Hakutulokset

  1. M

    Suurperheellisiä odottajia?

    Moi taas! Koitetaas saada tämä ketju taas henkiin. ???? Hellanlettas, vau kahdet kaksoset! Teillä on varmaan suvussa kaksosuutta? Minkä ikäisiä esikoiskaksoset on nyt? Mulla on tosiaan neljä lasta, joista vanhin on nyt 6,5vuotias. Menee syksyllä kouluun. Kakkonen on 4v, kolmonen 3v ja...
  2. M

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Niin joo, ja mulle voi laittaa listaan seuraavat tiedot: m a r z a / 33v / la 30.07 / 5. Lapsi / Tays
  3. M

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Heipparallaa! Voisin minäkin tulla tänne hellemasuihin. Oon tuolla elokuisissa jonkin verran pyörinyt, mutta nyt tuntuu et ois kiva seurata heinäkuun odottajiakin. Täällä kirjoittelee 33vuotias neljän lapsen äiti Tampereelta. Viidettä siis odotellaan ja tänään viikkoja kasassa 11+0. La ois...
  4. M

    Suurperheellisiä odottajia?

    Nostellaas tätä ketjua vähän. :) Tein pari viikkoa sitten positiivisen testin ja viidettä odotellaan. Ois kiva keskustella muidenkin suurperheodottajien kanssa. :)
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moikka! Tulkaahan muutkin tuonne faceen. :) Itse tykkään enemmän keskustella siellä, kun muutenkin siellä pyörin, joten täällä tulee harvemmin käytyä. Fyysisestä tekemisestä, en todellakaan rajoita mitenkään tekemistä tässä vaiheessa. Raskaus EI OLE SAIRAUS, eikä keskenmeno tule...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moi taas! Niinu88, mä en huolehtis, vaikkei digitestin viikot "lisäänny". Mulla on käynyt niin että digitesti on näyttänyt rv 2-3 ja oon ollut silloin jo viikolla 7. Kun testi on kuitenkin positiivinen, niin eiköhän kaikki hyvin ole. :) Taikausko, mulla tuli ekassa raskaudessa 17kg ja...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Niinu88, sulle on yv:tä. :) Kolme istuinta mahtuu mainiosti ainakin Mazda 6 ja Honda FR-V: hen. Meillä on ko autot olleet aiemmin, mutta nyy kun lapsia on jo 4, niin ostettiin viime kesänä Chrysler Voyager. On 7 paikkanen, joten mahdutaan hyvin siihen uuden vauvankin synnyttyä.
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moi taas! Täällähän on porukka lisääntynyt valtavasti. :) Tervetuloa uusille! Mulle voi päivittää synnäriksi Tays. :) Mun oli pakko ostaa viikonlopuna uusi testi, kun en vieläkään meinaa uskoa että raskaana ollaan. :D Mutta kyllä se on nyt uskottava, kun testin tuli niin selkeät kaksi...
  9. M

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Mulle ei ole edes koskaan tullut mieleen et pitäis välttää jotain kemikaaleja. :D Samoin kaikkien ruoka-aineiden suhteen käytän tervettä maalaisjärkeä, eli en todellakaan ala hysterioimaan mistään tuorejuustoista, kahvista tai mistään muustakaan. Oon kaikissa raskauksissa syönyt niin fetaa, kun...
  10. M

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Mäkin voisin tulla mukaan. :) Mulla menkkojen mukaan La 30.07, mut aikaisempien kokemusten perusteella, uskoisin et la siirtyy elokuun puolelle. :) Täällä kirjoittelee marza, 33 vuotias neljän lapsen äiti. Viidettä siis odotellaan ja vähän yllärinä tämä raskaus tuli. :D Meidän muut lapset on...
  11. M

    *Suurperhekuumeilijat elokuussa 2013*

    Moikka! Täällä kanssa yksi suurperhekuumeilja. :) Meillä on neljä lasta ja viidennestä siis haaveillaan. Lapset on syntyneet 06/07, 03/09, 09/10 ja 05/12. Lähes samanikäiset siis kun SinnaH:lla. :) Pillerit lopetin elokuun alussa, mutta varsinainen yritys aloitetaan vasta loppuvuodesta...
  12. M

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Heipä hei! Minä siirrynkin sitten heti täältä kuumeilu puolelta tuonne odotuspuolelle. :) Plussa tuli testiin viime viikolla ja mieli on vielä mylleryksissä, kun ei uskottu et näin nopeesti tärpää. Pillerit siis jätin pois heinäkuun alussa ja yhdet menkat ehti tuleen. Laskettu aika on...
  13. M

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Moikka!! Saanko liittyä joukkoonne? Kovasti alkaa vauvakuume nostaa päätään vaikka kolmas lapsemme on vasta 8kk. Meillä on siis lapset poika -07, tyttö -09 ja poika -10. Melko pienet ikäerot siis kaikilla lapsilla, mutta silti neljättä haaveillaan. Pillerit on vielä käytössä, mutta niiden...
  14. M

    Miksei vaatepakettini mene kaupaksi? *linkki*

    Meniskö paremmin kaupaksi jos laittasit lähtöhinnaksi 0 € mutta sitten hintavarukseen vaikka tuon 20 €? Ja jos olis joku merkkivaate "tärppinä" niin sekin vois vaikuttaa.
  15. M

    Maalismasut 2009

    Moikka moi!! Ja ihanaa kevättä kaikille! Meillä ei vieläkään juuri puhuta. :( Sanoja tulee ihan muutamia ja tällä viikolla tyttö sanoi ekan lauseen ; Lauri kiihdyttää. :D Lauloi siis Laurin kilpa-auton tunnaria. Mutta muuten noita sanoja on ehkä kymmenkunta. Saas kattoo mitä terkka sanoo...
  16. M

    Maalismasut 2009

    Moikka! Ihan kylmät väreet meni kun luin tuota mutyn kirjoitusta. Paljon voimia ja jaksamista teidän koko perhelle!!! Toivotaan että miehesi selviää ja teillä on vielä monia vuosia yhdessä. Riksu, koskas sulla olikaan la? marza
  17. M

    Maalismasut 2009

    Moikka! Outiukselle paljon tsemppiä! Onpa kurjaa kun eksäsi käyttäytyy noin. Riksu, älä ole huolissasi Kallen puhumattomuudesta. Ei meilläkää tyttö puhu oikeastaan mitään. Oikeastaan joo joo, anna ja ei ovat ainoat mitä tyttö sanoo. Joskus harvoin äiti. Meidän esikoinenkaan ei puhunut...
  18. M

    Maalismasut 2009

    Huomasin just et nyt se vissiin on oma profiilinsa se maalismasut 2009 mut jos siitä tekis ryhmän niin pelittäiskö se paremmin?
  19. M

    Maalismasut 2009

    Moi! Voitasko tehdä siitä facebookin ryhmästä suljettu ryhmä, jolloin ainoastaan ryhmän jäsenet pääsevät lukemaan ja kommetoimaan juttuja. Ei ole kiva jos kaikki näkee mitä siellä kirjoittelee lapsestaan. Vai mitä mieltä ootte? Meillä on myös syyskuussa -10 syntyillä oma ryhmä fb:ssä ja...

Yhteistyössä