Hakutulokset

  1. N

    Energiasäästölampuista

    Onko oikealla kannalla?
  2. N

    Energiasäästölampuista

    Ei ole, mutta kannattaa reklamoida. Minkä merkkisiä lamppuja teillä on? Muoks. itse ostan Rainbown lamppuja ja toimivat moitteetta! =)
  3. N

    Onko muille tullut kutsu rokotetutkimukseen?

    Tuli eikä varmasti osallistuta.
  4. N

    Rovaniemen parturi-kampaamot?

    Taigatukka tms. Kansankadulla, siellä käyn aina =)
  5. N

    Äitiyspakkaus + Sossu

    Ei vähennetä :)
  6. N

    Tuleeko teille TEQUILASTA krapula?

    Ei ole koskaan tullut =) Usein juon pelkkää tequilaa.
  7. N

    Onko täällä ketään, jolla olisi ollut onnistunut lääkkeellinen tyhjennys??

    Juu, täysin kivuton ja helppo homma oli. Ei mitään, kertakaikkiaan mitään ongelmia. Tosin mulla olleet myös kivuttomat synnytykset, en tiedä onko jotain yhteyttä asiaan. Tsemppiä :flower:
  8. N

    Palstalla ei saisi hehkutella, mutta en välitä säännöistä :D

    Mulla on kaveri ollut tuolla monta kertaa voittamassa, en tiedä kuuluuko varsinaisesti joukkueeseen :D mutta siis säestää. Tosi hienot kisat tulossa tänä vuonna :) Onnea vain :flower:
  9. N

    Minkä ikäisenä pinniksestä siirrytty jatkettavaan sänkyyn?

    Kuopus muutti suoraan minun vierestäni jatkettavaan, ikää oli sellaiset 11kk. Isommista en enää kunnolla muista :D Hyvin tuo siellä pysyy, on sellainen aika matala malli.
  10. N

    .

    Odotan kans kuin kuuta nousevaa, että muksut menevät isälleen ensi viikonloppuna. Miesystävä tulee pitkän viikon jälkeen takaisin Suomeen ensi viikonlopuksi :p Meillä lapset odottavat myös että pääsevät isän luokse.. Puhuvat siitä noin kuusi päivää etukäteen jatkuvasti :laugh:
  11. N

    .

    Tosi kiva juttu =)
  12. N

    Kertokaas mielipiteenne?

    Ymmärrettävää :D Alan itsekin harjoitella kuopuksen 1-vuotiskakkua varten, meillä onkin kohta paaaljon kaikenlaisia koristeita täällä :laugh:
  13. N

    Mikähän voi olla pojalla jalassa?

    Kasvukipuja?
  14. N

    Kertokaas mielipiteenne?

    Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
  15. N

    G: Kumpi olisi mielestäsi pahempaa: jos miehesi...

    En todellakaan tiedä. Molemmissa tapauksissa osoittaisi suurta välinpitämättömyyttä häneltä. En tiedä. Ei tähän osaa vastata.
  16. N

    Meneekö nää kirpparilla kaupaks?

    Vie ihmeessä :) Käy katselemassa yleistä hintatasoa, vaihtelee aika paljon paikkakunnittain.
  17. N

    Neuvokaa hyvin pysyvä kajalkynä!

    Kajal? Maxfactor on ollut hyvä.
  18. N

    millainen on verotodistus? maksaako se?

    Maksaa muistaakseni 10e |O
  19. N

    Meidän pikkumies kääntyi tänään selältä vatsalleen!

    =) :flower: Onnea uudesta taidosta!
  20. N

    Kuinka pian olette tavanneet "puolisonne" vanhemmat?

    Uh, nyt kyllä jännittää todenteolla |O Se "anoppi" oli taas tänään itkenyt koko päivän kun poika menee tällaista keksimään kesken kampanjan :ashamed: Täytyy varmaan siirtää vierailua vähän :whistle:

Yhteistyössä