Hakutulokset

  1. L

    Avioero ja lapsen huoltajuussopimus??

    Lastenvalvoja vaan mulle sanoi, että ajan voi perua jos sopuun päästään muuten ja paperin voi virallistaa käräjäoikeuden kautta samalla, kun avioeroa hakee tai jotain. Hmmm...
  2. L

    Avioero ja lapsen huoltajuussopimus??

    Onko sillä mitään väliä edes? Tiet vaan lähteneet erilleen menemään.
  3. L

    Avioero ja lapsen huoltajuussopimus??

    Joo täytyy tehdä hyvin huolellinen sopimus asiasta paperille. Onkohan missään valmiita pohjia minkä pohjalta täyttää sitä paperia? Vai voiko sen vaan itse kirjoittaa ja sit nimet molemmilta alle ja omat kappaleet.
  4. L

    Avioero ja lapsen huoltajuussopimus??

    Ollaan miehen kanssa hakemassa avioeroa nyt ja mietin tässä, että miten tuossa lapsen huoltajuusasioissa täytyy toimia? Lastenvalvojalle kyllä jo soitin ajan, mutta se on 2,5 kuukauden päästä vasta ja sanoi, että voi perua jos itse päästään sopuun asiassa. Mutta jos siis sopuun päästään siitä...
  5. L

    Saanko esitellä *ihQ*

    Oih mikä pieni! =)
  6. L

    Autistinen lapsi sai helpotusta oireisiinsa hevosten parissa

    Ratsastusterapia on todellakin hieno asia, että sitä löytyy Suomestakin! Itse myös olen seurannut sellaista sivusta ja kyllä kummasti auttaa lapsia. Huomaa miten he nauttivat siitä, kun saavat olla hevosten parissa tai miksi ei myös muidenkin eläinten.
  7. L

    Toimiiko muilla Sampon verkkopankki?

    Miniverkkopankin kautta san hoidettua asiat. Kiitos Vivian!
  8. L

    Toimiiko muilla Sampon verkkopankki?

    Siis toimii mullakin kaikki siihen asti, kun laskua maksaa ja pitäs vahvistaa se laskun maksaminen. Sit menee jumiin ja sivu ei vastaa. Muuten netti ja kone toimii normaalisti.
  9. L

    Toimiiko muilla Sampon verkkopankki?

    Siinäpä se otsikossa olikin. Olen koittanut parina päivänä maksella nyt laskuja Sampon verkkopankissa, mutta eihän se perkele toimi taas! Kun pitäisi vahvistaa maksut, niin sivu ei vastaa ja mustana vaan on ruutu. :kieh: Onko muilla ollut ongelmia saman asian kanssa nyt? Kyllä jaksaa aina...
  10. L

    Kannattaako rakastua rekkakuskiin?

    Mun kokemus on, että älä koskaan rakastu rekkamieheen tai hevosmieheen! :D Joku joskus tuon mulle sanoi ja ois pitänyt vaan heti uskoa silloin. Poikkeuksiakin on tietenkin niissä molemmissa, mutta kyllä molemmilla mainetta naistenmiehenä riittää.
  11. L

    KALPAAAAAAAAAA !

    Kalpa, kalpa!! :D
  12. L

    Antaisitteko miehellenne tämän anteeksi?

    No kyllä ei ainakaan minun sormuksia saisi puremalla kasaan menemään. :o Ja kieltämättä hieman omituinen jamppa, kun sormuksensa läjään puree.
  13. L

    Mitä koirii teillä on ja montako?

    Ai te jouduitte luopumaan leosta sitten. =( Osanottoni. Sit utelen vielä mistäpäin lansu on otettu? ;) Meillä tällä hetkellä leonberginkoira ja dobermanni-sakemanni sekoitus.
  14. L

    Kuorosota-kumpi joukkue voittaa?

    Mikin kuoron toivoisin voittavan. Perustelut tähän on se, että jotenkin parempi tsemppi hommaan mitä Kotipellolla. Kotipellolla välillä hieman hälläväliä asenne ja viime kerralla toinen biisi ei ollut mitenkään onnistunut.
  15. L

    tunkeileva kysymys, mutta paljonko vihkisormuksesi maksoi? Onko timanttia?

    Valko- ja keltakultaa, suomalaisen valmistama missä on 9 timanttia. Hintaa reilut 1000?.
  16. L

    Mistä netistä farkkuja PITKILLÄ lahkeilla?

    Mä en oo koskaan netistä vielä farkkui tilanna ja nyt ei raksuta, että mitä tuossa farkkujen taulukoissa meinaavat nuo 16-88? :ashamed:
  17. L

    jos tyttäresi ikä 13 vuotta löytäisi netistä itselleen poikaystävän, jolla ikää on 18vuotta

    Just! Ja sitten ihmetellään, kun tapahtuukin jotain ikävää. Miten jonkun äidin mielestä voi olla hieno juttu, että tyttö menee tuntematonta ihmistä tapaamaan. :o
  18. L

    Täältä hienoja vaatteita edullisesti isokokoisille =o)

    Hitto, aina mikä näyttää kivalle niin on koko loppu! :kieh:
  19. L

    Mistä netistä farkkuja PITKILLÄ lahkeilla?

    Onko kenelläkään hyvää vinkkiä mistä löytyi farkkuja pitkillä lahkeilla? Tuumakoossa varmaan se 36 ja senteissä 90cm. Haluisi farkkuja uusia ostaa jostain, mutta kaikissa tuppaa olemaan aina liian lyhyet lahkeet, just jotain 86cm tms.
  20. L

    jos tyttäresi ikä 13 vuotta löytäisi netistä itselleen poikaystävän, jolla ikää on 18vuotta

    Juu en todellakaan päästäisi. 13-vuotias on ihan lapsi vielä, joka kuvittelee olevansa aikuinen! Ja tosiaan 18-vuotiaan ei kuuluisi seurustella sen ikäisen kanssa, eikä toisinpäin.

Yhteistyössä