Hakutulokset

  1. S

    turvaistuimet

    Hei! millaisiin turvaistuin ratkaisuihin olette tuplien kanssa päätyneet? meillä nyt turvakaukalot molemmat takana ja mahtuuvat ihan ok. Toinen on isofix- kiinnitteinen ja toinen turvavöillä. Isofix ehkä kiinnostais enemmän, mutta niissä hinta tietty ongelma. miten olette autoon sijoitelleet...
  2. S

    masennus/uupumus

    Onko täällä muita, joilla olisi alkanut uupuminen tähän kaikkeen enemmän vaivata? Omaa oloani olen tässä ihmetellyt, noin vuosi sitten olin aika väsynyt ja kärsin unettomuudesta, pari päivää sairaslomaa ja unilääke kuuri helpotti. SYksyllä alkoi taas olla merkkejä ylikierroksista ilmassa, olen...
  3. S

    1v. hääpäivälahja miehelle?

    eli, mitä ootte mieltä, mitä hankkisin. sain itse huomenlahjaksi varsin arvokkaan kaulakorun ja saan nyt hääpäivänä siihen kuuluvat korvikset, jotka eivät onneksi ole kauheen kalliit. haluaisin nyt antaa miehelle lahjaksi kaulaketjun, kultaisen, mutta en ole ihan varma pitääkö hän...
  4. S

    1v. hääpäivälahja miehelle?

    eli, mitä ootte mieltä, mitä hankkisin. sain itse huomenlahjaksi varsin arvokkaan kaulakorun ja saan nyt hääpäivänä siihen kuuluvat korvikset, jotka eivät onneksi ole kauheen kalliit. haluaisin nyt antaa miehelle lahjaksi kaulaketjun, kultaisen, mutta en ole ihan varma pitääkö hän...
  5. S

    kokemuksia itä-suomen pela:sta

    eli olemme pikku hiljaa siirtymässä miehen kanssa harkitsemaan adoptiota ja ensisijaisesti kotimaan adoptiota olemme ajatelleet. Kuinka nopeasti neuvontaan pääsee, kauanko se kestää? ilmeisesti sitten lapsen odotus aika voi olla useita vuosia? Voiko neuvonnan/ keskustelut aloittaa, vaikka...
  6. S

    pp14 nega, myöhemmin plussa?

    Elikkäs onko kellään kokemusta voiko IVF:ssä pp14 tehdyn negan jälkeen enää muuttua plussaksi? mulla ei oo vielä menkat alkanu ja sain tänään polin hoitajalta ohjeeksi testata vielä pp16 jos ei vuoto ole alkanut? ja luget jatkuu vielä huomisaamuun. oisin jo halunnu alottaa femostonin kun ihan...
  7. S

    ovulaation induktio huhtikuussa

    Hei, saataisko tänne tälläinen pino, kun alkaa toi helmikuu jo olla menny... oon taustaillu kaikkia pinoja jo puoli vuotta ja noihin tutkimuksiin liittyviin juttuihin omaa taustaani kirjotellu. miulla alkaa menopur piikittelyt 4.4. ja toista yritystä näin mennään, eka oli marraskuussa...
  8. S

    lapsettomuus/endokrinologia/verikokeet

    HEI! mulla on jo pitempään tutkittu outojen hormonitoimintojen syytä lapsettomuuspolilla ja nyt olen tutkimuksissa sisätaudeilla. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Olen menossa pe aivolisäkkeen MRI tutkimukseen siinä etsitään kasvaimia. Kävin myös verikokeissa (1o putkee auts!) joilla...
  9. S

    aivolisäkkeen MRI-kuvaus

    HEI, onko kellään täällä kokemusta tosta MRI-kuvauksesta? mulle tänään lääkäri lapsettomuuspolilla teki konsultaatio pyynnön sisätaudeille ja sieltä tätä suositeltiin. lisäksi tulossa vinopino verikokeita. mulla siis hormonit ihan sekasin. lähinnä kai jotain vaihdevuosi tasoa? ja nyt sit...

Yhteistyössä