Hakutulokset

  1. B

    Eräänlainen turhis: Elämässä vaan kaikkea "tapahtuu"

    Kuulosti niin helkatin tutulta...Keskimmäisen osasin aavistaa..itse mä sen sinne psykologille halusin, ollaan sen verran takuttu läksyjen kanssa, ku herraa ei kiinnosta. Oon sen kanssa repiny "muutaman kerran" hermoja. Emmä tiä..kai mä oon vaan niin v..un väsyny.
  2. B

    Eräänlainen turhis: Elämässä vaan kaikkea "tapahtuu"

    Kyllä tää tästä muutenkin...kai mä jollain tavoin vaan väsähdin tänään...enkä oo ollu viikkoon muutenkaan oma itseni...
  3. B

    Lapset rikkoo aina kaiken :O

    :hug: Niinpä...
  4. B

    Eräänlainen turhis: Elämässä vaan kaikkea "tapahtuu"

    Ei sitä tarvinnu bonjatakaan...iski vaan vaihe tänään, ettei olis jaksanu ihan kaikkea kerralla...
  5. B

    Miksi abortti miksei adoptio?

    :headwall: Ihan miten vaan, mut ainakin se 8-viikkonen "solumöykky", minkä mä näin kuolleena viikko sitten, vaikutti ihan lapselta mulle. Voin olla tietty vähän outo....Mut tohon kysymykseen: mä en ainakaan kykenis adoptioon - joskin en kyllä kykene aborttiinkaan....
  6. B

    Eräänlainen turhis: Elämässä vaan kaikkea "tapahtuu"

    Eili ei tarvi kommentoida, jossei halua...Mulla on vaan viime päivinä ollu :headwall: olo, ja aattelin purkaa sitä johonki. Siis kaikki on vaan tapahtunut..jotenki vaan tänään meni sit homma lopullisesti yli. eli suunniteltiin neljättä lasta ja meikä oli ihan onnensa kukkuloilla viime...
  7. B

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    No niin - pudottiin tänne kuumeilevien kelkkaan sitten... :attn: Ultrassa näky perjantaina vain noin 8 vko:n ikäinen sikiö, vaikka olisi pitänyt olla yli 12 viikkoa. Sydänääniä ei enää kuulunut. Jotenki tyhjä ja sanaton fiilinki, ei ole oikeastaan tullut edes tehtyä mitään, mitä ei ole pakko...
  8. B

    Neljättä odottavat

    Juu, samalla listalla täälläkin...viikkoja 11 + jotain...siis +4...perjantaina olisi ensimmäinen ultra. Aiemmat lapset -98, -01 ja -04 (kaks ekaa poikaa ja viimenen tyttö). Yks keskenmeno ollut tossa välissä viimesen jälkeen. Eikä meidän pitäny enää lapsia tehäkään... :ashamed: Vaunut ja...
  9. B

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heinäkuun hurmaajaa meilläkin odotellaan, on jo lapset 11, 8 ja 5 vuotta. Oon ollu tässä koko ajan pienes paniikissa, viimeksi meni kesken viikolla 13, nyt jotenkin vaan tuntus, että tämä kaveri on ajatellut pysyä kyydissä. Viikkoja nytten 10+2, joten la 29.7.10. Pyörin tässä koneella, kun ei...
  10. B

    Tipaton tammikuu 2010!

    Sama hommeli, raskausviikkoja 10+2 tällä hetkellä...eli ei mitään ongelmaa.
  11. B

    G: Mitä sanoit viimeksi miehellesi ääneen?

    Hmm...olisko ollu jotain "joo, joo, joo, joo" se rupes selittää puhelimen toises pääs, miksei ehi roikkua siellä.... :ashamed:
  12. B

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Varovaista tuuletusta täälläkin - eilen plussa. Pikkusen pelottaa siinä mielessä, että viimeksi tämä tuulettelu päättyi keskenmenoon.. :( Katellaan päivä kerrallaan ja toivotaan parasta.
  13. B

    mielenkiinnosta kyselen

    Kiitos, sain tarvitsemani. Yhdistelmärattaita lähinnä haeskelin.
  14. B

    mielenkiinnosta kyselen

    en nyt tarkkaa hintaa haekaan, vaan jotain suuntaa antavaa.
  15. B

    mielenkiinnosta kyselen

    mitä maksaa rattaat ja turvaistuin uutena tänä päivänä? Hajua kellään?
  16. B

    tietääkö joku

    Verensokeri on kyllä liian korkea, en kummiskaan tiedä, nouseeko se kuumetilassa normaalisti. Sinuna en yrittäisi huomenna vielä töihin, vaan tutkituttasin tilanteen kunnolla.
  17. B

    EKALUOKKALAINEN ja HIKI HAISEE?!

    kai tuo on vähän lapsestakin kiinni...mulla vanhin 11 vee enkä ole vielä säännöllisesti dödöä vaatinut...normaalit pesut on tähän mennessä riittäneet.
  18. B

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    meikäläinen ainakin mukana..josko testailis joskus ensi viikon lopulla... :whistle: ellei niitä menkkoja siihen mennessä kuulu... :attn: tiiä nyt sitten ku ei oikein tunnu miltään kumpaankaan suuntaan :| ei kai auta ku ototella...
  19. B

    Neljännestä Kuumeilevia vol2

    sama mua raivostuttaa...ja ku ei malttas odottaa...

Yhteistyössä