Hakutulokset

  1. heipuli

    Kertokaapas mikä niissä anopeissa ärsyttää??

    No, riittääkö se, että anoppi jauhaa kaikista miniöistään p*skaa selän takana? Lasten syntymän jälkeen vaan paheni, vaikka oli jo sitä ennen p*skanpuhuja. Se on se suurin syy miksei tippaakaan kiinnosta olla koko akan kanssa tekemisissä. Miehen takia pakko hoitaa pakolliset vierailut ehkä...
  2. heipuli

    Muksu-soseista

    Mä tajusin tuon kun esikoisen aikaan tulivat markkinoille. Hänelle en niitä ostanutkaan, kun suosin usein suomalaista asiassa mikä hyvänsä. Pikkukakkonen sitten taas ei kovin mielellään piltin ja bonan lihasoseita syönyt alkuun, niin tarjosin muksun soseita ja ne maistuu. Jugurttisoseetkin menee...
  3. heipuli

    Antakaas vinkkejä kameran ostoon..

    Toi meidän kamera miettii välillä 3-4 sekuntia.. Ja kun ei lapset tunnetusti pidä asentoaan niin pitkään ni ottaa päähän. Malli on samsung L100.
  4. heipuli

    Antakaas vinkkejä kameran ostoon..

    kiitti vinkeistä kaikille! Nanna: onko tuo nopea kuvaa ottaessa?
  5. heipuli

    Antakaas vinkkejä kameran ostoon..

    Ja siis "nopea"? Mikä malli?
  6. heipuli

    Antakaas vinkkejä kameran ostoon..

    Joo siis ei sarjakuvauksella oo otettu, vaan on ihan tuskastuttavan hidas jo yksittäisissäkin kuvissa. Aikasempi 5mp kamera oli kanssa samsungin, ja hyvä kamera oli, mutta tää versio on kyllä ihan täys p***a..
  7. heipuli

    Antakaas vinkkejä kameran ostoon..

    Elikkäs hakusessa olis ihan tavallinen digipokkari, millä sais lapsia ja elukoita kuvata hyvin. Nykyisessä samsungissa kestää kuvan otto niin pitkään, että tilanteet ovat jo todellakin ohi ennenkuin kuva on otettu. Useampi sekunti menee siihen että kamera ottaa kuvan, ärsyttävää kyllä...
  8. heipuli

    Tiiättekö, kun syö janssoninkiusausta

    :) ja nyt on sit kauheeeee jano? itekin laittanu tuplamäärän joskus.. ja oppinut virheestään. :D
  9. heipuli

    Mitä selainta käytätte koneellanne?

    Oon nyt ite käyttäny google chromea, justiin sen takia kun nuo muut on takunneet. Tää tuntuis toimivan oikein hyvin, näin viikon kokemuksen perusteella. :)
  10. heipuli

    Markkinat palsta vai huuto.net?

    kirppis-kerho toimii edelleen.
  11. heipuli

    Libero up&go lahjapaketti.. (turhis)

    Rupesi naurattamaan kun lasten kaappeja siivoilin, ja löysin kyseisestä laatikosta saadut jarrusukat.. Jotka muuten melkein mahtuisvat kolmevuotiaan isoveljen jalkaan, mutta ovat pikkutirriäiselle aivan liian isot vielä pitkään. Ja siinä lapussa luki vielä tyyliin: hae omasi pian, että...
  12. heipuli

    Jos 173 cm pituisena painan 59 kiloa, niin onko mun "pakko" olla hoikka?

    eihän se vaaka koko totuutta kerro. Siis painoindeksin mukaan oot hoikka, mutta kiinteytys on se juttu millä saat sen kropan muokattua niin että sulle tulee myös hoikka olo. Siis ettei mikään paikka roiku ja näyttää myös ilman vaatteita hoikalta. :)
  13. heipuli

    Voisko joku kiltti auttaa?? Kela-asiaa...

    http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/161105141951MK?OpenDocument tuosta näet suoraan. Eli se hoitolisä on tuon 144 ja risat. Siihen sisarkorotukset päälle (eli 120,92). Esimerkkilaskelmassa nimenomaan oli sama palkka kuin teillä. Tohon tulee sulle vielä kotihoidontuki, eli pyöreesti 580...
  14. heipuli

    Miks ihmiset ei kirjota omilla nimimerkeillään?

    :laugh: yleensä mustana, mutta toisinaan kun vaan nopeesti kommentoi jotain, ni jää kirjautumatta. mutta en kyllä harmaanakaan mitään törkeyksiä latele.
  15. heipuli

    MODET!!

    kiitos
  16. heipuli

    Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

    Käy. Ja väliinkin voi laittaa fleeceä ym. Mä oon vaihtanu sillon vk-vaatteisiin+fleeceen kun topassa ollut jo hiki päässä mut ei vielä ohuessa puvussa tarjennut.
  17. heipuli

    Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

    Joo muistan, aattelin et sul ois voinu olla se enempi poikaväri, ruskee-turkoosi-oranssi.. mut taitaa meijän pojalla jäädä aniliininpunaset käyttämättä. =)
  18. heipuli

    Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

    Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.
  19. heipuli

    Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

    Mä ettisin pojalle 80 tai 86 senttistä. Saa laittaa yytä jos jollain pyörii ylimääräisenä kaapissa. muoks. kosteussuojattua haeskelen..

Yhteistyössä