Hakutulokset

  1. E

    Kuka aikoo seurata la telkkarista Victorian ja Danielin häät?

    No, onko ne jotenkin parempia ihmisiä ja ylempiarvoisia että niiden häät pitää katsoa. Vaikka ettehän edes oikeasti tunne niitä ihmisiä :whistle:
  2. E

    Kuka aikoo seurata la telkkarista Victorian ja Danielin häät?

    Ei se varmaan liitykkään, mutta tulipa vaan mieleen
  3. E

    Kuka aikoo seurata la telkkarista Victorian ja Danielin häät?

    Ei voisi vähempää kiinnostaa :x Tuskin ruotsissakaan kukaan kattois telkkarista kenenkään suomalais parin häitä.. :D
  4. E

    Miks mä höpötän mun pään sisällä koko ajan?

    voi kuinka tuttua B)
  5. E

    Tänään alkaa laihis! Onko muita mukaan lähtijöitä??? :)

    moi! Eli nyt tulee vähän tarkempia tietoja eli oon 154cm pitkä tai pitäskö sanoa lyhyt :whistle: ja paino on 64,7kg. Tavoitepainoni on alle 55kg eli 10kg pitaa painon pudota =) Ja mittanauhaa en ole edelleenkään löytänyt.. =) tai no en mä sitä ole pahemmin edes kahtellu :ashamed: :D...
  6. E

    Tänään alkaa laihis! Onko muita mukaan lähtijöitä??? :)

    Eli joo, ehkä minäkin nyt saan itseäni niskasta kiinni ja saisin karistettua 10kg pois.. Just lopetin imetyksen, niin voin yrittää niukemmalla ruokavaliolla laihduttaa.. huomenna käyn vaa'alla ja sit ilmoitan tänne tarkemmat mitat, tai no ainakin painon, en nimittäin tiedä yhtään minne olen...
  7. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 6****

    Ellu-80- Pituus: 154cm Aloituspaino 65kg Tavoitepaino 54kg Paino nyt: 63,9kg Pudotettu: 1,1kg Viikkopudotus: 400g Punnituspäivä: Perjantai Moi! olen ihan tyytyväinen tuohon pudotukseen, koska olin ihan varma että paino putoaa vain jotain 100g =) Tsemppiä kaikille! :wave:
  8. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 5****

    Moi! Siis, mä muistelin että olisin käynyt täällä perjantaina ilmoittamassa tulokseni.. mutta, en sitten näköjään olekaan.. :whistle: Ellu-80- pituus: 154 aloituspaino: 65 tavoitepaino: 54 paino nyt: 64,3 pudotettu: 700g viikkopudotus: -400g punnituspaivä: perjantai
  9. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 4****

    Moi! Mä ostin kuntopyörän viikonloppuna :D Ja nyt oon treenannu joka päivä noin 30min.. tuo oli oikeastaan pakko ostaa koska mun liikkuminen olisi muuten niin vähäistä, mies on aamusta iltaan töissä ja remontissa ja ei ole edes sukulaisia täällä jotka voisi kattoa lasten perään jos menis...
  10. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 4****

    Ellu-80- pituus: 154 aloituspaino 65kg tavoitepaino 54kg paino nyt: 64,7kg pudotettu: 300g viikkopudotus: 300g punnituspäivä: perjantai Moi! Täällähän on porukalla hienoja pudotuksia! :D Mä en käsitä miten te pystytte nuihin yli kilon pudotuksiin?? =) varsinkin jos on usemman kerran...
  11. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

    pata-ässä tulehan sitten tänne kertomaan kokemuksia siitä zumpasta, jos se vaikuttaa tehokkaalta niin saatan sen tilata vaikka meidän olohuone onkin pienenlainen =)
  12. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

    Mulle on tullu se kunnon fiilis tähän laihduttamiseen :D Nyt tämä laihduttaminen ei oo mitään kamalaa pakkopulla kärvistelyä vaan osaan jopa olla ilman herkkuja, toivottavasti tämä fiilis jatkuu pitempäänkin =) Ainoastaan se harmittaa että en pysty harrastamaan mitään kunnon liikuntaa...
  13. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

    Ellu-80- pituus: 154cm aloituspaino: 64,8kg tavoitepaino: 54kg paino nyt: 65kg painonoussut 200g :headwall: punnituspaivä: perjantai Mun aloitus tässä laihdutuksessa ei alkanu parhaalla mahdollisella tuloksella, nimittäin mun paino NOUSI 200 grammaa!! :headwall: No, ei se kyllä...
  14. E

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****

    Mä haluan kans tähän ryhmään mukaan!! :wave: eli raskauskilot ja vauvan syntymänjälkeen tulleet kilot pitäis saada pois kesään mennessä.. eli tässä mun tiedot: Ellu-80- pituus: 154 aloituspaino: 64,8kg tavoitepaino: 54 punnituspäivä: Perjantai ja vaa'alla kävin perjantaina ja sen...
  15. E

    Hätäpuhelu - kääks!

    huhhuh :D
  16. E

    Tulevat Täydelliset Naiset

    Maanantaina kävin vaakalla ja tuloksena -1000g!! Mutta, siis todellakin iso MUTTA.. mä ostin eilen litran jäätelöpaketin ja söin sen kokonaan yksin 2 tunnin aikana.. koko paketin.. :ashamed: Eli mä taidan olla tämmönen "joko tai" ihminen.. eli mä joko en syö ollenkaan herkkuja tai sitten...
  17. E

    Tulevat Täydelliset Naiset

    Sasumotolla on kyllä tosi hieno tulos!! *Taputusta* Mä kävin tänään kyllä hirveän taistelun.. oli todella lähellä että lähen kauppaan ostaan kasan herkkuja!! Mutta mä voitin sen taistelun ja aloin syömään iltapalaksi ruisleipää ja vihersalaattia ja nyt oen kyllä tyytyväinen itseeni =)
  18. E

    Tulevat Täydelliset Naiset

    Maruska: Poika on syntynyt 5.11 2004 ja tyttö 16.10 2006 =) Ei meidän pojilla ainakaan ole kuin kolme päivää ikäeroa :D Ja lasten sukupuoletkin on samat :D Ja Daarialla isot taputukset hienosta tuloksesta!! Pitääpä minunkin tutustua tuohon kiloklubiin :whistle: =)

Yhteistyössä