Hakutulokset

  1. M

    Suositelkaa: Pieneen tilaan kasautuvat matkarattaat

    Tässä quinny zapp mitat, mukaan tulee kassi johon rattaat saa sujautettua. # markkinoiden pienimpään tilaan taittuva matkaratas # kokoon taitettuna mitat 69x27x30 cm # paino vain 6 kg # 360 astetta kääntyvä etupyörä, myös lukittavissa *MUOKS.* Kyllä näissä kuomu on ja sadesuojakin...
  2. M

    Suositelkaa: Pieneen tilaan kasautuvat matkarattaat

    Kuin myös! =) Mutta sain kuin sainkin ostettua ne käytettynä huutonetistä! Hinta jäi alle puolen uusista, ja olivat alle vuoden vanhat(ts uudenveroiset) Ja meillä tyty siis 7kk ja ainoastaan kauppakeskus/kaupunki reissuja varten hankittu!! Suosittelen :D
  3. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Moikat pitkästä aikaa!!! Täällä pidetty taukoa kun on ollut kaiken maailman kissanristiäiset,sairastelut yms. Ja lisäksi oma laiskuus .. :ashamed: Mutta siis tuohon kopioin tuon edellisen punnituksen (en ole edes punninnut itseäni välissä..) Ja tässä tulos; 21.11. 64,2kg!!! :D :D Eli...
  4. M

    Liian aikaisin isoksi?

    Mutta meillä on niin että neiti ei ikinä ole huolinut pulloa (olen kokeillut valehtelematta 7 erilaista tuttiosaa) Taisi olla vähän alle 4kk kun tarjosin nokkamukista vettä niin johan kelpasi :) ja nyt tyttö 7kk juo nokkamukista ruoalla ja annan välillä hörppyjä mukista. Pulloa mielestäni ei...
  5. M

    Nytkis??

    Ei kun tuli vaan tosta sun nikistä mieleen yksi tuttu sieltä! :D eli :wave:
  6. M

    Nytkis??

    Sori et tungen tänne, mut nytkis ootko lahdesta? =)
  7. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Jippii!!!! Tämän aamun punnitus tehty, paino oli 66,2[i] Siis -500g tai hienommalta kuulostaisi jos sanoisi puolikiloa :laugh:
  8. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Ainiin VEENA Saako udella onko teillä tulokset tulleet? muistelin että teillä oli jännäilypäivät silloin käynnissä kun viimeksi pääsin koneelle? PAKKO EI OLE VASTATA! Olen vaan niin kauhean UTELIAS :attn: (tiedättehän salkkari sallan :whistle: )
  9. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    23.8 paino 66,9kg 19.8 paino 66,7kg :ashamed: Tuohon alkuun toi kaamea totuus... Puolustukseksi meillä on ollut nyt joka viikonloppu jotkut juhlat ja sen ohella "joutunut" ottamaan "vähän" herkkuja... :headwall: Meillä on kone reistaillut, niin en ole päässyt kirjoittelemaan mitään...
  10. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Kiitokset noista ruokajutuista!! :flower: :flower: Nyton kuulkaas niin että meidän puntari sanoi eilen sen mitä minä olen ukkokullalle toistellut... LO :laugh: :laugh: Eli siis en eilen saanut painoa punnittua kun tuo härveli huutaa vaan lo lo ja se siitä! No jos ensiviikolla ostaisi...
  11. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    :laugh: Näin viimeyönä unta tupla patukoista... söin yhtä ja heräsin kun poski oli liiskaantunut tyynyyn kuolastani... :laugh: Voi elämä ja mina kun luulin että tupakan polton lopetus oli elämäni vaikeinta.... Viitsisikö kukaan kuka noudattaa ruokaohjelmaa niin antaa esim yhden päivän...
  12. M

    Miten teette soseita itse?

    :wave: Nostelen hyvää ketjua, ettei ihan kauas putoa.. :D
  13. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Höh pitkän jutun kirjoitin ja se hävisi :( Mutta siis Veenalle :hug: ja toivotaan onnea!! Niin ja siis en tainnut laittaa mitään kiitoksia että mukaan sai tulla.. :flower: kiva että mahtuu hoikistuvaan seuraan :D öh mitähän muuta oli, no palaan taas koneelle kun muistan mitä...
  14. M

    Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

    ÄÄ ja taas tuli lukeneeksi tälläisiä juttuja :o Eli ensiyönä ei nukuta täällä... :o :o Ja siis jos meillä kuuluisi jotain tollasia ääniä niin muuttaisin vaikka telttaan asumaan, ei minun hermoille... :$
  15. M

    Miten teette soseita itse?

    Kum olette tehneet maissista itse sosetta niin oletteko tehneet sen niistä pakaste maissista vai kokonaisesta? ja oletteko keittänyt? entäs kuoret, oletteko laittanut siivilän läpi vai meneekö ne ihan hienoksi sauvasekoittimella?? =) Siinäpä muutama kymysys :wave:
  16. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Heh, siis eilen illalla oikein uhkuin intoa aloittaa laihdutus, tai siis terveelliset elämän tavat..... Söin tänään juustohampurilaisen (sellaisen pienen mikä tulee hesen lastenaterioissa) Mutta en edes muistanut että se kuuluu kiellettyjen listalle :ashamed: Tosin sitten lohdutin itseäni...
  17. M

    koiranpennun ottaminen ja yksinoloon totuttaminen

    Heh minun on pakko tulla kertomaan tämä kauhukertomus[i] Meidän pieni sakutyttömme opetteli olemaan yksin... Niin ensimmäisenä päivänä tuo karvapallo (katsoimme ulkoa ikkunasta) jätettiin tupakan ajaksi yksin huoneeseensa jossa oli portti että näkee eteiseemme... puun säleet lentelivät joka...
  18. M

    Meidän vartiokoira tekee meidät kohta kodittomiks..

    hmm.. ensinnäkin kuonopanta on siis talutettaessa käytettävä "panta" siis lempeästi saa opetettua koiran olemaan vetämättä.. :) Miten olisi jos laittaisitte postiluukun viereen namipussin ja laittaisitte lapun siihen että laita postiluukusta nami..? =) Olen kuullut että on tehonnut...
  19. M

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Täällä olisi yksi joka kaipaisi tsemppausta!!! :wave: Huhtikuussa syntyi tyttö silloin painoa oli 83kg :ashamed: (ennen raskautta 57kg) Nyt paino 66,9kg ja on pysynyt siin' jo kuukauden päivät kilon suuntaansa heittäen... :/ Imetän edelleen ja nyt muutaman viikon ajan olen...
  20. M

    Isän avovaimo jäi kiinni abortista

    Ja kuitissa luki että "Abortti, 22 euroa"? :xmas: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tää on hyvä ketju :laugh: :laugh: :laugh: Päivän naurut tullu... :laugh: :laugh:

Yhteistyössä