Hakutulokset

  1. S

    Biisin nimi hukassa...

    ...jokaisella jossain, joku oottaa jossain, antaa pintaa syvemmältä koskettaa.... kuka ja mikä biisi
  2. S

    Mosaiikkiparketti, kuprulla, tummunut ja ummehtunut haju...

    plus...lattiamaton päälle laitettuna... VVO ei rupea tekemään mitään...ei kuulemma tarvitse tehdä mitään on hyvässä kunnossa. Hengityksestä ottaa, iho-oireita ym kivaa vaikka on asuttu vasta n.3vk tässä asunnossa. Oon yrittänyt saada sopimusremonttia, mutta hankala kuulemma tehdä kun on...
  3. S

    Mosaiikkiparketti, kuprulla, tummunut ja ummehtunut haju...

    plus...lattiamaton päälle laitettuna... VVO ei rupea tekemään mitään...ei kuulemma tarvitse tehdä mitään on hyvässä kunnossa. Hengityksestä ottaa, iho-oireita ym kivaa vaikka on asuttu vasta n.3vk tässä asunnossa. Oon yrittänyt saada sopimusremonttia, mutta hankala kuulemma tehdä kun on...
  4. S

    Oonko nyt rupeamassa johonkin mitä ei ihan oikeasti kannata tehdä ?!?!

    Avioero astui tänään voimaan. Yh siis... 7 ja 9 vuotiaan lapsen. Oon muuttamassa 900km päähän aloittamaan uutta elämää. Töiden perässä lähinnä. Ex mies jää tänne. Lapsistaan ei oo ollu kiinostunut juurikaan eron jälkeen. Asunto etelässä on ja kasa laatikoita jo kasassa... Muuttuuko...
  5. S

    Yksinhuoltajia Vantaalla ???

    Hei. Olen 30vuotias 2 tytön äiti. Avioero astui juuri voimaan ja oon muuttamassa vantaalle lasteni kanssa. Työn perässä, tuttu tarina siis... Mutta haluisin ystäviä !! Olkaahan yhteydessä.
  6. S

    Kai tästä kivusta selviää ???

    Mä en ymmärrä.. Miehen kanssa on yhteisymmärryksessä päädytty eroon.. Riitelyitä ym... Mut tää sisäinen kipu.. Pääseekö tästä yli koskaan...ihan hajalla.. vaikka silleen ei enää tunteita oo, riitely, salailu ja valehtelu on tappanut kaiken niin sattuu.. Itkee harva se hetki.. ARGH...
  7. S

    Tuleeko karenssi ???

    Mieheni sanoi itsensä irti toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteesta. Päivääkään ei ehtinyt tosin olla työttömänä kun aloitti toisen työn joka on määrä aikainen. Tuleeko silti irtisanomisesta 3kk karenssi sitten kun määrä aikainen työsuhde päättyy ???
  8. S

    Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

    Mä jäin työttömäksi huhtikuun lopussa.. liitto päätti kesäkuun puolivälissä että saan vain 8pv päivärahaa ja uus hakemus jonka täytän niin pitää lähettää vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen.. viime kuussa piti käyttää jo maksuvapaa kuukausi ja silloin henkilö sanoi että jos on tiukka paikka...
  9. S

    Kuinka kauan pennun ruoka pitää "turvottaa" ???

    Mä en millään muista... Tuo vanhin on jo 9v ja tää nuorin on kohta 4kk.. oliko se että puolen vuoden ikään asti ???
  10. S

    Te jotka tulette Oulun Edeniin "esittely" halppislomalle ??

    ..niin milloinkas tulette? Me mennään heinäkuun lopussa. :D
  11. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    Meille tuli kirje tänään ja varasin meille 99e, 2 vuorokautta, 2 aikuista ja 2 lasta..plus allasosaston vapaa käyttö ja aamupala.. siinä on vain se ehto että pitää käydä kuuntelemassa se esittely niistä lomaosakkeista... :D oikeasti arvo n.300e... kerrankin päästiin johonkin halvalla...
  12. S

    Mä inhoan tätä pihaa....!!!

    Silloin ku muutettiin niin auton takalasi hajotettiin.. Pihamme on yleinen oikaisupaikka, tupakin tumpin jättöpaikka, koiran kusetus ja paskatus paikka, kodittoman nukkuma paikka ( portaiden alla ), oksennus paikka ym... ja nyt... nyt oli sitten puhkaistu auton rengas...onneksi ei ollut vanne...
  13. S

    meidän akvaariossa on joku tauti..

    ..viikonloppuna kuoli yksi kala ja nyt on taas yx kuolemassa... lääkettä on akvaariossa ja eristetty eri akvaarioon tupla lääke annoksessa jos vaikka selviäis..apaattinen se on tosin jo... en tiiä... meillä on nyt kolmen kuukauden aikana kuollut 3 puna-aavetetraa tosin vanhuuteen, ja sit en...
  14. S

    Ostimpa Fiskarssin ruokailuvälineet...

    ..tässä kolmisen viikkoa sitten.. ihan sen vuoksi ku ne oli ruostumatonta terästä ja eivätkä vaatineet erityistä hoitoa.. ja arvatkaapa kellä on ne samperin veitset jo ruoste pilkkuja täynnä :kieh: kyllä kyllä...heti kauppaan kuhan tän mahan saan taas kuntoon
  15. S

    Lääkäristä tultu...

    Jo toisen kerran noin vuoden sisään mä menen lääkäriin äkillisen mahakivun vuoksi.. en pysty seisomaan suorassa, ruokaa menee mutta heikosti, uloste normaali kuten myös virtsa.. kaikki arvot ok... mahaan ei kärsi koskea, eikä varsinkaan pysty seisoa suorassa... mistä ihmeestä tää johtuu...
  16. S

    Sims 3 haaveilevat

    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest tuosta sivusta voitte testata toimiiko sims 3 teidän koneellanne
  17. S

    Ronja Ryövärintytär

    alko telkkarista... Esikko istuu ku tatti telkkarin ääressä ja huutelee että miksi ihmeessä on tuolla sama nimi ku mullakin :laugh: niinpä niin...mä tykkäsin pentuna sadusta ja siitä sai sitten esikko kärsiä ku sai nimensä sen mukaan. tosin meidän esikko on ihan samanlainen rämäpää ja...
  18. S

    Oululaiset HOX !!

    Katselin ihan varsin vuokra asuntoja oulusta ja hoksasin että meri-toppilassa on aivan mahdottomasti tyhjiä... missä vika ?? Uusia taloja ja kunnon leikkipihat ja pohjamalliltaan uudenlaisia ??
  19. S

    Tuleekohan se palautuksista tietoa uutta ??

    ku laitoin matkakorvaus hakemuksen bumerangina takaisin sinne.. ja milloinkahan se tulis...vai onko yllätys sit joulun aikaan et paljonko extraa on tilille tipahtanut :D
  20. S

    HM:n syksyn ennakkokuvasto ???

    Jokohan se on jollekkin tullut, ja jos on niin milloin ?? Mä yritin netin kautta sen tilata ja vähän epäilen ettei se onnistunut. Siksi kyselen että onkohan se tullunna jo.

Yhteistyössä