoittaisin. En oo vissiin kirjottanutkaan sitten porukkaan liittymisen jälkeen, mutta lukemassa oon kyllä käynyt teidän juttuja. Me ollaan mieheni kans tavattu jo yläasteella, oltiin samalla nuorisotoimen kesäleirillä, jossa ihastuttiin. Yhdessä ollaan kesällä...
  7. M

    Stressi ja raskaus? Kuinka paljon äidin stressi vaikuttaa vauvaan, varsinkin loppuraskaudessa?

    Mun edellinen raskaus meni stressatessa. Reilua kahta kuukautta ennen laskettua aikaa muutettiin pieneen kaksioon kolmen lapsen kanssa. Remontoitiin meille uutta kotia ja paineet oli kovat saada remontti valmiiksi ennen vauvan syntymää. Mä olin käytännös yksinhuoltajana tuon ajan, kun mies...
  8. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Siirtyisin heinäkuun vauvan odottajiin tuolta kesäkuisista. Tänään rakenneultrassa laskettuaika siirrettiin viikolla eteenpäin ollen nyt 2.7.2008. Jo np-ultrassa koko oli viikkoa pienempi, mutta sovittiin sillon, että katotaan rakenneultrassa uudelleen. Perheessämme on ennestään 4 poikaa...
  9. M

    KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

    Taustaillut kesäkuinen siirtyy heinäkuisiin. Rakenneultrassa la siirtyi viikolla, joten kuukausi vaihtui siinä samalla ollen nyt 2.7. Mukavaa odotusaikaa teille kaikille kesäkuun vauvaa odottaville!
  10. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Me kerrottiin eilen noille isommille pojille (kohta 8 ja 10 vuotiaat), että taas olis pikkuinen tulossa. Aika innolla ottivat uutisen vastaan, vaikka vähän epäilin, että eivät innostuisi. =) Saas nähdä kuinka nopeesti juttu alkaa nyt sitten liikkua, vai osaavatko pojat pitää salaisuuden...
  11. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Täällä yksi uusi kesäkuun vauvaa odottava. Täydellinen yllätys oli tämä raskaus, meidän lapsiluvun piti olla jo täysi. Perheeseen kuuluu ennestään neljä poikaa 2/98, 12/99, 1/05 sekä 11/06. Seinäjoem sairaalaan ollaan menossa synnyttämään ja laskettuaika on tällä tietoa 25.6.2008.
  12. M

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Lisää poikia... Meillä on pojat, jotka täyttävät kohta 10, 8 ja 3 vuotta sekä juuri yksi vuotta täyttänyt. Viidennen (pojan?) la kesäkuussa.

Yhteistyössä