Hakutulokset

  1. äippä minäkin

    ÄKKIÄ VASTAUKSIA! Voiko pojalla tulla pippeliin hiivatulehdus?

    Voiko siinäkin tulla semmosta eritettä? Käyköhän siihen salva kun ei taida tippoja löytyä jemmasta?
  2. äippä minäkin

    ÄKKIÄ VASTAUKSIA! Voiko pojalla tulla pippeliin hiivatulehdus?

    Meidän 2v8kk vanha valittelee että pippeliä nipistää. Tutkin äsken ja esinahan alla oli sellasta valkoista möhnää vähän... Putsasin ja laitoin Canesten-voidetta. Tokihan soitan huomena terkkaan, mutta ajattelin täältäkin kysyä josko jollakulla ois tietoa...
  3. äippä minäkin

    Tuottaako muilla ongelmia?

    Mullakin tuolla parisängyllä oottelee monta koneellista viikattavaa pyykkiä ja pakko kait ne on kaappeihin laittaa että pääsee nukkumaan...
  4. äippä minäkin

    Millaiset vaatteet pikkujouluihin?

    Kuulostaa ihan sutenööriltä ja hutsulta... :headwall:
  5. äippä minäkin

    Millaiset vaatteet pikkujouluihin?

    Ei ne mitkään bisnesluokan juhlat oo. Ihan perus rekkafirman pomo haluaa muistaa työntekijöitään puolisoineen ja kustantaa pikkujoulut. Pitäs kokeilla miltä näyttää, mutta vähän hassulta kuulostaa tuo pukutakki+farkut...
  6. äippä minäkin

    Millaiset vaatteet pikkujouluihin?

    No kun se ei ollenkaan ole ihastunut laittamaan puvun takkia kun se kuulema ahistaa. ;) Ja onko karu jos ihan musta puvun takki ja farkut?
  7. äippä minäkin

    Millaiset vaatteet pikkujouluihin?

    Hotellin ravintolassa järjestettävät kemut. Ajattelin itselleni mustia suoria housuja ja jotain tummanpunaista nättiä paitaa. Miehelle puvun mustat housut mutta mikä yläosaksi? Hän ei koko pukua halua laittaa kun ovat kuitenkin sellaiset vapaamuotoisemmat juhlat. Olisiko tummanpunainen...
  8. äippä minäkin

    Taas jankutan pojan syömättömyydestä....

    Ei ole tänään syönyt MITÄÄN! Eikä juonut.. Kirjoitin jo aikaisemmin siitä josko tämä liittyisi päivähoidon hankaluuteen... Mutta kun ei syö kotonakaan! Olen tänään itkenyt ja ehdottanut vaikka ja mitä vaan ei... Voiko olla enää pelkkää uhmaa?
  9. äippä minäkin

    kuinka pitkä matka

    32 kilsaa
  10. äippä minäkin

    Milloin taasen kaupat auki sunnuntaisin joulumyynnissä?

    Ruokakaupat alottaa marraskuun ekana sunnuntaina.... Plaah, tietää sunnuntaitöitä...
  11. äippä minäkin

    Kohta pettää hermot lapsen syömättömyyden kanssa...

    Kuukauden on kulkenut hoidossa, eikä kertaakaan siellä ole syönyt tai juonut. Nyt alkaa sama kummitella kotonakin! Tahtoo ruokaa mutta kun lautanen nenän edessä, pukkaa pois ja huutaa "en minä halua!". Tätä kotisyömättömyyttä kestänyt vasta muutaman päivän, mutta minulla jo hermot ihan...
  12. äippä minäkin

    minkä merkkinen auto teillä on?

    Miten Saksan auto toiminut? Tuttavilla ollut nimittäin niin paljon pettymyksiä että itse emme ole tohtineet koittaakaan onneamme ostamalla tuontiautoa. Meillä Toyota, mutta kuume kova Volvoon vaihtaa (edelleenkin ;) ).
  13. äippä minäkin

    Kynsiin koristeita

    http://www.kauneudenparatiisi.fi/?cat=2 Tuolla jotain...en ole tilannut koskaan, mutta ihaillut kylläkin monesti. :D
  14. äippä minäkin

    voi pientä.. :(

    Meillä eskarilainen ja 2,5-vuotias sairasti tuon kahden vuorokauden kuumerupeaman. Pääkipua valittelivat ja isompi oksensi muutaman kerran, mutta hänellä se kuuluu aina korkeaan kuumeeseen.
  15. äippä minäkin

    Sekavia tunteita....sain töitä..

    Pikku pulma on, kun soitin päivähoitotoimistoon niin ei kuulema kahteen viikkoon tarvi haaveillakaan että kuuluisi hoitopaikasta! :o Esikolla hoitopaikka jo on; päikässä on ja eskari alkoi tänään. Tottahan hän tarvitsee illaksi paikan johon vievät kun päiväkoti menee kiinni. Kuopukselle ei...
  16. äippä minäkin

    Sekavia tunteita....sain töitä..

    S-marketiin... Hain jos alkukesästä vaan ku ei mitään kuulunu, unohdin jo koko asian, mutta tänään tulikin kauppias kassajonossa nykimään hihasta että tuuppas tuonne takahuoneeseen... ;) :whistle:
  17. äippä minäkin

    Sekavia tunteita....sain töitä..

    Miusta tulleeki kaupan kassatäti! :D Ainoa empimisen aihe on, kun miehellä niin epäsäännölliset työajat (ajaa rekkaa) että suurimmalta osin lasten päivähoito minun huolehdittavana. Elikkäs iltavuorossa työpäivät kestävät 21.15 asti... Sanokkaa immet umpilammet, tulenko pärjäämään? Raha...
  18. äippä minäkin

    Musta ei ole laihduttamaan

    Älä osta niitä suklaapatukoita! Mulla myös huono itsekuri, mutta mies hyvänä tukena ja kappas, 15 kiloa jo kadonnut.
  19. äippä minäkin

    Paljon pyydän näistä huuto.netissä?

    Mietipä hinta postikuluineen ja laita yv:tä niin katsotaan tulisiko kaupat. Olen kuopukselle tuollaisia etsinyt kun kerhossa tykästyi.
  20. äippä minäkin

    Turvaistuimesta, lapsi 2v6kk ja 15kg

    Meillä vaihdettiin 2v 1kk vanhana turvavyöistuimeen ja samalla ostettiin 5v11kk vanhalle ihan vaan koroke.

Yhteistyössä